Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Updat van mij, ik ben net ongi geworden, op naar de volgende ronde. Succes iedereen bij wie het nog niet gelukt is x
 
K- dit was mijn derde behandeling. Het is nu afwachten op menstruatie of niet.

AR- wat fijn dat je eerder positieve test had! Gefeliciteerd!

D- wat balen zeg! Op naar de volgende ronde!
 
Hee dames

Ik ben nog steeds misselijk soms en enorm last van de borsten en heel erg moe en veel plassen en ook donker enzo en het ruikt heel sterk. en veel hoofdpijn.  En ook gele afscheiding ik vind het apart maar ik weet nu niet zo goed wat ik moet. Iemand hier een tip?

Liefsss

 
R- ik zou er anders een testje tegen aan gooien voor de zekerheid.  Dan weet je ook waar je aan toe bent.
 
Hoii meiden ik stap ook gezellig in. Wij zijn nu bezig aan de 4e ronde na miskraam. Ik zit nu 10 dagen voor nod. Ik heb sinds vannacht veel last van een soort spierpijn in me onderbuik, net boven de schaamstreek. Maar zodanig dat ik er vannacht ook niet van heb geslapen. Ook ben ik redelijk misselijk, maar niet zodanig dat ik moet overgeven. Ik vind t zelf veel te vroeg om eventuee al iets te kunnen voelen, maja het blijft toch in me hoofd zitten.. wat als het nou wel
 
Hallo dames!

Ik heb aanstaande zaterdag mijn NOD. Gister(avond) negatief getest. Was al ruim 6 uur niet na het toillet geweest dus dacht "dat kan wel".



Sinds vandaag ongi krampjes en naaldsteken in de zijkant van mijn linkerborst. Eerder deze week last gehad van misselijkheid, zaterdag en maandag de hele dag misselijk, deze is nu nog met vlagen. Ook last van onderrug... Nog een paar (laaaaaange) dagen wachten...



Ben bang dat ik gewoon hartstikke gek ben en helemaal niet zwanger ben
 
Hey Ladys

Ik lees ook even mee. zit op 11 dagen voor NOD.

Wij zijn al vanaf november 2015 al bezig. Hoop nu echt dat het een keer raak is..voel verder nog niks.

Grt..
 
Hallo allemaal!

Ik schrijf ook gezellig mee, mijn nod is vandaag maar durf nog niet te testen. Ben zo bang voor een negatieve test.

Dit is mijn 2e ronde na een miskraam.

 
Terug
Bovenaan