wie wil er kletsen over kindjes van ongeveer 3,5 jaar???


Hoi hoi,

Zo zo Monique....creatief hoor. Leuk is dat dan dat je alleen maar positieve racties krijgt. Dan weet je waarvoor je het hebt gedaan. Sander gaat na de schoolvakantie nog een paar keer naar de peuterspeelzaal. Hij wordt 19 oktober 4 jaar, dus hij kan na de herfstvakantie naar de basisschool. Jeetje wat worden ze snel groot.   Dat zeg ik wel heel vaak, maar ik vind het ook echt. Ik heb Justin al opgegeven voor de peuterspeelzaal. Hier kunnen ze pas terecht met 2 jr en 9 mnd, dus dat duurt nog wel weer ff.

Heb je al uitslag van de bloedtest? Je mag hier altijd even je hart luchten hoor....kun je het even van je afschrijven. Vervelend is dat dat je zo vermoeid blijft. (  Ik ben het ook wel, maar dat is alleen als de kids weer zo slecht slapen.....helaas komt dat maar wat te vaak voor. ) Ik hoop dat ze wat vinden en dat het niet ernstig is. Misschien wel bloedarmoede ofzo. Tijdens de zwangerschap zijn ze er zo alert op, maar erna wordt het nog maar 1x gecontroleert.
Ook vervelend voor je moeder dat ze weer terug is waar het was. Nu maar weer wachten tot augustus dan.....wachten duurt altijd zolang.

Maandag  was Sander ineens ziek. Ik was aan het werk, me schoonmoeder had het erover dat hij het ineens te pakken kreeg tegen 17.00. Toen ik thuis was heb ik m meteen paracetamol gegeven. Omdat hij s'middags ff had geslapen wilde hij natuurlijk sávonds niet. Tegen 22.00 pas in slaap en om 6 uur volgende dag weer wakker. Hij had best hoge koorts...39.4 en s'middags 39.1 en zo tegen de avond knapte hij weer op. Dacht eerst dat het van de zetpil kwam, maar gelukkig is hij vandaag weer goed te spreken. Vind het zo vervelend als ze ziek zijn......zijn ze ook zo zielig. En Sander weet er ook meteen misbruik van te maken. Elke keer   aandacht vragen.....k heb zoooooo dorst hahahaha. Ook wel weer schattig.

Zo ik ga maar weer eens stoppen. Ga zo met het eten beginnen. De kids zijn nu zo mooi met elkaar aan het spelen. Het gaat de laatste tijd heel goed met die beiden. Zijn natuurlijk wel momenten, maar niet meer de hele dag.
Gaat het met Davina en Megan ook weer goed?

Groetjes Renate
 
hoi hoi

vervelend he als ze ziek zijn renate.vind ik ook altijd!gelukkig zijn ze bij mij nooit ziek(afkloppen) alleen als ze een prik hebben gehad en dan had davina het nog erger dan megan nu.maar dan weet je tenminste waar het van is en anders weet je echt niet waar het vandaan komt.davina is pas 1keer spontaan een dag ziek geweest en megan nog helemaal niet.dus ik heb er gelukkig niet veel ervaring mee maar mischien dat ik het daardoor ook wel enger vind als ze wel een keer spontaan ziek zijn.en ja....ze kunnen er dan ook echt misbruik van maken ja.want die extra aandacht is best lekker haha.

het bloedonderzoek heeft niks uitgewezen,maar het gaat nu wel weer iets beter.ik ben alweer drie weken met de weightwatchers bezig en ben al 3,3kilo!!afgevallen.ik denk dat mijn overgewicht ook een groot deel is van het probleem dus hopelijk houd ik de spirit en val ik genoeg af om me weer helemaal lekker in vel te voelen.als ik terug wil naar een gezond gewicht hoef ik(nog maar?) 10 kilo af te vallen.maar dat is me drie jaar geleden ook gelukt(toen 13kilo in totaal).alleen toen kwam er een zwangerschap tussendoor en die kilos zaten er zo weer aan en bleven er helaas aan.maar nu ben ik weer op de goede weg!!!

mijn moeder voelt zich ook al weer iets beter door de medicijnen gelukkig.dus we wachten augustus af en hopen dat er dan wel iets uitkomt en anders hopen dat het nietg nog een keer terug komt.

