Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Christaaa, die van mij is 7 maart. Echt leuk we zitten allemaal achter elkaar. Volgens mij heeft het wegschieten van een bal niks te maken met vruchtbaarheid maar ben geen arts.

Hi Lisa, ik had ook negatieve testen toen ik overtijd was. Bel de huisarts of je even mag bloedprikken, op een echo zien ze praktisch niks als het zo pril is. Anders gewoon geduld hebben. De test wordt vanzelf positief als er meer hcg aanwezig is. Of je menstruatie zet alsnog door. Spannend!!
 
Ik had toen dje tijd mijn huisarts laten weten dat ik zwanger was maar dat ik het niet geloofde. Had ze paar dagen een echo gedaan en ze zag 2 vruchtzakjes
 
Christa, wellicht wel een idee als het niet lukt om er toch naar te laten kijken. Het kan nooit kwaad om meer duidelijkheid te hebben :)

JoJoG, een negatieve test wilt nu niets zeggen. Het kan nog te vroeg zijn, ik ben erg benieuwd, maar zoals je al zegt het is beter om er niet vanuit te gaan dan valt de teleurstelling alleen maar mee ;)

Lisa, spannend, hou je ons op de hoogte?
 
Spannend Prissie en Christaaa! Nog even geduld hebben. Ja dat afwachten vind ik maar lastig hoor:)

Wauw 2 vruchtzakjes, dat is bijzonder.
 
Ik denk dat ik binnekort een afspraak ga maken by de gynaecoloog in t ziekenhuis voor een vruchtbaarheidsecho. Die kijkt ook of er een eisprong plaats vind etc
 
Terug
Bovenaan