Wie zijn er nog meer in januari uitgerekend?

Hoi!  

Hier nog een op 8 januari uitgerekend!   Ik ben op woensdag bij de huisarts geweest, tot nu toe voel ik me prima - behalve erg moe zijn.

Ik ga volgende week voor 3 weken op vakantie naar america/canada, dus als we terug zijn in juni dan ga ik naar de verloskundige voor het eerst (13 juni) en krijgen ergens dan ook een echo.   Spannend.   Ik hoop dat ik maar niet ziek wordt op vakantie...

Hallo allemaal,
Ben vanochtend naar de huisarts geweest omdat ik een week geleden steeds wat bloed verloor(ben nu  7 weken).  De huisarts kon me geen zekerheid geven en heeft inwendig gevoeld. M'n baarmoeder voelde wel aan als 7 weken, maar dit wilde nog niets zeggen... Kan a.s. woensdag naar het ziekenhuis voor een echo. Voel me nog steeds niet zwanger, heb nergens last van. Maar verlies ook geen bloed meer, spannend!
Trouwens, Ann1977, moet wel eerst naar de verloskundige omdat tijdens mijn vorge zwangerschap niet is komen vast te staan dat ik ook echt zwangerschapssuiker heb gehad (met "dank" aan de verloskundige...) Maar mag wel naar een andere verloskundige als ik dit wil. Maar goed, eerst de echo woensdag.

Allemaal genieten he!!
Doornroosje_1

hallo  
ik ben 36 jaar en uitgerekend 7 januari.

ben super   blij,en hoop dat   het   goed mag   gaan,we zijn al een tijdje bezig,en al een aantal keer een mk gehad.

liefs maagd

hallo allemaal, ik ben in december uitgerekend,notabene 1ste kerstdag van mijn derde kindje.
Vreetbuien nee,ben de hele dag kotsmisselijk en alles zit strak en ben zzoooooooooo moe.
Allemaal gefeliciteerd in elk geval!!!!!!!!!

Hai,het enige wat ik heb is ook zo moe en dat is best lastig met 2 kids v 2&3 jaar! Zijn er nog meer met kids rond die leeftijd,ik maak me best weleens zorgen of ik dat allemaal wel volhoud,werken,huishouden&de kids! Ik zal wel moeten...

Als eerste van harte gefeliciterd allemaal

Ik ben 14 januari uitgerekend ben erg benieuwd en vind het spannend allemaal. Dit is mijn tweede zwangerschap, eerste kind.

Veel liefs Mofa

Hoi,

Ik ben 13 januari uitgerekend (zijn er volgens mij nog wel een paar). Ben superblij, het was in de derde ronde raak. Ben 27 jaar en het is mijn eerste kindje.
Hoop dat het januari 2008 forum snel komt, kunnen we daar al onze kwaaltjes kwijt.
Heb trouwens nog niet echt klachten. Beetje pijnlijke borsten en vorige week ongikrampen maar die zijn nu ook weg.

groeten Dusss

Hallo, voor de eerste keer hier, heb namelijk gisteren getest en we zijn nu 4 weken zwanger... We zijn 17 januari uitgerekend...

liefs el

Terug
Bovenaan