met davina en megan gaat het steeds beter.megan kan nu ook wat meer dus word het ook leuker voor davina om met d'r samen te spelen.ze kunnen heel leuk met de bal overgooien!(megan gooit de bal alle kanten op en davina holt er achter aan hihi)dus dat is al een stuk rustiger.ze zijn alleen allebei best wel jaloers,als er een op schoot zit komt de ander ook piepen dat ze erbij wil!

davina heeft d'r eerste week vakantie er bijna opzitten dus nog maar vijf te gaan.ze is deze week erg dwars dus is weer erg gezellig.gelukkig is het alleen sochtends en valt hetr smiddags wel weer mee.en dan begint ze weer vlak voor d'r bad te muiten.ze is van de week al twee keer niet in bad geweest omdat ze zo vervelend was en daarna geen last meer gehad want ze vind het bad toch wel erg leuk!en de douche houd ze niet zo van dus ze koos toch maar eiren voor d'r geld.

zo ik ga nog even van mijn rust genietedn voordat megan weer uit bed komt.

groetjes
monique
 

Hoi hoi,

Ik schaam me een beetje dat het zo lang is geleden dat ik hier wat heb geschreven. Ik had het helemaal niet in de gaten.

Hoe is het nu met je Monique. Voel je je alweer een beetje beter? Of ben je nog steeds zo moe.

Zou Ingrid nog steeds met vakantie zijn? Ik weet helemaal niet hoe lang ze weg zou gaan.

Nog 1 weekje werken en dan heb ik ook eindelijk vakantie. Heerlijk zeg. Ik heb er echt zin in. Hoop wel dat het weer dan een beetje beter wordt, want dit lijkt natuurlijk nergens naar. Dit is toch geen zomer.
Inmiddels hebben we de 2e verjaardag van Justin ook weer gehad. We hebben die dag nog wel geluk gehad, want we konden nog lekker buiten zitten. Dat was maar goed ook, want Justin had een glijbaan gekregen en zo kon iedereen daar ook nog mee spelen die dag. Voor de rest weer enorm veel speelgoed gekregen natuurlijk.

Verder eigenlijk niet zo heel veel nieuws van deze kant. Heb het druk met werken en de kids. Nu ff flink aan de was om alles even goed bij te houden. We weten nog niet precies hoe lang we gaan 2 of 3 weken, dus we moeten best nog wel wat kleding meenemen. Ook natuurlijk voor alle weersoorten wat.

Ik laat het hier even bij voor nu. Ik zal van de week nog ff weer hier komen kijken, voor ik met vakantie ga.

Groetjes Renate
 
Hola Ladies,

Daar is ze weer. We zijn zaterdagavond laat thuis gekomen van een heerlijke vakantie. Op 2 dagen na elke dag stralend weer. We hebben de tijd doorgebracht aan het zwembad en op het strand, op de ligstoel onder de parasol. Genietend van alles mag en niets moet.
De eerste dagen was Lars supermoe. Voor de vakantie 3 dagen achter elkaar kdv, 2 dagen in de auto zitten. De eerste vakantiedag van 's morgens 0900 tot 's avonds 1900 uur in het zwembad en de 2e dag stortte hij in. Hij weet moeilijk maat te houden en geeft niet gemakkelijk toe aan zijn slaap. Maar met een paracetamol en een hele goeie nachtrust (hij had ook wat verhoging, 38,8) ging het vanaf dag 3 super. Mijn zusje was mee met haar zoontje, die is 1 jaar ouder dan Lars. Nou die 2 waren super speelkameraadjes. Lars heeft een grote sprong gemaakt en zich behoorlijk opgetrokken aan zijn oudere neef.
We hebben ook gelijk een verjaardagskado ontdekt voor hem. Wij hadden nl. een dag een fiets gehuurd met zo'n 1-wieler (ik weet echt niet hoe het heet, maar jullie snappen het vast wel) erachter. Hij kon mee fietsen als hij wil (en het was zonder zijwieltjes ha, ha).
Mijn man wil graag een mountainbike en daar kan de 1-wieler achter en die kan ook achter een gewone fiets. Dus manlief een fiets en kind en wiel. Iedereen blij.
De aquaplay (inderdaad met de bootjes)  is ook mee geweest op vakantie, hebben ze heel veel meegespeeld.
Vanaf morgen gaat het gewone leven weer beginnen. Dan komt de taak weer om de kids in het gareel te krijgen. 3 weken papa en mama om je heen en veel mogen doen wat je wilt, laat naar bed (gelukkig ook wat later wakker), weer een moeilijke taak voor ons weggelegd.

