Hoi hoi,
Zo zo Monique....creatief hoor. Leuk is dat dan dat je alleen maar positieve racties krijgt. Dan weet je waarvoor je het hebt gedaan. Sander gaat na de schoolvakantie nog een paar keer naar de peuterspeelzaal. Hij wordt 19 oktober 4 jaar, dus hij kan na de herfstvakantie naar de basisschool. Jeetje wat worden ze snel groot. Dat zeg ik wel heel vaak, maar ik vind het ook echt. Ik heb Justin al opgegeven voor de peuterspeelzaal. Hier kunnen ze pas terecht met 2 jr en 9 mnd, dus dat duurt nog wel weer ff.
Heb je al uitslag van de bloedtest? Je mag hier altijd even je hart luchten hoor....kun je het even van je afschrijven. Vervelend is dat dat je zo vermoeid blijft. ( Ik ben het ook wel, maar dat is alleen als de kids weer zo slecht slapen.....helaas komt dat maar wat te vaak voor. ) Ik hoop dat ze wat vinden en dat het niet ernstig is. Misschien wel bloedarmoede ofzo. Tijdens de zwangerschap zijn ze er zo alert op, maar erna wordt het nog maar 1x gecontroleert.
Ook vervelend voor je moeder dat ze weer terug is waar het was. Nu maar weer wachten tot augustus dan.....wachten duurt altijd zolang.
Maandag was Sander ineens ziek. Ik was aan het werk, me schoonmoeder had het erover dat hij het ineens te pakken kreeg tegen 17.00. Toen ik thuis was heb ik m meteen paracetamol gegeven. Omdat hij s'middags ff had geslapen wilde hij natuurlijk sávonds niet. Tegen 22.00 pas in slaap en om 6 uur volgende dag weer wakker. Hij had best hoge koorts...39.4 en s'middags 39.1 en zo tegen de avond knapte hij weer op. Dacht eerst dat het van de zetpil kwam, maar gelukkig is hij vandaag weer goed te spreken. Vind het zo vervelend als ze ziek zijn......zijn ze ook zo zielig. En Sander weet er ook meteen misbruik van te maken. Elke keer aandacht vragen.....k heb zoooooo dorst hahahaha. Ook wel weer schattig.
Zo ik ga maar weer eens stoppen. Ga zo met het eten beginnen. De kids zijn nu zo mooi met elkaar aan het spelen. Het gaat de laatste tijd heel goed met die beiden. Zijn natuurlijk wel momenten, maar niet meer de hele dag.
Gaat het met Davina en Megan ook weer goed?
Groetjes Renate