Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Ik had mijn ouders ook niks verteld toen ik zwanger was. Wist het zelf toen 4 dgn. Maar heb ze wel gebeld toen ik een miskraam had gehad.

Ja het beste is zo weinig mogelijk mensen te vertellen. Sowieso word ik gek van die mensen die vragen of wij geen kinderen zouden willen. Of staat je goed! Wanneer jullie?

Hoe is jullie schoonmoeder btw? Beetje leuke band mee? Die van mij kan beter zeg maar...

 
Ik heb echt een leuke schoonmoeder, ze weet ook dat we bezig zijn en stelt gelukkig geen vragen. De enige die wel de hele tijd vraagt of het al zo ver is, is de oma van mijn vriend. Ze zegt elke keer ik wil wel nog mijn achterkleinkind mee kunnen maken, we doen ons best :(
 
Jaa mijn schoonmoeder is wel een toppertje! Ze geeft haar zoon altijd stiekeme hints van wanneer ze oma word en me vriend weet natuurlijk niet wat hij daarop moet zeggen
 
Wat fijn zeg voor jullie! Ik heb geen leuke schoonmoeder. Alles draait om haar zoon! Trekt hem ook met alles voor. Schept bv voor hem zijn eten op en voor mij niet, hij krijgt met kerst en verjaardag meer geld dan ik en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik ben dat absoluut niet gewend. Mijn moeder/ouders behandelen mijn vriend net zo als dat ze mij behandelen. Zij weet ook niet dat we bezig zijn om zwanger te raken. Zie er ook vreselijk tegenop dat zij de oma wordt van mijn kind. Maar ja het is niet anders, mijn vriend is meer dan leuk genoeg, haha! Gelukkig weet mijn vriend ook hoe ze is, alleen is en blijft het zijn moeder. Mijn schoonzus heeft haar ook al het huis uitgezet toen ze net was bevallen, haha! Dus dat beloofd nog wat...
 
Lekker vooruitzicht Prissie, maar gelukkig dat je vriend het ook in ziet. Krijg je tenminste steun van hem en je schoonzus kan je er ook mee helpen :p snap dat je nog niets laat weten aan haar.

Moet je eigenlijk nog terug naar Mirjam? Ik heb helaas niets meer van haar gehoord, want wil toch graag bij haar een keertje langs.
 
Dat zijj nogal wat berichten.

Bij ons wetwn de dichtstbijzijnde familie vrienden het. Dit omdat wij een verre vakantie hadden gepland en hier niet meer naar toe konden.

Ik moest het verdriet ook delen. Krijg niet de vragen of het al gelukt is gelukkig. In mei as is de eerste keer alweer een jaar geleden.

Ik kan heel goed met mijn stief schoonmoeder opschieten super lieve vrouw. Maar is ook niet de echte moeder van mijn man.

Wij zouden het pas vertellen als we Een goede echo hebben gehad en de verdere familiw na 12 weken.

Vandaag verhoging bah!; (

Wel vervelend prisssie. . Zon schoonmoeder.  Qua geld doen mijn ouders kinderen ook meer dan aanhang. Mijn schoonvader gelukkig niet.
 
Nee hoef niet meer terug. Ja als het nu niet raak is eventueel de volgende ronde. Eitje is gesprongen, dus kunnen niet meer doen dan afwachten. En weet het dus pas over 2 weken... ;-) Ze is maar 10 min bezig met kijken en meten dus het is wel een stukje rijden voor je voor zo kort en ik moest natuurlijk 2x in een weekend. Maar ik zou daar ook maling aan hebben hoor en het er voor over hebben. Maar je moet rond dag 8 van je cyclus bij haar komen en dan zegt ze wanneer je weer eventueel weer moet komen. Als ik zwanger ben laat ik wel mijn 3/4d echo bij haar maken. Verder zullen alle echo's via het zhuis gaan. Mail haar anders gewoon nog een keer.
 
Ja R1988, we zijn lekker actief hier. Ik denk ook dat ik het pas na 12 weken wil vertellen, maar vraag me af of ik het volhou. Meestal eten we op zondag bij mijn schoonouders en die drinken dan altijd graag een wijntje, gaat opvallen als ik ineens elke keer nee zeg :p

Je hoeft helemaal niet meer terug? Komt dat omdat het nu duidelijk is wanneer je je eisprong hebt of heeft het een andere reden? Ik heb het rijden er voor over, ook al duurt het maar 10 minuten. Ik wacht anders eerst even deze maand af en als het niet lukt dan kan ik altijd nog contact met haar opnemen.
 
Terug
Bovenaan