Goed van je Monique dat je al zo veel bent afgevallen. Ik zou er eigenlijk ook mee moeten beginnen, maar zie op tegen de vele kilo's die er af moeten (15 tot 20). Maar misschien gaat het lukken als ik weer ga werken, dan heb je niet de hele dag te tijd om aan eten te denken en de koelkast binnen bereik te hebben. Een lekker broodje kopen tijdens het boodschappen doen enz.

Jullie hadden het er over om te antwoorden op vragen die eerder waren gesteld en het terug lezen.
Wat ik doe is de site 2 keer openen zo kan ik heen en weer gaan en eventuele vragen nog eens na lezen.

Renate, nog gefeliciteerd met je kleine man.
Ook alvast een fijne vakantie toegewenst. Het wordt vast mooi weer. En het dolfinarium is super leuk. We zijn er in het voorjaar geweest en Lars heeft het er nog steeds over, vooral het eten geven aan de haaien en roggen. Lars is een grote haaienfan, alles met haaien er op er aan er in is prachtig.

Nou dat was het weer voor nu.
Verheug me al op de komende maanden dan zullen we het vast veel hebben over de 4e verjaardag van de kids en de basisschool.

Groetjes van Ingrid
 
hallo dames

alles goed bij jullie?
hier gaat alles lekker zijn gangetje.Megan loopt los sinds een weekje!!!d us nu nog meer opletten want ze valt nog wel om dus oppassen dat de tafel niet te dicht in de buurt staat!

davina heeft nog drie weekjes vakantie en dan gaat het grote avontuur beginnen!!ze heeft het nu wel gezien thuis geloof ik want ze word weer steeds dwarser!!maar ja nog even doorbijten!
ze is vorige week donderdag en zaterdagmiddag ziewk geweest.ze had ineens hele hoge koorts en overgeven en de volgende dag was het dan weer over!?maar in de omgeving heerst weer waterpokken dus had nog stille hoop dat ze het ook zou krijgen voordat ze naar school gaat maar ik geloof dat ze er nu ook weer doorheen wandelt.als ze het op latere leeftijd krijgen heebn ze er meer last van dus ze mag het van mij wel krijgen dan hebben we het maar gehad!
ze was ook wel ineens erg ziek ik wist niet wat me overkwam(ik had vorige keer ook nooit moeten zeggen dat ze nooit ziek is want je ziet het...!)

zo ik ga verder met de voorbereidingen voor het weekend.ik ben maandag jarig(31) en vier het deze zondagmiddag en volgende week zaterdagavond.mijn ouders zijn gescheiden en bepaald niet vriendelijk dus vandaar.maar nu kon mijn vader zondag nietdus die komt morgenavond langs.dus heb drie keer visite()
dus we zijn alvast cake aan het bakken en zaterdag een taart maken en dan zijn we weer klaar.

groetjes
monique
 

Hoi meiden,

Jeetje....ik heb steeds moeite om op het forum te komen......hebben jullie daar ook last van? Dan wil ik het openen en dan gaat ie gewoon weer terug. Gisteren een heel epistel getypt wil ik het  plaatsen......alles weg.
Dit wordt het laatste berichtje voor mijn vakantie. Ik maak het maar even niet te lang (of in 2x) voordat het straks weer weg is. Zonde van mijn tijd hahaha. Vandaag gewassen en veel opgeruimd......heb het meeste ook al klaarliggen. De kids lopen in hele oude kleren. Het mooie wil ik natuurlijk allemaal mee.
Met Sander wel lastig, want het is weer mis met plassen. Zal nog wat worden in de vakantie, want ik heb er geen wasmachine. Moet ik alles uit gaan staan te wassen met de hand. Ik hoop doordat hij nu vol de aandacht krijgt dat het wel wat beter gaatmet plassen.

Bedankt voor de tip Ingrid.....om een 2e pagina te openen om terug te kijken. Dat ik daar zelf niet opgekomen ben hahaha.

 

Nou sorry ladies.....2e stukje getypt, wil ik het plaatsen weer weg. Wordt er gek van.
Nou ja dan ga ik er nu maar een eind aanbreien, want voor ik het weet zit ik weer 15 min te typen voor niets.

Monique een hele fijne verjaardag maandag en alvast van harte gefeliciteerd. Hoop dat je een fijne dag hebt met heel veel .

Ik spreek jullie weer na de vakantie.

Groetjes Renate
 
Terug
Bovenaan