Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Fen1 gefeliciteerd!!!!

die spanning blijft nog wel even dat het mis gaat! Maar voor nu is er een streepje! Super blij voor je!
 
Fen1 Gefeliciteerd wat fijn om te horen dat je een positieve test hebt, ik hoop voor je dar het ditmaal helemaal goed gaat :*
 
Marianne hoe gaat t bij jou? Nog geen menstruatie inzicht?

ik heb vandaag ovulatie testen gehaald... maar nou weet ik niet hoelang mijn cyclus was... omdat ik vanaf donderdag al bruine/rode afscheiding had. Of gewoon vanaf zondag rekenen toen het helemaal doorbrak?
 
Oeh dat is een lastige ja mandiee,  ik zou zeggen vanaf donderdag  want het lijkt erop dat je menstruatie (danwel lichtjes) toen is begonnen. Zo heb je denk ik de minste kans dat je te laat begin met ovu testen en hierdoor je eisprong zou missen... dat zou namelijk jammer zijn toch!
 
Hey Mandiee, nee nog geen ongie. Heel klein beetje licht bruine afscheiding gehad vannacht maar verder gebeurd er nog niks. Ik krijg wel steeds meer gevoel dat ie gewoon door gaat breken. Dus kwestie van afwachten. En eerste dag ongie is eerste rood bloed dag!
 
Spannend marianne, inderdaad afwachten nu..

Hoe gaat het met de rest?

Ik heb toch nog de digitale test gedaan (niet met weken indicatie) en die gaf ook aan zwanger!! Dit stukje bevestiging hadden m'n vriend en ik toch nog even nodig. Onbeschrijfelijk dit! Hoop echt van harte dat we straks allemaal dit schuitje zitten!

 
Terug
Bovenaan