Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Een kwartier??

Ja ik denk dat ik redelijk doorheb wanneer ik de sprong heb.. heb dan ineens heel veel afscheiding.. en dan na een paar dagen gaat het weer weg.. (afgelopen maand niet) ma we gaan ons best doen om het om de dag te doen hahaha :) en dan maar blijven hopen.
 
Mandie:

ja ik heb toen ik zwanger wilde worden period treKer gedownload..

die geeft precies aan wanneer je het meeste kans maakt op een zwangerschap als je goed bij houd op de app wanneer je ongesteld bent geworden..

ik ben altijd na de sex bijna gelijk gaan douchen en dus niet zwanger geworden..

mn vriendin zei ja dat moet je ook niet doen! Kussen onder je billen kwartier blijven liggen!

Dus de eerst volgende keer heb ik haar advies gevolgd

ik ben nu 5 en een halve week in verwachting !

Misschien toeval maar in iedergeval het proberen waard !

Good luck  x
 
Misschien maar eens op letten.. wie weet!

Nymeria dat is flink balen!! Geef de moed niet op. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.. (ik vond dit zondag ook niet leuk om te lezen hihi )
 
Hai dames.

Sorry voor het laat reageren, moest ff bijhouden en lezen hihi,

Marianne wat vervelend zeg!! Snap dat je er nu niet zo behoefte aan hebt en even geen zin meer hebt, ik zei het verkeerd me nod dag begon afgelopen maandag tot morgen nog,

Dus nog eventjes afwachten, wel hoeveelheden afscheiding en beetje misselijk en enorm last van de borsten, en veel moe en echt eetbuien en vaak plassen en na de ovulatie Paar dagen enorm last van ontlasting en echt veel, en nu veel rommelende darmen, ,maar ik ga nergens vanuit.

Lieve dames komt allemaal goed met ons en misschien ben ik wel nieuw.  Maar wens iedereen toch echt allemaal positiefs.

Liefss
 
Nu 3 dagen na de Nod dus vandaag maar weer getest met de early predictor links werd het even roze maar geen streepje -_-

Ik heb nog steeds dezelfde klachten dus maar morgen naar de huisarts. En ik hoop op een bloedtest of echo.
 
En ik heb nog niet getest dames (durfiknietzogoed) ik denk misschien maandag, nog eventjes wachten haha,

En mandiee en nikki nikki en AR gefeliciteerd met jullie zwangerschap! super leuk!
 
Terug
Bovenaan