Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Hihi was het maar waar... ben afgelopen zondag ongesteld geworden dus ik ga een nieuwe ronde in... met heeel veel ongeduld....
 
Rboers dat is ook balen die onzekerheid.. je denkt omdat je menstruatie uit blijft en toch geen positieve test! Hoop dat de huisarts je meer duidelijkheid kan geven!
 
Roweenie ik was ook steeds beetje bang om te testen... maar je ontkomt er niet aan... ik had t wss allang 3x gedaan ofz haha

want je Nod is allang geweest dus?

of de cyclus is onregelmatig dat die 1 van deze dag zou moeten zijn?
 
Hee mandiee

Oh sorry dan heb ik het verkeerd gezien,  nee ik ben wel regelmatig ik heb vorig jaar toen ik gestopt was met de pil onregelmatig maar nu is wel steeds de zelfde week in de maand altijd rond de 20e en dan tot  25e of 26e ongi eweest. en nu totaal helemaal niks,

Maar ik had vaak negatieve testen en dat maakte me wel bang.
 
Gefeliciteerd fen1 en nikki! en dank jullie wel meiden!

Wat balen Nymeria!  Je hoopt er zo op en dan dan word je toch (weer) ongesteld. Voor jou en alle andere die nu ongesteld zijn, weet dat het nu moeilijk is om zo te denken maar probeer hoop te blijven houden en positief de volgende ronde in te gaan! Ik duim voor jullie!

<span style="line-height: 1.5;">Rboers wat naar die onzekerheid, inderdaad nu hopen dat de HA je duidelijkheid kan geven..</span>

Roweniee ik snap dat je er onzeker van word als je vaker negatief hebt getest en het daarom nu extra spannend vind! Nog steeds last van alle kwaaltjes die je omschreef?
 
Hee A R ik ben vanochtend ongi geworden

ik baal ontzettend zeg. Als ik het vandaag niet was geworden dan was het eindelijk zover misschien. niks aan te doen maar ik heb nu besloten met me vriend dat we er even mee gaan wachten een tijdje en samen even moeten genieten samen met alles . en ik me even moet richten op andere dingen en op me nieuwe werk en op me nieuwe opleiding.

Me 2 beste vriendinnen zijn zwanger.eentje moet nog paar dagen en dan is ze zover en de andere in juni dus eerst maar richten op me vriendinnen,s baby.

En dan zien we het nog wel een keertje.

Liefs
 
Oeeee voor mij begint het wachten nu ook, vind het zo spannend! Vorige week woensdag een eisprong gehad (ovutest positief) en precies een week later pijnlijke borsten, roze afscheiding (vanmorgen helderrood en nu donkerbruin). Dinsdag verwacht ik mijn NOD!
 
Hoi dames, ik kon het niet laten, heb vandaag 1 dag voor nod een test gedaannen negatief. Ik ga nu geduldig ;-) wachten tot volgende week ergens.

 
Terug
Bovenaan