Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Hai dames.

ik ben heel benieuwd wie binnenkort een positest heeft.  Zal super leuk zijn.

Ik heb wel gekke kwaaltjes. Enorme zere boobies en maagzuur en heel misselijk contstant maar dat kan je lichaam ook weer lekker voor de gek houden. hoop het dames echt dan kun je weer lekker gezellig praten over de zwangerschap en de dingen delen alleen maar leuk!

Liefss.
 
Goedemorgen dames. Vanochtend weer opgemeten: 36graden. Inmiddels bruine afscheiding.. ongeveer 5 dagen later na mn eisprong. Ben zo benieuwd naar ons! Heb opgemerkt dat mn linker onderkant steeds pijn doet en kon moeilijk op mn buik slapen vannacht (heb ik normaal nooit)
 
Ik ben ook benieuwd bij wie het raak is! Zou leuk zijn bij ons allemaal!! Fingers crossed!!

Wanneer is jouw nod Christaaa?



 
Hi pris! 3 maart zou ik ongesteld moeten worden. Hopelijk word ik niet ongesteld zoals alle andere. Maar ik heb vlagen van misselijkheid. Ik ben een roker. Toen ik vanochtend een peukie opstak werd ik gelijk misselijk. Vorig jaar was precies hetzelfde en was blijkbaar zwanger zonder dat ik het wist, had heel de dag door buikpijn.

En die van jou pris?
 
Ik ben ook erg benieuwd, ga morgen. Zal dan even mijn ervaring delen.

Roweenie, aparte symptomen, je zou zeggen dat het beginnende zwangerschapsverschijnselen zijn, maar je lichaam kan je natuurlijk ook voor de gek houden.

Spannend hoor Christa! Het kan zomaar zijn dat het deze ronde raak is, hopelijk wordt je niet ongesteld op 3 maart!

En is het ook snel voor de andere dames raak!
 
Ja ik was vorig jaar zwanger van mijn ex. Maar heb nu een vriend waarvan hij vroeger geopereerd. Zn bal zat niet op de goede plek en schoot/schiet steeds weg dus ik denk dat het ook wat te maken heeft met de vruchtbaarheid..
 
Hoi dames,

Leuk om jullie verhalen allemaal te lezen. Ik ben nu 3 dagen overtijd en de zwangerschapstesten zijn allemaal negatief.. Op dit moment heb ik het echt moeilijk en ben ik de onzekerheid zo zat!

Ik voel aan alles dat ik zwanger ben. Opgezette, pijnlijke borsten, misselijk en bepaald soort eten dat me niet aan staat.

Hebben meer mensen dit meegemaakt?
 
Terug
Bovenaan