wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

quote: quinta78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-05-2009 20:53:35'));

Naam                                      
 kindje
ontpillen                
anticonceptie
ronde
NODag

Martine                   26jr
        1e
April  - April
        Pil
    3e
  24-6

BB10                       34jr
        1e
April - April
        Pil
     2e
   30-6

Tamara               25jr
        1e
April - Mei
    Implanon
     2e
  22-6

Poppedijn       31jr
        3e
Mei - Mei
     Spiraal
     1e
    1-6

Annet                       27jr
        1e
April - April
          Pil
      1e
   ??

Zonnetje            25jr
           1e    
Maart      April      
           Pil                        
         1e  
       ??        

Cindy                      26jr
          2e
Mei- Juni
          PIl
        1e
  24-6

Daffy                       27jr
          1e
Maart-Juni
          Pil
        1e
  29-6

Anna                     30jr
          3e
Juni - Juni
   Nuvaring
        1e
 29-5

Hey,

Jammer, helaas is je banner niet te zien Daffy. Was het zo'n banner met zo eitje zeker?
Zonnetje ik hoop dat het slijm van een eisprong was!!! Heb je ook gelijk geklust zeker?
Succes dinsdag bij de dokter!

Martine

Welkom mamk
Zou je je gegevens willen opschrijven dan kan ik je ook in het lijstje zetten
Leeftijd-eerste kindje?- wanneer gestopt wil wanneer klussen- anticonceptie- ronde?- NODag

Hey meiden
Heel veel succes met klussen en veel sterkte met het wachten tot je kan testen.

Ik heb een vraagje aan jullie: Ik ben vorige week woensdag ongesteld geworden nou was het zondag helemaal weg. Nou werd ik af gelopen Woensdag weer ongesteld en ben er  nu weer bijna vanaf zijn er meiden die dit ook een x hebben mee gemaakt ik vind dit zo vreemd (ik heb dit nog nooit gehad namelijk, ben niet bang of zo voor iets geks maar wil graag weten of er meer meiden zijn die dit hebben gehad)

groetjes quinta

hoi meiden,

wat vervelend quinta..ik heb er geen ervaring mee..

ik hoop ook dat het vruchtbaar slijm is martine!hoeveel dagen  houd dat slijm aan?of is het echt maar 1 dag..?jaa we hebben geklust! daar gaan we gewoon mee door,maar niet echt om de dag,gewoon wanneer we zin hebben.soms ook zo 5 dagen niet..
ach ik heb echt zo iets van eerst maar ongi worden..dinsdag dokter,ik houd jullie op de hoogte!

morgen werken,gelukkig maar paar uurtjes!kan ik nog lekker in de tuin liggen!
fijne 2de pinksterdag!

groetjes zonnetje

hoi meiden,

alles goed met iedereen?lekker genoten van het heerlijke weer?!
ik heb gewerkt en moet vanmiddag weer..maar het is bijna vrijdag en dan ga ik lekker een weekje naar tunesie!

ben vandaag bij de dokter geweest omdat ik dus nog steeds niet ongesteld ben..
hij zei dat het lang kan duren voor je lichaam weer werkt.. en hij vind het te vroeg om me al door te sturen naaar de gynacoloog.dat vind ik zelf eigenlijk ook wel dus nu wachten maar weer! heb met hem afgesproken dat als ik over een paar maanden nog niet ongesteld ben weer kom en dan mag ik naar de gynacoloog.heb zelf zoiets van als ik over 2 maanden nog niet ongesteld ben dan ga ik want wil echt niet langer wachten dan..
dus hopelijk komt het binnekort op gang!hij zei ook je bent een jonge gezonde vrouw dus moet goed komen.voor nu accepteer ik het maar en   over 2 maanden zie ik wel weer verder.

groetjes zonnetje

Zonnetje Balen, ik had gehoopt dat de huisarts je wat verder op weg zou kunnen helpen, nu is het weer een kwestie van geduld houden... Heel veel succes.

Ik heb ook de pinksteren gewerkt en geklust, de vruchtbare dagen zitten er (misschien) aan te komen dus daar hou ik wel een beetje rekening mee, ik ga nu de nachtdienst in, als ik eruit kom ga ik weer aan de ovutesten... ben al aardig op weg met temperaturen, vandaag voor het eerst een andere waarde, 0,1 graad kouder dan alle vorige dagen terwijl t vannacht toch warm was... nou ja we zien wel.

Quinta das rot 2x zo vlak achter alkaar, nee heb ik nog nooit gehad. Zou ook niet weten waar het op zou kunnen wijzen, sorry geen raad/advies.
Martine ik heb de afgelopen maand ook ovutesten gebruikt, kon helaas m'n eitje niet vinden, maar goed aankomende maand weer een poging. Ik heb de testen van kruitvat, en vind ze prettig in gebruik, ze werken het zelfde als een zwangerschapstest, ik vind het makkelijk.Ik lees hier dat veel meiden ze van sensitest.nl hebben die zijn iets voordeliger. ik betaal 9.95 voor 5 testen
Groetjes Tamamaatje!

