Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

AR gefeliciteerd, ja soms heb je gewoon een extra test nodig om her goed door te laten dringen ;-)

Marianne wat een onzekerheid, heel vervelend zo. Maar er is dus nog een kans dat je wel zwanger bent. Toch?

Mandiee ik sluit me bij Marianne aan en denk ook dat je eerste dag van de menstuatie de dag is dat je echt bloed verloor.

Ik wacht nog heel geduldig af 4 dagen aaaaaahrg :)
 
Gefeliciteerd fen1 en A R!

Mijn nod is morgen, dit is ronde 3 voor ons. Ik vind het echt heel spannend, want afgelopen weekend had ik 2 x rozig verlies, wat ik normaal enkel de dag voor mijn nod heb. Maar ben nog steeds niet ongesteld geworden, ik dacht dat ik mss ook een korte cyclus had ofzo. Eens afwachten tot morgen.
 
Hai iedereen.

Ik zou afgelopen maandag ook me nod hebben maar ik ben het nog niet en ik moet donderdag offiecieel,

Ik heb best wel wat kwaaltjes laatste afgelopen week, heel erg moe en eetkicken en buikpijn en voel me wel echt anders. Ben jij het al geworden met je nod dan?

Spannend altijd maar ik zie het vanzelf wel wil me niet teveel op vastpinnen en gewoon lekker genieten.

Alle dames veel succes gewenst☺

Liefss
 
Ik heb vandaag mijn nod.. net getest maar negatief helaas

wel kwaaltjes, puistjes op mn borsten, gevoelige 'volle' borsten, pijnlijke tepels, afentoe misselijk en erg geiriteerd (erger dan tijdens ms)

maar ben bang dat de rode duivels er toch aan komen
 
Marianne wat vervelend, ik begrijp je gevoel en wens je veel succes in de volgende ronde. #knuffel#
 
Dns, Nymeria, roweniee en esx spannend he dat afwachten.. herken het gevoel van dat afwachten en in spanning zitten. Hoop voor jullie dat het positief  gaat uitpakken

Aah wat k#t marianne, snap dat je echt ontzettend aan het balen bent nu wat vervelend! Succes in de volgende ronde (al wil je dit vast op dit moment nog niet horen) leef met je mee!
 
Terug
Bovenaan