Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Nee ik heb nog niet getest. Ik weet het ook niet goed meer. Gisterenavond had ik tijdens het vrijen ineens steken links in mijn buik, heb ik nog nooit gehad. Het voelde ook niet zoals wanneer ie te diep zit, wat soms wel eens gebeurt. Vandaag heb ik ook lichte buikkrampen gehad, niet echt dat het echt pijnlijk is, maar gewoon dat ik iets voel steken. Verder niet echt kwaaltjes die wijzen op ongesteldheid, maar eigenlijk ook niet echt iets wat wijst op zwangerschap. Ergens zit ik te denken dat ik nu gewoon een langere cyclus heb, dat komt soms ook wel voor.
 
Tip voor jullie die zwanger willen worden download period treker die heeft mij heel goed geholpen..

op je meest vruchtbare dagen moet je om de dag liefst om de 2 dagen vrijen zodra je partner de daad heeft verricht kussen onder je kont benen in de lucht en een kwartier blijven liggen

good luck ladys
 
Nikki nod is niet ongesteld dag dus de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden maar het niet word
 
<p style="text-align: left;">En ik heb ook zo een soort app maar mijn cyclus is zo onregelmatig dat je er niet veel aam hebt.</p>
 
Aah bah Marianne dat is echt ff k*t zeg.. nu kijken of je idd je ovulatie goed kunt pijlen. Ik had al eerder met een early dus een lichte streep. NOD officieel vandaag.. Net met een 'gewone' test nog een keer gekeken en ja hoor! Twee streepjes zelfs midden op de dag  (ze zeggen natuurlijk s ochtends testen).

Succes voor de meiden die nog wachten!!
 
Terug
Bovenaan