Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Dat lijkt me ook lastig Christa, is er wel al getest of hij inderdaad minder vruchtbaar is?

Ik heb er zelf geen ervaring mee Lisa, ben zelf nog nooit zwanger geweest, maar het kan zijn dat je nog niet voldoende hcg hebt aangemaakt en daarom de testen negatief zijn of je menstruatie is wat later dan normaal, dat heb ik de afgelopen twee rondes ook gehad.
 
Nee dat niet.. we wouden nog even afwachten. Maar denk dat ik hem binnekort toch maar even push om samen even te gaan om te kijken hoe t met zn vruchtbaarheid zit.. heb er wel met hem overgepraat over de accupuntuur en hij zou dan ook meegaan. Maar ik wacht even deze ronde af
 
@Lisa je kan huisarts opbellen. Verloskundige zat ook in de huisartspraktijk van mij dus dat was makkelijk. Misschien kan hij/zij een echo maken als het zo is.
 
Hoi meiden!

Hier is het ook spannend, nog 2dagen tot mijn nod. Al heel veel symptomen gehad waarop ik gister dacht, ach ik doe eens een testje maar die was hartstikke negatief.. Had ik ook wel verwacht, maar was toch wel een teleurstelling. Ik weet het, ik had die test nog niet mogen doen maar het was sterker dan mezelf.

Als ik 24ste niet ongi ben, doe ik 25ste een nieuwe test. Dat is 1 dag na mijn nod. Omdat het voor ons nog maar de 1e ronde is verwacht ik toch dat ik gewoon ongesteld word ondanks mijn symptomen (misselijkheid, duizelig, licht in mijn hoofd, afwezig zijn, steken in mijn onderbuik). Ik heb nog wel geen gevoel dat ik ongesteld zou moeten worden maar daar zal het nog wat vroeg voor zijn.

Ik heel zeker dat ik de 10e mijn eisprong heb gehad, heb ovutesten gebruikt om te kijken of ik het nog "deed". En daar hebben we ook wel gebruik van gemaakt, dus we zullen zien. Die negatieve test wil dan ook nog niets zeggen hé..
 
@svlok, ja dat kan het ook zijn.. Bij de eerste zwangerschap had ik dezelfde symptomen. Helaas na 7 weken een miskraam. Heb een regelmatige cyclus van 28 dagen, dus nooit eerder gehad.

@Cristaaa, bedankt voor de tip. Ik ga morgen de huisarts bellen, misschien mag ik bloedtest doen. Hoor daar ook verschillende verhalen over.

Dat afwachten vind ik zo moeilijk, ik weet gewoon niet wat ik moet denken. We zijn al een jaar bezig met een tussenstop van 3 maanden..
 
@christaa; spannend! Maar nog even op het wachtbankje, kan lang duren he..

@Lisa: ik zou ook de huisarts even opbellen, kan je bloed laten prikken en ben je toch zeker. Ben je anders goed optijd met je menstruatie?

@Roweenie: spannend! Al is die misselijkheid met momenten toch echt vervelend he, als het maar voor een goed doel is :)
 
Spannend JoJog! Helemaal als jullie net begonnen zijn! Ik hoop voor je dat je een positieve test krijgt. Ja na de miskraam was ik onregelmatig maar sinds 2 maanden nu weer een cyclus van 28 dagen. Verschillende testen gedaan, maar allemaal even negatief. Ik ga morgen de huisarts maar bellen, hoop dat ik een bloedtest mag laten doen. Hoor vaak dat het pas na een of twee weken mag.
 
Terug
Bovenaan