Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Was vorige week maandag tot donderdag al maar toen kwam er maar niks,

En toen werd ik het donderdag maar heel eventjes en vrijdag helemaal niks was alleen bruin en zaterdag weer helemaal niks en zondag ochtend en toen hield het op maar ik snap er niks van vlagen van misselijkheid en hoofdpijn en heeeel moe en gisteren avond in een keer een heel klein beetje rose afscheiding en vanmiddag diarree (sorry voor benaming) en nu weet ik het ook niet zo goed, misschien toch maar testen van het weekend.

Liefs
 
Hier lijkt het helaas op start menstruatie.. op naar ronde 8!

Chips! Duurt lang, baal wel. Loslaten maar en nieuwe kansen!

 
<p style="text-align: left;">Hallo allemaal even een update!</p>
<p style="text-align: left;">Heb nog steeds niet getest, vandaag wat roze slijm/afscheiding in mijn inlegkruisje. Weet niet of dat eem voorbode is van een menstruatie.</p>
<p style="text-align: left;">Wacht het nog even een paar dagen af.</p>
 
Spannend allemaal! Gefeliciteerd kim!!

ik ben nog steeds met vlagen misselijk en die naaldsteekjes in me onderbuik houden ook aan. Merkte net ook op dat me slijm (sorry voor de vieze praat) ook vrij melkachtig en dik is, meer romig.. erg vreemd allemaal
 
Hai eva93

Wat spannend zeg! Ik ben heel benieuwd voor je hebt ook best wel veel kwaaltjes wat kan duiden op een zwangerschap. Maar het is altijd spannend

Waneer wil je testen dan?

Liefs
 
Roweniee, ik ga echt volgende week pas testen als ik me nod heb. Ik vertrouw me lijf voor geen cent meer hahaha
 
Terug
Bovenaan