Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Moeilijk svlok,

ik had vorige ronde ook een cupmaat groter en gevoelige borsten en dat bleef tijdens mijn menstruatie zo, heb zelfs nog een test erop losgegooit maar helaas toch echt negatief. Onze lichamen kunnen ons goed in de maling nemen.

Maar je weet nooit ik heb genoeg verhalen gelezen van dames die gewoon ongi werden maar toch echt zwanger waren. Alleen een test kan het uitwijzen.

iedereen weer succes in deze spannende tijdenxx
 
Christa, dat klinkt ook niet echt prettig :S

Na mijn ongesteldheid (vorige week) daalde mijn temperatuur naar 36,6 en dat schommelde vorige week tussen de 36,6 en 36,8. Alleen vanochtend schoot mijn temperatuur weer omhoog naar 37,0.

Zoiets heb ik ook wel eens gehoord ja, maar heb vorige week maandag een test gedaan en die was negatief.

Ik weet er helaas alles van dat je lichaam je behoorlijk in de maling kan nemen, afgelopen twee rondes dacht ik echt dat het raak was. Laatste helemaal, door alle symptomen. Alleen nu zijn mijn borsten echt veranderd, zelfs mijn vriend zegt het, snap er niets van :S
 
Ik heb geen ervaring met het veranderen van borsten niet tijdens menstruatie en niet tijdens de kort durende zwangerschap.

Wel herken ik Christaaa met winderigheid, diarree en ik had last rechts onder in mijn buik. Ik was toen zwanger. Ook had ik toen last van hoofdpijn. Hoofdpijn vooral in de week voor mijn nod. Dus wie weet Christaaa.

Maar de afgelopen 2 keer dacht ik stiekem ook dat het raak was. Of mijn lichaam is van slag of ik wil het gewoon graag... ;-). Daarbij is de hcg van mijn zwangerschap in september/oktober nog best lang aanwezig geweest in mijn lichaam. Mijn haar valt nu ook heel erg uit. Ik heb 8 februari bloed laten prikken en nu is het er helemaal uit. Maar daar heb je natuurlijk ook nog last van, wat kwalen betreft.

Spannend allemaal dames we zitten allemaal achter elkaar! Ik ga duimen voor jullie en voor mezelf haha!! :)
 
Spannend hoor Christa als ik zo de symptomen hoor die Prissie ook had!

Leuk dat we zo allemaal achter elkaar zitten, kunnen we elkaar goed steunen tijdens de spannende periode :)
 
Ja dat kunnen we wel gebruiken!! ;-)

Weten veel mensen in jullie omgeving dat jullie 'bezig' zijn? Mijn ouders weten het en verder een paar vriendinnen en wat klanten in mijn salon. Broertje, schoonmoeder etc niet, ook niet van mijn miskraam. Liefst wil ik dat niemand het weet, maar dat vind ik zo lastig!! Ook toen ik zwanger was. Mijn vriend wilde het pas aan familie vertellen na de eerste echo, nu krijg ik die al met 7 weken gezien het medisch is, maar dat duurt dan alsnog echt lang!!
 
Bij ons weten zijn ouders, mijn ouders, zusjes en mijn beste vriendin het. Voor de rest houden we het stil. Vind het soms wel lastig en de ene kant wil ik het delen dat we bezig zijn, maar aan de andere kant krijg je zo ook geen vragen en is het al gelukt.

lijkt me ook moeilijk als het eenmaal gelukt is om het dan stil te houden. Vanaf hoeveel weken zijn jullie het van plan te vertellen?
 
<p style="text-align: left;">Als ik zwanger zou zijn zou ik het mijn moeder als eerst vertellen. Die was niet blij dat ze vorig jaar te horen kreeg dat ik en zwanger was en een miskraam heb gehad.</p>
 
Ook zelf zou ik wachten met iedereen te vertellen indd. Het is namelijk ook echt lastig om het niet te doen. Maar 2 vriendinnen van me weten dat ik er mee bezig ben en me eigen vriend natuurlijk haha! en me andere vriendin zelf ook en we steunen elkaar en helpen elkaar ook en me andere vriendin is al zwanger. Maar ik denk mocht ik een keer zwanger zijn houdt ik het even stil en wil ik me echo foto wel met me vriendinnen  delen en me broer. Maar me broer heeft zelf nu een pasgeboren dochtertje dus ik laat hun even genieten en wil ze er niet mee opzadelen.  Maar ik duim op jullie allemaal en voor ons zelf ook natuurlijk☺
 
Terug
Bovenaan