Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Hai dames.

ik ga morgen vroeg testen.  Ik blijf het maar raar vinden en verlies maar steeds aparte afscheiding en zere hoofd etc. Ik zou niet eens snel zeggen dat ik er zeker van ben. Maar ik denk voor me zelf maar even een testje tegenaan gooien. En als het negatief is volgende ronde weer! ☺

Liefss

 
Dames,

De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Een tijd geleden heb ik hier ook een bericht geplaatst en verder veel met jullie meegelezen. Ik zal het nog even samenvatten.

Ik heb een onregelmatige cyclus, meestal duurt mijn cyclus tussen de 28 en 32 dagen. Dus ik begon met testen op dag 28, helaas negatief. Op dag 32 weer een test, negatief. Op dag 35 nog steeds niet ongesteld, weer getest en weer negatief..  Zelfde op dag 38. Toen was ik er ook een beetje klaar mee en dacht nu test ik pas volgende week zaterdag als ik dan nog niet ongesteld ben. Dat is dus vandaag en jahoor, helemaal verrast 2 streepjes! Besef het nog niet helemaal. Aaah :)

Dames, ik hoop dat jullie allemaal ook snel zo'n test in jullie handen hebben en voor de gene die zwanger zijn, gefeliciteerd!
 
Hallo,

mijn man ik hebben twee weken geleden doen besloten dat we gingen proberen, ik ben vorig jaar juni gestopt met de pil, dit omdat ik wou weten hoe mijn lichaam daar op reageerde. Heel positief want voelde gelijk dat ik me lekkerder voelde in mijn eigen lichaam. Ook gelijk ongesteld geworden daarna is het 10 weken uit gebleven, daarna 8, 5 en nu weer 8 weken. Totaal niet regelmatig, ik was er niet echt mee bezig, had wel geduld maar als je samen besluit om het te proberen wordt heel spannend. Vorige week maandag hebben we onbeschermde sex gehad en het was op mijn vruchtbare dag volgens mijn "mijn kalender" maar goed ik ben het toppunt van onregelmatigheid! Ben heel benieuwd, nu wachten op mijn nod.

Wat zouden jullie in deze situatie doen?
 
Hallo allen,

Hier ook iemand die zit te wachten... en helaas begint zo nu en dan dat geduld echt op te raken...:(

Na het stoppen met de pil, ben ik het eerste 1,5 jaar niet ongesteld geworden. Met behulp van medicatie(ik heb last van hyperprolactinemie) is het nu weer op gang gebracht, maar helaas tot nu toe erg onregelmatig... tussen de 30-37 dagen. Omdat mijn laatste periode 30 dagen duurde, had ik nu(op dag 36 van de nieuwste periode) de hoop zwanger te zijn.. maar helaas, de test was negatief... dus verder gewoon weer elke dag hopen dat ik snel ongesteld wordt.. en dat de medicatie nog blijkt te werken (mijn bloedwaardes zijn nog goed, dus daar kan t nu niet aan liggen... )..  Of hopen dat ik eenzelfde situatie als Suzan4 mag beleven, over 1 of 2 weken nog maar eens testen als ik niet ongesteld ben...
 
Wat een herkenning, zo grappig om te lezen! Ik zit nu in mijn 1e ronde! Geen idee hoelang mijn cyclus duurt, maar zover ik het nu heb berekend heb ik 14 februari mijn NOD dag en ik wil ook niet eerder testen, want zou toch leuk zijn om op Valentijnsdag positief nieuws te krijgen!

Ik heb zoals ik veel lees ook last van kwaaltjes en symptomen. Maar probeer mezelf niet gek te maken door te denken dat het zwangerschapskwalen zijn, maar dat is nog best lastig haha!

 
RoweenieB ik ben heel benieuwd, je zou vandaag testen toch?

Ik duim voor je.

Spannend voor degene die moeten wachten!
 
Wat leuk dat er nog meer in hetzelfde schuitje zitten, vind je toch een bepaalde steun bij. Ik zit nu 7 dagen voor nod en na een klein temperatuursdipje op dag 20 van me cyclus is de temperstuur nu torenhoog (voor mij dan) nu hopen dat die ook zo hoog blijft.

Vandaag opzich een goede dag gehad, maar merk nu dat ik weer hoofdpijn krijg en misselijk gevoel (alsof je te veel gegeten heb). En wanneer ik op de grond zit en op sta flinke pijn scheuten schuinsboven me blaas. En sinds vandaag zere borsten.. Ik wil me er niet zoveel mee bezig houden maar het spookt ten alle tijden door me hoofd.
 
Ik lees nog mee hoor en wil iedereen succes wensen die voor nod zit, hoop op veel positieve testjes van jullie.

Roweena, je maakt het tè spannend hoor, heb je al getest???? Hoop zo dat je 2 dikke vette strepen hebt :)
 
Terug
Bovenaan