Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Hi dames,

Ik heb vrijdag mijn NOD op mijn verjaardag!! Vroege testen bij mijn vorige zwangerschap (helaas miskraam gehad) waren negatief, zelfs na mijn NOD. Maar mag van mezelf wel testen de 10e... Want wachten duurt zolang!!!! Fingers crossed... Ik heb btw geen kwaaltjes, behalve afgelopen week een aantal dagen achterelkaar hoofdpijn. Nog meer die toevallig ook de 10e hun NOD hebben?

Liefs
 
kijk eens op www.prenatalescreenimg.com</p>
<p style="text-align: left;">Zij kan precies (doormiddel van een inwendige echo) je eisprong bepalen. Hoor veel goede verhalen. Ben zelf ook geweest. Ik had 26 januari mijn eisprong en 10 februari op mijn verjaardag mijn NOD. Dus ben heel erg benieuwd. Wij zitten in ronde 4 na mijn miskraam in oktober. Sowieso een leuke ervaring om bij haar langs te gaan voor je eisprong en je krijgt de echo foto's mee op een usb stick. Aardige en kundige vrouw! Succes!</p>
 
Hoii prissie! Ik heb me nod zaterfag de 11e.

me temperatuur is nou toch gekke dingen aan t doen.

zo 29-1: 36,2 (eisprong)
ma 30-1: 36,7
di 31-1: 36,6
woe 1-2: 36,6
do 2-2: 36,5
vrij 3-2: 36,7
za 4-2: 36,9
zo 5-2: 36,7
ma 6-2: 36,6

daarvoor heb ik natuurlijk ook gemeten maar daar ga ik jullie niet mee vervelen
 
Hoi @Eva93 Spannend!!! Ik hou mijn temperatuur niet bij. Ik merk wel dat mijn temperatuur van slag is. Heb het steeds heel erg koud, lag gisteravond zelfs met joggingsbroek en skisokken in bed een uur later moest alles uit omdat ik het bloedheet had... Wanneer ga jij testen? Ik ga duimen voor je...
 
Ik ga zondag pas testen. Ik ben nou al zo vaak teleurgesteld geweest en ben nang dat me lijf me gewoon weer in de maling neemt
 
@eva93 verstandig! Bij mij is het bij mijn vorige zwangerschap wat uitliep op een miskraam na mijn nod uit mijn bloed getest. Ik had pas na 4 a 5 dgn een heel licht streepje op een test. Ik ga vrijdag wel testen want je weet het niet en ik ben jarig dus hoe leuk zou dat zijn! Maar wel in mijn achterhoofd dat het negatief kan zijn. En ja als mijn ongesteldheid doorzet weet ik uitetaard genoeg... Had stiekem nooit gedacht dat het me zou bezig zou houden. Hoeveelste ronde is dit voor jou?
 
<p style="text-align: right;">@eva93 eerste kindje? Bij mij was het de eerste keer gelijk raak dat was in september. Oktober miskraam dus nu dan als ik het goed bereken ook de 4e ronde. Weet niet of je het gelezen hebt maar ik ben bij een echoscopiste geweest. Zo bijzonder was dat en interessant?! Dus wist precies wanneer mijn eisprong was. Ik heb mijn eisprong alleen gevoeld toen ik ook zwanger raakte en daarna niet meer. Nu had ik de dag van de eisprong een mega migraine aanval. Dan heb je ook echt zin in sex! :-(</p>
 
Terug
Bovenaan