Wie telt er samen met mij af tot 1 december??

Helaas!!
Ik kom net van de wc af en helaas zijn er al beginnende sporen van de rode duivels te vinden. Ik dacht het al aan mijn buik te voelen.
Heb nu dus een cyclus van 27 dagen (kortste tot nu toe) hiervoor was het 28 - 28 - 30, dus ga nu maar weer van 27/28 uit. Dan is mijn volgende NOD 28 december.
Begin januari is mijn man jarig, dus het zou wel leuk zijn als we het dan konden vertellen!
Maar goed, ik ga op naar de volgende ronde!
Groetjes Hanneke

hoihoi

Heej aapje, wat spannend, al bijna een dag overtijd, Ben zo benieuwd of het gelukt is.
Laat het snel horen he.

Hanekelogo, jammer dat het niet gelukt is, ook al wist je het zelf al een beetje, je heb altijd een beetje hoop.
Hoe gaat het met je man, hoop dat het beter gaat en dat jullie er de volgende ronde weer flink tegen aan kunnen.

Sylvia, spannend he, nog 1 nachtje, hoop zo dat het lukt is bij julie.
Ga je morgen testen, of sta je sterk genoeg in je schoenen om het niet te doen,
Ik zou het niet kunnen hoor, mijn handen jeuken nu al zo erg.

Verder iedereen die wacht, ik wacht gezellig nog een paar daagjes mee.
Hoop dat ik het vol houd om niet te testen, Die testen van sensitest kan je namelijk 4 dagen van te voren mee testen, en aangezien het morgen zaterdag is en ik niks hoef en lekker vrij ben zal ik me heel erg in moeten gaan houden.

Heb nog steeds geen iedee of het gelukt is, Mn zusje denkt van wel, dus ik hoop het zo. Een klein beetje denk ik het zelf ook  wel, maar wil het niet te veel denken want des te groter is de schok als het toch niet zo is.
Heel af en toe een ongi gevoel en vanmorgen wel mn onderrug meerdere keren gevoeld.
Heb gister mijn vriend ook even een borstinspectie laten doen, en hij zegt dat ze ietst groter zijn, Dus ik zei niet zeggen omdat ik dat wil horen he, maar hij dacht echt van wel..
Nou ben benieuwd.
Jullie horen het snel genoeg.
hoop op goed nieuws morgen van een paar.
liefs hunnybun

heej hoe is het hierzo, zijn er al positieve uitslagen???
 ik ben zon rund die met dr eigen gevoelens stund, want kon het niet laten om vanmorgen te testen.
Natuurlijk negatief, dus al mijn hoop is weg, Weet wel dat ik nog alle kanten op kan met te vroeg testen maarja ik dacht je weet maar nooit,
Heb ook een paar dikke tranen over mijn wang voelen biggelen vanmorgen, en eigenlijk vind ik niks leuk vandaag, Kan overal wel om huilen, en dan ook vooral om het idee dat ik mezelf niet in heb kunnen houden,

Heb nog wel steeds last van mijn onderrug, en van steken onder in mijn buik, meest links. En gisteravond een behoorlijk ongi gevoel, dus dacht echt dat dat een voorteken is voor over 3 dagen.
Helaas pindakaas. Toch nog maar wachten tot dinsdag want je weet maar nooit, maar denk dat het een dag word.

meiden tot hoors.
liefs hunnybun

die heeel stiekem hoop op toch nog een positieve test dindag

Hallo lieve allemaal,

Even snel tussen alle drukte door een kort mailtje.
Het is nog steeds rustig hiero !! Geen bruine afscheiding en geen bloed. Maar ook geen klachten of grotere/pijnlijkere borsten ! Ik heb geen ongigevoel meer.
Op dag 13 had ik een positieve ovulatietest dus ik zou het toch denkelijk wel echt moeten worden op uiterlijk dag 29....denk ik.....
Vandaag is dag 28. De afgelopen twee keren had ik een cyclus van 27 dagen en daarvoor tussen de 28-31 dagen dus ik wacht nog eventjes af. Nogmaals, blijf het gevoel houden dat ik toch echt ongesteld ga worden.

Liefs, Silvia

ps. Hunnybun: wie weet heb je te vroeg getest !!??

Hoi meiden

Nog geen zwangeren bij gekomen hier. Misschien over paar dagen.

Voor diegene die ongi zijn geworden dikke knuffel van mij en hoop dat de volgende ronde jullie meer succes geeft.

Voor diegene die gaan testen heel veel succes en hoop allemaal negatief.

ps ja hoor je kan ook veelste vroeg testen hoor wie weet dinsdag (weet naam niet meer zo sorry hunnybun ofzo)

Liefs Sharine

hoi hoi,

ik ben al een tijdje mee aan het lezen op dit forum.en wil ook graag gezellig met jullie mee kletsen.  Ik ben al een jaar gestopt met de pil, maar niet heel erg druk bezig geweest om zwanger te raken. Maar nu alles op z'n plek staat (zijn net verhuisd) mag het van ons nu ook wel komen.

Wat ik zlef erg vervelend vind is dat ik erg ongelmatig ongi ben! de ene keer 37 dagen dan 36 en vorige maand zelf 40. We zijn deze maand erg druk bezig geweest met klussen, maar nu vraag ik me af wanneer ik het beste kan gaan testen?

succes iedereen.

groetjes

@sharine, ik neem aan dat je positief bedoelt i.p.v negatief? ha,ha(foutje?)

@ hunnybun, hield je het echt niet meer vol? Ik snap wat je bedoelt. Ik kan me ook bijna niet meer inhouden. Maar 3 dagen voor je NOD testen kan echt veel te vroeg zijn. Misschien heb je over 3 dagen alsnog een positieve test in handen hoor!!
Ik blijf in ieder geval voor je duimen.

@silvia; zo lang er geen bloed is is er hoop toch? En anders kunnen we hier massaal gaan huilen met elkaar!

@ bloem: Vervelend zo'n onregelmatige cyclus. Je kunt een zwangerschaps test doen vanaf de eerste dag dat je over tijd bent. Als je een onregelmatige cyclus hebt moet je volgens mij het gemiddelde van je cyclussen nemen. Maar goed op predictor.nl kun je dat in ieder geval vinden.

@hanneke: hoop voor jou dat je volgende maand meer geluk hebt!

Hier bij mij alles nog rustig. Nog niet ongi, ook geen ongi gevoel. Krijg wel steeds meer het gevoel dat het niet gelukt is ook al ben ik twee dagen over tijd. Waarom ik dat gevoel heb weet ik niet. Maar mocht dat zo zijn zal het wel ff balen zijn. Maar kunnen we wel weer een nieuwe topic openen met een aantal bekenden van dit topic, ha,ha!
Als ik maandagochtend nog niet ongi ben ga ik testen.

fijne avond allemaal
liefs Aapje

Hoi Aapje

Sorry sorry ja ik bedoel natuurlijk allemaal positief      . Nou wat erg he nu ik het zo terug lees is het idd niet erg tacvol haha. Foutje hoor natuurlijk bedoel ik positief.

Liefs en dikke      Sharine

Terug
Bovenaan