Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Svlok.. ik heb voor mezelf gezegd dat ik eigenlijk niet meer drink.. maar soms bij gezelligheid vind ik het lastig..

Als hwt deze maand niet lukt ga ik volgende maand ook naar Mirjam denk ik..

Ik heb er deze maand niet heel goed gevoel over. Temperatuur zakte gisteren.. maar vandaag grieperig en dus 38.6 dus weet het niet. Wel gemeenschap gehad vandaag.

We moeten helaas afwachten.. gisteren was ovulatie test negatief.  Vorige keer was hij na de eisprong positief. .
 
Gezellig dan kunnen we samen R1988 :p maar ik hoop dat het voor ons beide niet nodig is :)

Test je één keer per dag? Want ik heb vorige cyclus gehad dat ik 's ochtends een negatieve test had en in de avond toch nog een positieve test. De maand zit testen er niet in, omdat we zaterdag naar Dubai vliegen en ik geen zin heb om allemaal ovulatietesten mee te nemen.
 
Ja inderdaad. Ik test 1x. Denk morgen testen.  Heb nog maar 1 test.

<span style="line-height: 1.5;">Hopelijk is mijn verhoging afgezakt.  </span>

Gewoon heerlijk gaan genieren svlok! Vaak op vakantie is het dat je vaker gemeenschap hebt hihi.. niet druk om maken! Komt vast goed.

Morgen weer acupunctuur. . Ben heel benieuwd.

Xx
 
Ow haha, dan wordt het lastig. Ik deed de ovulatietesten met testen van de action (lekker goedkoop) en pas wanneer ik twee streepjes had deed ik voor de zekerheid nog een test met een clearblue, maar ik testte wel elke ochtend en avond.

We gaan sowieso genieten! Ik ga donderdag nog naar de kinesioloog, wie weet heeft dat ook een positief effect
 
Berichr komt niet helemaal door!

Lekker weer in dubai!! Ga er lekker van genieten!

Hier denk ik griep te pakken.. ik ga eens kijken hoever mirjam rijden is vanaf hier..

Wie weet hebben we allen eem positieve test
 
Ja, heerlijk kijk er naar uit en beetje ontspanning en genieten zal ons goed doen!

Waar kom je zelf vandaan?

Dat zal wel echt leuk zijn
 
R1988 Ja wij ook bij een goede echo de ouders en broers en bij 12 weken op FB etc. Mijn ouders geven ons als kinderen allemaal hetzelfde. Ik ben het dus dan ook niet gewend dat er onderscheid word gemaakt.

Ik drink geen alcohol en ben een zeikerd met eten. Dus wat dat betreft is het een makkie.

Svlok, ja omdat mijn ei is gesprongen hoef ik niet meer terug. Meer dan dat meten en uitrekenen wanneer je eisprong is kan ze niet doen.

Ik hoop ook dat het niet meer nodig is de volgende ronde, ook zelf niet, hihi!

Ik heb ook de ovulatietesten van de action gebruikt. Testte elke dag rond hetzelfde tijdstip. Maar das niks voor mij, had er zelfs een alarmpje voor in mijn tel gezet, haha! Denk wel dat ze het goed deden, had echt wel een duidelijke streep.

Ben benieuwd naar de kinesioloog.
 
Terug
Bovenaan