wie stopt ook met de pil in augustus 2009??

Hey ladies,

@Zonnetje geniet van je vakantie!! Goed dat je bij de dokter geweest bent, nu staat het genoteerd en kun je evt. doorgestuurd worden. Hoop dat het niet nodig is.

@Quinta. Ik ben nu twee keer ongesteld geweest nadat ik met de pil gestopt ben. Beide keren had ik een dag dat het ineens over was en daarna was ik gewoon weer ongesteld, best heftig zelfs. Weet niet hoe het komt, maar maak me er niet druk om.

Als iemand een nieuw lijstje maakt, mijn eerst nod is 30 juni.
Tot later!

Groetjes voor iedereen,

Taraneh

Ha meiden.

Ik heb nu m'n laatste nachtje... pfff lekker hoor.
Gisteren een ovutest gedaan, met twee hele lichte streepjes, dus vanmiddag als ik wakker wordt nog maar even herhalen, hopelijk zijn ze dan wat feller!

Kadwiel, die rugpijn tsja... das nog een heel verhaal opzich geworden.
ik heb instabiele bekken, zei de therapeut. hij kwam erachter doordat het leek of m'n ene been iets langer is dan m'n andere... Hij heeft het weer goed gezet en nu zijn ze weer even lang.  Dat kan hormonaal zijn omdat ik het heb bij m'n cyclus sinds ik gestopt ben met de AC.
Maar das dus lekker, ik heb meteen gevraagd hoe dat dan zit met evt zwangerschap en bekkeninstabiliteit, nou das dus zeker een vergroot risico. ik baal als een stekker!
Ik heb gelukkig een aantal oefeningen gekregen om de banden die rondom het bekken liggen aan te sterken om de kans op problemen zo veel mogelijk te verkleinen... Ik ben nog geen eens zwanger en heb nu al ellende!
Nou goed m'n best doen met die oefeningen en hopen op t beste...

Groetjes Tamamaatje

Haha positief!
Jullie weten dus wel waar ik me straks mee bezig ga houden!

hoi meiden,

succes dan tamamaatje!!
ik ga straks lekker een weekje op vakantie naar tunesie met mams,voor degene die dat nog niet wist,zo richtig schiphol!!

meiden succes allemaal en tot over een weekje!

groetjes zonnetje

Hey,

Joehoe Tamamaatje, ramen en deuren op slot, gordijnen dicht en alle stekkers eruit.... Klussen maar!!!

Ik baal van het temperaturen, het schommelt zo erg... Ik meet elke ochtend als ik moet werken om zes uur, maar int weekend wacht ik tot ik uitgeslapen ben. Eigenlijk niet goed dus. Deze week elke dag geklust, maar donderdagavond overgeslagen, is vanochtend m'n temperatuur weer hoger (voor zover dat zichbaar is door die schommelingen). Vanochtend rond negen uur had ik een flinke steek in m'n buik, dus toen m'n vriend om twaalf uur thuis kwam moest ie gelijk aant werk;-)
Wie weet!

Oja, ik meet de temperatuur in m'n mond, helemaal achter onder m'n tong, is dit een betrouwbare plek weet iemand dat?

Fijn weekend!!
Martine

Oh Zonnetje wat lekker! Geniet van de warme zonnestraaltjes en dan kom je helemaal opgeladen weer terug!
Dikke knuf!
BB

Hallo,

Ik ben net de eerste maand gestopt met de pil. Ben heel benieuwd of het al raak is maar denk dat de kans wel erg klein is. Aan gezien ze er wel een half jaar voor uit trekken sowieso hmm. Wel spannend.

Hai allemaal,

Iloon, gezellig dat je hier meekletst, en spannend hoe je cyclus gaat worden deze ronde.
Het is net wat je zegt: iedereen doet een beetje stoer dat ie het eerste half jaar niks verwacht, maar ondertussen verlangen we er elke ronde meer naar ;-)

Zat net in het schemaatje te kijken, we zitten allemaal met onze nod aan het einde van de maand. Dat wordt spannend dan op dit topic over twee weekjes.

Ik klus me suf, dus daar kan het niet aan liggen.

Groetjes Martine

Terug
Bovenaan