Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

JojoG dat herken ik niet. Wel dat je je lichaam je voor de gek kan houden. Ook lijken veel dingen op elkaar zoals menstruatie klachten en zwangerschaps verschijnselen.

R1988 Jaaa vet spannend, ben gewoon nerveus. Zit nu in de wachtkamer... Ook nerveus omdat ik bloedprikken niet zo'n feest vind btw... Hoop dat jij ook snel kunt laten prikken. Hou me op de hoogte
 
Krijg je vandaag dan nog de uitslag? Ik ook niet.. pff verschrikkelijk vind ik het. Maar voor een goed doel toch..
 
@prissie: het frustrerende is dat ik nu nog geen menstruatieklachten kan hebben omdat mijn NOD pas eind feb is.. Misschien ovulatieklachten, maar de test geeft continu een knipperende smiley aan dus daar twijfel Ik ook aan.. Daarom dat ik het allemaal zo gek vind. Ik zal nog even moeten afwachten vrees ik. Misschien zit het wel tussen mijn oren! :)
 
Hai dames.

prissssie: jammer zeg en enorm balen. Volgende ronde misschien beter! ☺



JoJoG: voor jou is het ook spannende dagen hoop op iets positiefs en een posi test!

R1988: ook heel veel succes deze dagen en hopen op positiefs!

En de rest natuurlijk ook! en hoop dat jullie er komen. Ik had maandag avond in een keer weer rose afscheiding en daarna vuurrood 2 dagen en een beetje bruin terwijl ik 2weken geleden ook al soms beetje bloed verloor dus snap er niks van!

Iemand hier ervaring mee? Of bekend mee? ik vind het maar raar klopt me cyclus nog wel?

Liefss
 
Ah balen prissie.. :(
<p style="text-align: left;">RoweenieB ik ben benieuwd!  Spannend .. is wel beetje raar</p>
 
@mandiee: hahaaaa ik herken zo wat jij zegt!

@prissssie: ah balen... Maar vol goede moed door he!

@Roweenie: kan het zijn dat je twee weken geleden een ovulatiebloeding hebt gehad?

Nog een tip om in deze spannende tijden een beetje te ontspannen en vooral vertrouwen in je lichaam te houden (helemaal na een paar mislukte pogingen): yoga! Ik doe het sinds een paar weken, gewoon thuis op een matje met youtube erbij (30 days of yoga with Adriene). Werkt voor mij echt goed om even te stoppen met piekeren :)

Nog 3 nachtjes... al een week buikpijn, maar is het van de zenuwen of...?
 
Aahh prissiee!! Wat vervelend, nou op naar de volgende ronde.

ik zit nog steeds in afwachting, word er helemaal gek van en ja wat ik de andere meiden ook lees. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn majaaa dat gaat niet zomakkelijk. Wat ik wel raar vind, dat ik in de 13 jaar dat ik ongesteld ben heb ik alle keren nog een week voordat ik me menstruatie kreeg een gezicht vol met puistjes gehad, en nu nog geen een. Maja dat zegt ook weer niks
 
Terug
Bovenaan