Hoi meiden,

@ Daffie, Tamamaatje en Martine: bedankt voor de reacties van vrijdag. Uiteraard hebben we het nog even gezellig gehad samen. in dit geval vind ik "klussen" zo dwangmatig klinken, alhoewel het wel een beetje zo is...
Gelukkig is het nooit en moetje.. alhoewel we er wel bewuster mee omgaan, omdat we zwanger willen worden, zijn we er 'normaal' ook met enige regelmaat voor in (om het maar een beetje netjes te houden)

@ Tamamaatje: over die rugklachten... Sinds het stoppen met de pil heb ik ook regelmatig lage rugklachten. Mijn onderrug heeft het soms zwaar te verduren.   Heel vervelend voor je. Zeker als het zo erg is dat je naar de fysio moet. Hopen dat je met je volgende cyclus meer geluk hebt met je testen. Heb je zelf weinig hoop voor deze periode?

@ Martine: ik heb zelf geen voorkeur voor een maand. Zelf zou ik het voorjaar (maart april en me) mooi vinden. Zelf zijn mijn vriend en ik in juli jarig, achter elkaar. Daarom zou het mooi zijn als het meer 'gespreid' zou zijn. September en oktober zou voor ons een ongunstige maand zijn vanwege alle verjaardagen, maar daar stoor ik mij niet aan (ik hoop niet dat het zover moet komen, dat betekent dat ik er nog 8 maanden over doe om zwanger te worden.)

@Zonnetje: balen dat de huisarts nog niets kan doen.... het komt weer neer op wachten wachten en wachten. Ik heb heel veel bewondering voor je met je geduld, maar ja, je kan ook niet veel anders.

ik heb vandaag even een dipje. Voel me niet lekker, zwak moe en misselijk. maar aan de andere kant heb ik ook weer een trek. Mijn buik voelt gezwollen en mijn darmen rommelen. Eigenlijk ben ik een beetje van slag, omdat ik geen idee heb wat mij te wachten staat. Nog dik anderhalve week voordat ik kan gaan testen. Geen idee of vrijdag wel mijn eisprong was en geen idee wanneer mijn NOD is. Misschien was het toch verstandiger om mijn cyclus eerst af te wachten, voordat we begonnen.   Ik wil te graag en kan haast aan niets anders denken. Gelukkig ga ik aankomend weekend lekker naar Center Parks met vriendje. Hopen dat dit even wat afleiding biedt.   Dan maar hopen dat de tijd voorbij gaat vliegen.

Groetjes
kristel

Hey allemaal!

Anna, heb je inmiddels al getest? Ben benieuwd!

Kristel, ik heb het ook hoor. Ben ongeduldig, kan aan niets anders denken en voel vanalles in mijn buik. Bij   de eerste ronde heb ik echt rond de eisprong en daarna een week lang steken gehad. De tweede ronde ook heel veel gerommel gevoeld, steekjes, opgezette buik noem maar op. Ik dacht echt dat de kans groot was dat ik zwanger was, maar niet dus. Maar ik hoop natuurlijk voor jou dat je kwalen duiden op een zwangerschap, zou fantastisch zijn!

Zonnetje, jammer dat de huisarts het niet even snel op kon lossen of met een verklaring kwam of een pilletje. Ergens heeft hij wel gelijk. Maar hij snapt vast niet hoe een vrouw met kinderwens in elkaar zit, die hebben geen geduld. Ik hoop dat je lichaam snel iets laat merken dat alles goed zit! Misschien valt er op internet nog wat te lezen over het uitblijven van een menstruatie.
En misschien een stom idee, maar je kunt natuurlijk ook nog eens tussendoor een zwangerschapstestje doen. Want ookal is de kans klein en reken je er nu niet op, je kunt natuurlijk ook gewoon tijdens die hele lange eerste ronde zwanger worden...

Ik zit nu op dag 10, vorige keer was mijn ronde maar 26 dagen,dus ik ben al elke dag aan het klussen nu. Deze ronde ga ik echt nergens op hopen en dingen denken, ik wacht het gewoon af!

Quinta balen van je bubbele menstruatie, ik heb er nog nooit last van gehad en ken het dus ook niet. Misschien is je lichaam even in de war. Wel raar. Ik hoop dat het bij deze ene extra keer blijft en dat je cyclus nu weer normaal wordt.

Tamamaatje, ik ga denk ik pas van de zomer ovulatietesten gebruiken. Dan heb ik ook schoolvakantie, dus kan het mooi op tijd doen. Ik hoop dat je deze ronde wel je ei kunt vinden. Ben je al begonnen met testen deze ronde?

Martine

Terug
Bovenaan