Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Ik zat er ook op te wachten.... Aanstaande vrijdag zou mijn nod zijn.
Alleen had ik net al beetje bloedverlies. Helder rood. Voor mij genoeg om te weten dat het niet gelukt is deze ronde :-(

Voor m'n gevoel was het wel gelukt. Mega dikke buik (we gaan voor een 2e kindje) en héél moe, maar blijkbaar was het "schijn". :'(

Succes voor de anderen die nog moeten wachten!!



Ennuh... Ik had gehoopt dat nu we voor een 2e gaan, ik niet constant met een eventuele zwangerschap bezig zou zijn, maar helaas. :-(
Ik blijf er maar mee bezig.
 
@gebruiker125592

He shit! Ik heb ook vrijdag mijn nod! Het voelt alsof ik ongesteld moet worden onder in mijn buik. Wat ik momenteel extreem heb is is dat ik vergeetachtig ben! Verder eigenlijk geen kwaaltjes, ja sneller koud en moeilijk warm worden. Maar bij mijn vorige zwangerschap wat helaas een miskraam is geworden had ik dat niet. Alleen hoofdpijn in de week ervoor en dat heb ik nu ook gehad! Stiekem vanmorgen wat ik eigenlijk niet zou doen is toch een vroege test gedaan en die was negatief. Maar dat had ik de vorige keer ook en toen was ik wel zwanger en dat is pas na 2 dagen na mijn nod uit mijn bloed getest... Ik ga er iig vanuit dat het niet zo is en dan kan het altijd meevallen! Succes met de volgende ronde, ik ga voor je duimen...
 
@Rosy oh spannend! Zaterdag, nog even wachten!

verschrikkelijk he hoeveel je daar mee bezig bent!! Dat dacht ik ook.. maar ik dacht ook.. dat doen we ff... nou niet dus.. vorige maand was ik er echt van overtuigd dat ik Zwanger was... nou helaas niet.. dus was het echt zat.. zou er echt niet meer mee bezig zijn... ben net klaar met de ovulatie testen.. dus als ik t goed heb ben ik net door m'n vruchtbare dagen heen... en ik zit alweer hiero hahaha ik ga voor je duimen!
 
@prissssie spannend! Jou Nod is ook al bijna! En een mooier kado kan je denk ik niet krijgen! Dus ik ga ook zeker duimen!

ik durf bijna niet meer te denken dat t raak zou zijn.. (ook al denk ik stiekem toch weer dingen)

ik probeer t mezelf ook echt voor te houden dat t niet zo is.. afgelopen keren al helemaal in de wolken door allerlei klachten... en dikke domper wanneer ik ongesteld werd... :(

dus ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn hahahahhahahaha ....
 
Prissie spannend hoor! Ik duim voor je.

Voor mij is het ook afwachten eisprong eerder gehad. Officieel 16 febr nod. Van de week klein beetje bruin bloed verlies en wat misselijk. . Beetje last van mijn blaas en gisteren steekjes aan de linkerkant.

Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn.. maar blijft lastig.
 
Er niet mee bezig zijn is gewoon onmogelijk! Ik moet zo bloedprikken en vraag gelijk of ze mijn hcg willen prikken. Dus ik weet het vandaag al!!!! Ik houd jullie op de hoogte... #fingerscrossed

Ik ben nu al 2 avonden achterelkaar misselijk en ben ontzettend vergeetachtig, dingen die ik van mezelf niet herken... Dat had ik de vorige keer niet! Maar ja wellicht zegt het helemaal niks!! Jullie horen mij later...
 
Dag dames!

Ik lees in dit onderwerp ook wel vaker mee, ik ben in januari gestopt met de pil, netjes 2 dagen later mijn ontrekkingsbloeding gehad 5dagen lang. Als ik mij baseer op een cyclus van 28dagen moet ik vrijdag pas mijn eisprong hebben, ik heb cb ovutesten gehaald omdat ik mijn cyclus niet meer ken. Die test geeft al 4dagen een knipperende smiley aan.. De eerste dag had ik 1 hele harde steek en een dikke slijmprop  in mijn onderbroek. Ook heb ik sinds 3dagen echt last van mijn onderbuik; steekjes en krampjes en pijn in mijn onderrug, ik ben heel emotioneel, begon gisteren te huilen voor niets, met vlagen ook misselijk en totaal geen eetlust, veel last van witverlies dat ik inlegkruisjes moet gebruiken. Zijn dit nou tekenen van een aankomende eisprong?

Als ik op het internet begin te zoeken, valt dit meer op zwangeerschapskwaaltjes dan eisprongkwaaltjes.. Ik snap er werkelijk niets meer van, ik weet ook dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden :)

Zijn hier nog dames die dit meegemaakt hebben?

mijn NOD is ook pas 24februari, als mijn cyclus 28dagen is.
 
Spannend prissiie.  Ik wil ook bloed latwn prikken volgende week. Dit omdat een positieve tesr voor ons niet veel meer betekent .. ik duim voor je
 
Terug
Bovenaan