Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

<p style="text-align: left;">Spannend Kla1991, laat je weten als je getest hebt?</p>
 
Aah roweniee wat balen zeg!! Misschien inderdaad wel goed om het even los te laten, ga even lekker  proberen te genieten met je vriend. (Soms werkt loslaten juist ook positief he)

Jammer dns,  maar wie weet te vroeg.. kan nog alle kanten op toch?
 
AR het kan zeker nog alle kanten uit, er is nog geen enkele teken van mijn ongi te bekennen, misschien was mijn ei toch wat later, ik ben er verder wel heel nuchter onder. Ik heb wel nog steeds grotere borsten, veel honger, gevoelige tepels en het is gek maar ik voel mijn baarmoeder (geen pijn maar gevoelig). We wachten af en hou jullie op de hoogte.
 
Hai dames,

ik werd donderdag ongesteld wat ik jullie zei. Maar gisteren avond was het al afgelopen het gekste is nog, ik heb niet eens zoveel bloed verloren maar heel weinig. En meer een beetje oud bloed en ook helderrood bloed. en veel rosige afscheiding. En het is ook al voorbij nu.

Apart noem je dit echt wel echte menstruatie?

Liefss
 
Hoi rowenie,

Dat is vreemd zo kort. Heb je nog klachten zoals voot je ongi? Ik zou bijna aan een innestelbloeding of bloeding van een vaatje denken :-o.

Vandaag is mijn nod, heb wel krampen in rug en buik maar er zet nog niks door.

Spannend allemaal
 
hee dns braam.

Nee heel apart dus, dat totaal niet normaal had ik gigantische buikpijn en hele erge rode urine in december en nu totaal niet. Ik had klein beetje bloedverlies en meer afscheiding maar ook oud zeg maar dus dat vind ik best apart. Ik zie het vanzelf wel maar ik had eingelijk niet echt menstruele klachten dan vorige maand. en ben wel heel moe en steeds beetje misselijk en veel plassen. Ach ik zie het allemaal wel wil er niet zo mee bezig zijn voordat ik me zelf voor de gek houdt.
 
Roweniee dat is raar ik zou inderdasdook denken aan innesteling of bloedvaatje.. zeker iets om in de gaten te houden en wie weet over een aantal dagen een test?

Oeh spannend dns.. houd ons op de hoogte ben erg benieuwd!
 
Hey dames, nou ik kreeg gister avond enorme ongi kramp in buik en rug weer maar mijn ongi is toch nog nergens te bekennen. Vanochtend ineens heel misselijk een half uurtje en kan om niks huilen maar verder heb ik geen klachten, ik kijk het nog even aan ik ben als ik uitga van een normale cyclus nu 1 dag overtijd, vrijdag had ik een negatieve test dus het kan nog alle kanten op.
 
Terug
Bovenaan