Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Ik verwacht dinsdag mijn nod! Maar wil zaterdag al een early test doen want ben echt TE ongeduldig Haha. Ik ben de laatste dagen ontzettend misselijk, gevoelige borsten en snel uitgeput.. maar dat kan natuurlijk gewoon tussen Mn oren zitten.. afwachten dusss!!
 
Spannend Kayleyy, het is inderdaad erg moeilijk om te wachten!

Welk merk gebruik je voor je early test?
 
Ik heb verschillende testen in huis. Action, test die ik via internet heb besteld en clearblue. Ik wilde eigenlijk geen early testen halen, maar toen ikdeze  van de week bij de action zag liggen kon ik het toch niet laten Haha!

Volgens mij maakt het niet veel uit welke test je gebruikt.  Dus ik gebruik gewoon goedkope testen en als t raak is of twijfel de clearblue, anders wordt het wel erg duur Haha!

Welke gebruik jij?
 
Ik gebruik ook die van de action, heb van de action ook de ovulatietesten gebruikt en op het moment dat ik twee streepjes had heb ik een ovulatietest van Clearblue gedaan.
 
<p style="text-align: left;">Ik wou het ook met de action early testen doen maar nergens meer verkrijgbaar in enschede.</p>
<p style="text-align: left;">Nu heb ik de normale van de action maar heb ik maandag gedaan en die was toen negatief. . Maar ben steeds misselijk en moe en vooral s.avonds & s.ochtends!</p>
<p style="text-align: left;">Ik wacht er nog wel mee en vooral lekker genieten en ik zelf wil me er niet zo op vastpinnen maar ik vind het wel lastig.</p>
 
Ja ik snap wat je bedoeld, ik wil er ook niet teveel mee bezig zijn en probeer ervan uit te gaan dat het deze ronde niet raak is, want het is mijn eerste ronde. Maar het is zo lastig en de symptomen maken het nog lastiger Haha.

Wanneer was jou NOD dan? En ben je al echt ongesteld geweest of nog niet?
 
Ik heb overmorgen me nod. Heb dinsdag een test gedaan maar was natuurlijk veel te vroeg.. Heb me eigen nu voor genomen om dinsdagochtend pas weer een test te doen (als ik nog niet ongesteld ben geworden)
 
Okee om even terug te komen op het feit dat ik dinsdag weer ga testen.... stond net in de badkamer en die test riep me naam.. alleen... als ik zo op t blote oog kijken zou ik zeggen nee negatief.. maar dan ik net met t zaklicht van me telefoon keek zag ik (dacht ik) een mini streepje.. maar is het zeg maar zo dat t streepje er altijd zit als je het licht er schuins op laat vallen zeg maar. Nou denk ik dat wel hoor maar dacht aan jullie kan ik t vragen
 
Terug
Bovenaan