Wie zijn er nog meer in januari uitgerekend?

Hoi,

Ik ben ook zwanger van de 2e! Heb een dochtertje van nu anderhalf. Ik ben op 1 januari 2008 uitgerekend! A.s. donderdag ga ik voor de eerste keer naar de verloskundige en krijg ik ook een echo (8 weken). Spannend hoor! dan kunnen ze in ieder geval zien of het goed zit en het hartje klopt.

Groetjes,

Hallo,

Ik weet het nu zeker!! Ik ben 5 januari uitgeteld. Vandaag mijn tweede echo gehad waar een kloppend hartje op te zien was.

Liefs,
Janneke

Hoi meiden,

Wat leuk, al zo veel januari moeders hier op het forum! Gefeliciteerd allemaal!!!
Ik ben Judith, 31 jaar en zwanger van  de eerste  na de  4e IUI poging. Als alles goed is, ben ik zo rond 20 januari uitgerekend. Erg spannend allemaal, ik kijk echt uit naar de eerste echo en hoop zo dat alles goed is, dan kan het genieten pas echt beginnen.

Liefs, Judith

Ha, wat veel januarimama's al.
Ik ben de nieuwste en nog heeeeeeeeeeeeeeel pril.
Ik ben drie weken en vier dagen zwanger.
En ja ik weet het zeker, heb twee tests gedaan (ik weet het, is eigenlijk nog te vroeg) maar beide waren eenduidig positief.
Ik ben de 30e uitgerekend.

Ik ben hier onder een alias, omdat ik een uitgebreide familie en kennisenkring heb die hier ook regelmatig buurten en ik wil uiteraard nog even stilletjes van dit mooie nieuws genieten.
Bij ons wordt het de tweede.

Geniet er van dames,
en tot in het januariforum!

hoi hoi,
zit ik net een topic te openen over januari (zoals deze) omdat ik deze niet vinden kon.......kom ik deze dus weer tegen....lekker slim weer van mij
Maar goed, ik hoop rond 16 jan. moeder te worden van de eerste. Na 2 mk's ben ik er nu wel aan toe om een goede zwangerschap mee te mogen maken!
Succes allemaal en lekker verder kletsen.....
Sandra

nog even mijn banner hihi en nu naar bed voor ik meer domme dingen ga doen!!
Truste

Hallo,

Ik ben volgens de schema,s 25  januari 2008  uitgerekend. Ik weet het nog maar net en ik geloof het amper, maar het is toch echt zo. De eerste keer zwanger,spannend....

Hallo,

Ik ben Cora, 25 jaar en 7 weken zwanger van ons 1e kindje en volgens mij uitgerekend op 11 januari.
Mag donderdag weer naar de gyn dus ga het dan ff navragen.
Wel een hoop meiden zeg, die uitgerekend zijn in januari, helemaal super !!
Geniet er allemaal lekker van, en de zwangerschapskwaaltjes zijn voor een goed doel zullen we maar denken ;-)

Terug
Bovenaan