Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Haha Eva zo herkenbaar!

bij de kruidvat 2 voor 5 euro is een negatieve test gewoon wit. Hoe ik hem ook hou geen streepje te vinden...

ik heb afgelopen zondag denk ik m'n ei gehad... en ik begin al weer te denken dat ik wat voel her en der... maar ergens denk ik dat t mis is.. dus dat word lang wachten op het wachtbankje!
 
<p style="text-align: left;">Hey kayleyy.</p>
<p style="text-align: left;">Nou niet echt normaal ik zou normaal de 23e januari moesten tot de 26e. Toen werd ik het de 26e maar 2en een half dag en was het de 28e s.avonds al klaar. En de vrijdag 27e alleen maar oud en bijna niks.</p>
<p style="text-align: left;">En nu werd ik het afg. Maandag weer s.avonds en wel vuurrood niet echt helder meer oranje/rood. En vandaag veel gele afscheiding met slijm en toen hield het ook op.. Ik weet dus eingelijk niet of dit allemaal normale menstruatie is en of anders. Maar ik word er wel beetje onzeker van.</p>
<p style="text-align: left;">Groetjes</p>
 
@Eva93, Haha kan ook precies een actie voor mij zijn en dan helemaal dat nachecken met een zaklamp haha! Ik weet niet of dat streepje er normaal zit. Maar zou anders toch nog even geduld proberen te hebben tot zaterdag of zondag, misschien dat het streepje dan wat duidelijker is.

@RoweenieB pfff wat vaag en irritant zeg! Snap dat je daar onzeker van wordt! Had je voor je 'ongi' al getest of niet? Ik zou als ik jou was dit weekend nog een x een test doen. Dan weet je het iig 'zeker'..
 
Dames, mijn nod zou woensdag zijn. Heb op 26 januari mijn eisprong gehad. Dat is al 15 dagen geleden. Mijn temperatuur is nog 37.2 nu paar dagen best stabiel. Even afwachten nog.
 
Hi lieve meiden, bedankt voor de lieve reacties! Was even balen, (nog steeds natuurlijk) ben wel blij dat ik het woensdag al wist en niet vandaag op mijn verjaardag! Werd btw ook ongesteld woensdag 2 dgn eerder dan verwacht. Ik heb 17 februari weer een echo gepland voor mijn eisprong. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! De rest die nog wacht, succes, ik duim voor jullie! Liefs
 
Na 9 ovulatietesten die altijd maar knipperende smileys gaf, vandaag eindelijk een positieve stilstaande smiley! Ik had het dan toch goed gegokt dat mijn cyclus 28dagen duurt. Toch netjes, na 13jaar aan de pil gezeten te hebben!
Nu probeer ik de hele tijd op mijn onderbuik te letten, om te weten hoe zo’n eisprong nou net voelt :D Maar tot nu toe nog niets gevoeld, denk ik..

Vanavond nog eens gezellig maken & dan hopen dat het meteen raak is! 24februari is mijn NOD hopelijk :D

 
Nou ik zit dus nog steeds met die test in me maag.. het was dus wel echt naar mate de tijd vorderde, werd de test duidelijker. Maar dan zeggen ze dat ie natuurlijk niet meer betrouwbaar is.. dus we zijn nog steeds geen steek verder.

morgen me nod, dus het zal mij benieuwe me temperatuur was vanochtend ook nog netjes hoog.
 
Terug
Bovenaan