Wie wacht er mee? NOD 20 november

Hi meiden,
Ik ben nieuw op dit forum en wij zitten momenteel in poging 6. Ook mijn NOD is op 20 november. Ik heb het er ongelovelijk moeilijk mee dat ik elke maand wel kwaaltjes voel en continu heen en weer geslingerd wordt tussen wel raak-niet raak.
Enige kwaal die ik nu heb is een wat drukkend gevoel onderin de buik. Maarja dat heb ik onderhand wel vaker gehad (denk ik...). Mega spannend allemaal..
 
Dankje!
Ik wil heel graag tot maandag afwachten, maar of mijn nieuwsgierigheid dat kan onderdrukken geen idee!! Dit weekend heb ik wel veel plannen (lees: veel afleiding) dus ga het wel proberen vol te houden. En jullie? 
 
 
Ik had eerst besloten om NOD af te wachten, maar de spanning en nieuwsgierigheid hebben het alweer overgenomen en dus besloten om zaterdag een kansje te wagen met een test. Zit dan 2 dagen voor NOD. 
 
@ann snap ik, ga je voor je eerste kindje? En welk merk test ga je gebruiken? Ik heb wel vaker voor de NOD getest, maar helaas nog nooit positief dus durf het nog niet Zo Haha !! Bang voor weer een teleurstelling
 
Ik ga dit keer voor die van Kruidvat 2v5.. daar lees ik veel positieve berichten over. Ik vind het ook spannend hoor! Maar liever zaterdag een negatieve test zodat Ik me op mn ongesteldheid kan voorbereiden, dan dat ik maandag op mn nod ermee overvallen wordt. Ik hoop op een 1e kindje, jij dan? 
 
 
Die ga ik denk ik ook gebruiken. Daar lees en hoor ik eigenlijk alleen maar goede reacties over. Mocht je zaterdag negatief testen kun je altijd nog zwanger zijn dus volledige zekerheid geeft het niet ?. Voor mij betreft het ook een eerste, kan niet wachten om zwanger te zijn!! 
 
Als ik negatief test wacht ik gewoon nod af en als ik toch niet ongesteld wordt dan test ik nog een keer 1 dag na nod. Ik kan ook niet wachten ?? hoe oud ben jij? Ik ben net 27 geworden. 
 
Terug
Bovenaan