Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Hee dns braam.

Dat is vervelend zeg! Ik hoor namelijk ook wel is dat menstruele buikpijn ook een zw symptoom kan zijn en dat er in je lichaam van alles kan gebeuren. Het is wel vervelend zo gevoel en het raakt dan ook in de war en dat is wel apart.  Misschien moet je het in de gaten houden ook en daarna even testen? ☺Veel succes meid en hopelijk op iets posifiefs!

Liefs
 
Hee A R

Jaa ik houdt het even in de gaten inderdaad

Ik heb wel een enorme warme lichaamstemperatuur en zweet enorm snachts. Ik houd het in de gaten anders gooi ik er even een testje tegenaan! Na een paar dagen.

Liefss
 
Hi

Ik heb sinds gisteravond vage menstruatiekrampjes tot aan nu toe aan.. zou dat evt innestelling kunnen zijn? 3/4febr zou ik ong moeten worden. Ovudag was 20/21.

Met mijn vorige z.schap had ik ook heel veel last van buikpijn

Help a girl out!
 
Hey dames, even een snelle update, ik heb vandaag getest (action test) niet met ochtend urine maar helaas negatief. Ik heb nog steeds witte vloed en in de avond ongi krampen, ik weet het even niet meer en ga 3 dagen wachten om eventueel nog een x te testen.
 
Hoi allemaal!



Ik zit ook op het wachtbankje. Vrijdag NOD.

Ronde 7 alweer voor ons eerste kindje. Afgelopen maand 2x acupunctuur behandeling gehad.

Nu sinds het weekend vlagen van misselijkheid. Hele dag door. Gevoelige tepels. Meer niet.

De afgelopen maanden hele andere klachten gehad week voor menstruatie dus ben benieuwd of het nu raak is of dat mijn lichaam iets nieuws heeft verzonnen om mij voor de gek te houden ;-)

Twijfel om morgen  een early test van de kruidvat te doen...



Testen jullie al eerder dan NOD?
 
R- dat is inderdaad wel heel gek en kan je niet als menstruatie tellen hoor! Inderdaad in de gaten houden.

A- soms kunnen krampen ook bij zw voorkomen. Heb ik eerder een keer gehad.  Rustig afwachten

K- ik zou zelf niet eerder testen. Ik test altijd als ik geruime tijd overtijd ben.  Ik zou sowieso na je nod testen.

Hier temp 37.1 denk dat mijn eisprong inderdaaf is geweest. Vandaag ook naar acupunctuur ben benieuwd!
 
Spannend voor je. Benieuwd hoe je het vind.



Hier vanmorgen temperatuur 0.3 lager. Ik ga ervan uit dat ik ongesteld ga worden aankomende dagen.

Geen test gedaan.

Ah wat kan ik balen! Ronde 8 alweer :(
 
Heeft dns dat is naar zeg, zit je nog steeds in onzekerheid. Misschien was het nog te vroeg als de menstruatie uitblijft zou ik inderdaad gewoon weer testen.

K5 ik heb wel voor m'n nod getest,  kreeg toen al wel een positieve uitslag (wel heel lichtjes).  Het enige is wanneer je eerder test het nog niet altijd betrouwbaar is omdat je toch nog ong  kan worden of hcg te laag is waardoor het nog negatief aangeeft.. Spannend voor jou nu of je ong doorbreekt of niet
 
Terug
Bovenaan