Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Jaa voor ons eerste kindje, jaa dat geloof ik graag dat het zeer interessant is! Ik weet gelukkig door het temperaturen precies wanneer me eisprong is, het is gewoon afwachten
 
@eva93 Super leuk! Voor ons ook eerste kindje. Het is idd afwachten. Ik ga echt voor je duimen... :) Laat je het weten?
 
Hai dames.  Ook ik heb getest maar het is toch echt negatief jammer. Ook ik moet maar verder met de volgende ronde. De rest die nog op de NOD moet wachten succes allemaal.

Liefss
 
Hoi hoi,

ik ben er weer... ik zit opnieuw op mijn Nod te wachten...

merk wel dat ik er nu heel anders voor sta.. geen zin om ergens nog op te letten.. want ik begin al haast te denken dat het negatief is ... misschien helpt dat haha

mijn Nod is 20 feb..
 
Hoi allemaal! Ik ben brand new op dit forum, of nou ja, ik zit al een aantal maanden vol aandacht mee te lezen. :) In juni 2016 ben ik gestopt met de pil en inmiddels 7 rondes verder... aanstaande zaterdag is mijn NOD, dit lijkt oneindig ver weg, een soort van horizon die nooit dichterbij komt :p Het doet me denken aan vroeger, toen ik me ook zo voelde als ik moest wachten op mijn verjaardag of Sinterklaasavond, wel leuk om dat gevoel weer eens te hebben, de spánning! :D

Maargoed, ik sta er versteld van hoe het hele zwanger worden zo ongelooflijk veel beslag kan leggen op je gedachten, je lijf, zelfs je dromen! Afgelopen zomer dacht ik nog: oja, leuk, we zien wel of en wanneer het komt en als het een jaar duurt ook prima! Nou niet dus, haha. Ik kan het helemaal niet loslaten en ben bij lange na niet zo relaxed en nonchalant als ik zou willen zijn.

Herkennen jullie dit en hoe gaan jullie met die baby-obsessie om?

En succes allemaal!
 
@eva93 zeker weten!

@roweenieb he shit! succes in de volgende ronde, ik ga duimen...

@mandiee 20 februari duurt nog even idd. Ik heb dat gevoel stiekem ook! Maar we gaan het meemaken. Die van mij is vrijdag (op mijn verjaardag) dat duurt voor mijn gevoel al heeel erg lang! Ik duim ook voor jou!

@rosy3000 zo herkenbaar!!!!! Ik dacht precies zo. Ben best nuchter maar ik sta er precies zo in! Zit dus zelfs op een forum. Moet zeggen het helpt wel. In mijn omgeving praat ik er bijna tot niet over en ik kan veel met mijn partner delen maar dit begrijpt hij niet... Dus ben blij met jullie! :)
 
Hallo!

Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige bent die er mee bezig bent.. met mijn vriend delen lukt inderdaad niet zo goed, dus zou het zijn vinden om hier mijn verhaal kwijt te kunnen en mee te mogen kletsen.

Ik ben 25 jaar en we gaan voor ons eerste kindje. Dit is nu de 3de rond en mijn nod is de 15de, nog even afwachten dus.

Ik heb sinds twee dagen last van een stekende pijn rechts onder in mijn buik, iemand van jullie wel een eerder gehad?

Voor de rest weet ik niet of ik echt klachten heb want lig sinds gisteren met de griep in bed
 
Terug
Bovenaan