Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

<p style="text-align: left;">Hallo</p>
<p style="text-align: left;">Voor een eisprong te krijgen heb ik ovitrelle gespoten. Nu is mijn vraag na hoeveel dagen de innesteling komt?</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb nu nog geen kwaaltjes, geen pijnlijke borsten of extra wit vloed.</p>
<p style="text-align: left;">Kan iemand helpen?</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Jill90 ik durf niet te zeggen. Maar volgens mij een paar dagen.

Ik heb nog steeds steekjes aan de linkerkant..  wat kan wachten lang duren zeg! :(
 
Hallo meiden,

ik lees al af toe mee, maar reageer normaal alleen op het forum voor degene die in oktober gestopt zijn met de pil.

Sinds oktober zijn wij het aan het proberen en aankomend weekend is mijn nod. Ik merk veranderingen in mijn lichaam af en toe gevoelige borsten, krampen, rugpijn en vermoeidheid, maar ik ben heel bang dat het allemaal tussen mijn oren zit en ik zondag gewoon ongesteld word.

hoe gaan jullie met de spanning om? Het liefst spoel ik de tijd vooruit :p
 
@Prissssie , wat ontzettend vervelend. Sterkte.

Voor de anderen nog veel sterkte met afwachten.

Ik blijf er ook mee bezig, hoor. Ik merk dat ik 't niet los kan laten. Zelfs nu in weer ongesteld ben, denk ik: is het geen innesteling? Want ik had verschillende symptomen, die ik ook had toen ik zwanger was van m'n dochter.. Pfff. Het blijft zo in m'n hoofd zitten. Ik weet echt niet meer hoe ik de vorige keer al die maanden vol teleurstellingen door ben gekomen..

Sterkte allemaal en ik hoop dat we allemaal snel goed nieuws hebben!! x
 
Jaa erg he! Overal klamp je je eigen aan vast. Ik ben echt elke ochtend als ik ga temperaturen zenuwachtig, want aub laat die temperatuur hoog blijven
 
Klinkt heel herkenbaar, vorige ronde dacht ik overtijd te zijn, maar een paar dagen later werd ik toch ongesteld en daarvoor dacht ik ook symptonen te herkennen.

Iedereen heel veel sterkte! Wie verwachten binnenkort hun nod?
 
Terug
Bovenaan