Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

@nassiraa

<span style="line-height: 1.5;">Spannend joh. Ik ben altijd te nieuwschierig en teste al 3 dgn voor nod haha..</span>

<span style="line-height: 1.5;">Voel je ook al wat?</span>

<span style="line-height: 1.5;">hoop voor je dat het raak is..hou je ons op de hoogte? </span>

 
Hier ook ronde 4,

nieuwe ronde, nieuwe kansen......

of toch niet..

ben zelf al 2,5 dag ziek.. begin net op te knappen en m'n man is zo druk op t werk....

mn ovulatie testen waren nog niet positief... maar vraag me af of er deze maand wat gebeurd.... wil er niet mee bezig zijn... maar helemaal niks doen??

Zucht!

duim voor alle dames die bijna hun Nod hebben!!!
 
Spannend nasiraaa.

Hopelijk op positief!

en voor eva. Katja kat. Steph01.  Ook veel succes meiden

Ik heb nog steeds rare symptomen vooral aan de zeikanten van me borst. En veel plassen en vanochtend stond ik op met knallende hoofdpijn en licht misselijk,

Liefs
 
WoW wat een herkenning! Het wachten, de kwaaltjes die je denkt te hebben...

We zijn sinds september bezig geweest maar nooit over nagedacht om op een forum de spanning en onzekerheid te delen.

Afgelopen maandag mijn NOD, had wel kwaaltjes maar dacht eigenlijk dat dit menstruatiekwaaltjes waren, toch testgedaan en was licht positief, dag erna ook...kan het nog niet geloven omdat ik er echt van overtuigd was dat het weer niet gelukt zou zijn...elke keer blijf ik slag om de arm houden....



lieve vrouwen heel erg bedankt voor de herkenning en succes en sterkte met het wachten, de testen en de kwaaltjes.
 
Terug
Bovenaan