Wie zijn er nog meer in januari uitgerekend?

Hallo,
Gefeliciteerd allemaal!
Ook ik ben in januari uitgerekend: 5 januari om precies te zijn. Ik ben nu ook zwanger van de 1ste. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het allemaal wel heel erg spannend vind, ik ben soms ook best bezorgd of alles wel goed zal gaan. Nu ben ik 6 weken zwanger en ik ga met 8 weken voor het eerst bij de VK langs, ben benieuwd wat er dan allemaal gaat gebeuren... Wij hebben het nu nog tegen niemand verteld, maar misschien gaan we volgende week de ouders inlichten, ben erg benieuwd hoe de reactie zal zijn.
Nog even afwachten.

Gr, Daan

Hallo!
Mijn kinderen zijn nu 2 en 4 jaar maar 3 en 5 als de baby er zou zijn.En ja op zich vind ik het ook wel vermoeiend maar aan de andere kant zit ik nu ook wel in een beter ritme dan de eerste 2 zwangerschappen. Zeker sinds de oudste op school zit. Maar het lijkt me straks wel lastig, een baby erbij en toch 4 keer per dag op en neer naar school.
Ben nu zo'n 5 en halve week zwanger en eigenlijk is het enige wat ik voel wat extra vermoeidheid. Maar nog steeds heel blij!

Hoi Meiden,

als eerste van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Het viel mij op dat jullie nog geen eigen forum hebben. Misschien moet een van jullie gewoon even een mailtje naar de beheerder sturen om een forum aan te laten maken. Dan hoeven jullie elkaar niet zo te zoeken. Ik heb dat een aantal maanden geleden ook gedaan en toen was er binnen een dag een forum aangemaakt.

Als je links op "forum" klikt, krijg je een overzicht van alle verschillende forums en onderaan staat dan ook een kopje "vragen over het forum". Ik vraag- en antwoordlijsten die daar op staan, staat ook het mailadres om contact op te nemen met de beheerder.

Groetjes Elise

Hoi
Ik weet sinds zaterdag dat ik zwanger ben. Ik ben 17 jan uitgeteld. Het word de eerste. Het is allemaal best spannend.

Beste allemaal,
Ik ben ook in januari uitgerekend,de 12e om precies te zijn, ben nu 6 weken zwanger. Zal binnenkort ook eens een afspraak bij de verloskundige maken. Is voor ons allemaal de eerste keer, dus erg spannend en ook wel een beetje ongeloofwaardig nog.

Hallo alle aanstaande mama's!!

Ook ik ben zwanger, nu 6 weken en dus rond 14 januari uitgerekend. 7 juni mag ik naar de verloskundige voor een echo, erg spannend allemaal!!!
Ben momenteel erg moe, emotioneel en heb nu al last van bandenpijn, voor de rest gaat het best goed.
Maar net als bij mijn eerste kindje vind ik de begintijd van de zwangerschap een verschrikking, omdat je leeft in enorme onzekerheid! Zodra ik de eerste 3 maanden gepasseerd ben, begin ik pas te ontspannen.

Succes allemaal!!!!

XXX Deetje

Allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap!
Ik ben morgen 7 weken zwanger van mijn eerste kindje en  ik ben op 8 januari uitgerekend. Er is nog een kans dat ik 11 weken zwanger ben, maar dat zal de echo moeten uitwijzen. Mijn gevoel zegt dat ik 7 weken ben.

Ik had tot nu toe nergens last van, alleen begin ik nu extreem moe te worden bij iedere kleine inspanning (trappen lopen, boodschappen doen) en ik ben sinds vandaag ook beetje misselijk, maar als ik dan weer wat eet is het weer weg.

Succes allemaal!!!
Liefs,
Jezzie

iedereen gefeliciteerd!

ik ben net op de laatste dagen van december uitgerekend. 30 december.

Terug
Bovenaan