Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

AR het wachten word steeds moeilijker. Ik voel me heel licht in mijn hoofd, witte vloed, buikkrampen, weet niet wat ik ermee moet (behalve wachten).

Helemaal omdat mijn cyclus zo onregelmatig is durf ik ook nog niet te testen
 
Vandaag mijn nod.. wat ik voel is gevoelige borsten als ik er aan de zijkant tegen duw, verder Niets.

Bij mijn eerste was ik direct zwanger maar we zijn 7j verder dus ik vrees ervoor. Spannend afwachten!
 
Ah Marianne neee :(

ik had z'n goeie hoop voor je! Ik ken je gevoel.. Ik zei van t weekend nog tegen mijn man.. zo vind ik het niet meer leuk. Ik hoop dat de dagen dat je mannetje er niet is gauw voor bij gaan en jullie weer lekker samen zijn. En dat je toch weer vol goeie moed aan de volgende rond begint! Daar moet je vast nog niet aan denken..

Dikke knuffel!!! >3
 
Nymeria en?? Als je nog niet ongesteld bent ga je dan testen?

Roweenie en esx spannend!!

kelly is dit weer jullie eerste ronde?
 
Ik ben niet meer ongesteld gelukkig. Heb echt een paar dagen lopen 'zeuren' tegen m'n man van hoe nu verder?

mn cyclus is een dag korter geworden dus weet ook niet zo goed wat die deze maand gaat doen.. ik ga tussen de dagen in zitten en aankomende zondag beginnen met de ovulatie testen.. want ik denk zelf dat ik volgend weekend m'n ei sprong heb..

ik merk dat ik nu veeeeeel ongeduldiger ben voor de ei sprong als de vorige keren... dus dat word nog leuk na de ei sprong....
 
Nymeria, je hebt me heel nieuwsgierig gemaakt, heb je al getest?

Rowena, kan je wachten tot morgen of heb je er al stiekum een test tegenaan gegooid ;-).
<p style="text-align: left;">Esx en? Is het doorgebroken de duvels of is er nog hoop?</p>
 
Mandie spannend hoor, misschien kan je een beetje je cevix slijm in de gaten houden dan weet je een beetje wanneer je vruchtbare dagen eraan komen, zo doe ik dat meestal.
 
Terug
Bovenaan