Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Ik denk dat ik als laatste mijn nod heb, ik heb hem pas 13 maart. Mocht dan toch mijn ongesteldheid doorzetten mag ik meteen een afspraak maken bij Mirjam, ze heeft me vandaag gebeld.

Klopt, die kunnen alles checken, maar mijn ervaring is dat ze dan ook meteen mijn partner willen zien en omdat ik eerst wil weten of alles bij mij wel goed zit laat ik de afspraak bij de gynaecoloog nog even zitten.
 
Ik ben even niet op forum geweesr omdat ik erg ziek was! Hoop gemist zie ik!

<span style="line-height: 1.5;">@jOjo wat spannend zeg! Ik zou jnderdaad ook wachten totdat je nod is geweest met testen</span>

@ lisa, ik heb altijd pas na 4 a 5 dagen getest. De 1e keer was na 1 dag negatief en na 5 dagen positief

@svlok ga lekker genieten de aankomende periode en probeer het tijdens de vakantie los te laten. Wat fijn dat je bij haar terecht kan. Ik heb haar nog niet gemaild.

<span style="line-height: 1.5;">@prissie we zitten allemaal heel dicht op elkaar spannend! </span>

<span style="line-height: 1.5;">@rOweenieb voor jou ook spannende periode!</span>
 
Svlok, wat goed dat ze je heeft gebeld. Hoop niet dat het nog nodig is voor je natuurlijk. Wel fijn te weten dat je er terecht kan. Had je gezegd dat je het via het forum had? Je weet mijn naam natuurlijk niet. Ben je al bij de kinesioloog geweest?

lisa k, al gebeld met de huisarts?

Christaaa, jij al een afspraak bij de gyn?

R1988 Klinkt niet leuk, weer helemaal opgeknapt?
 
Hoi meiden,

Vanochtend de dokter gebeld en ze deden inderdaad moeilijk over een bloedtest, omdat het nogal een dure test is. Ik vertelde dat ik nooit overtijd was en dat ik zekerheid wil hebben, omdat ik dan acuut stop met roken en drinken.. Dat moest ik van haar sowieso doen dus vandaag begin ik daar maar gelijk mee. Ze gaat overleggen met de ha en dan moet ik vanmiddag terug bellen..
 
@Pris nee nog niet! Denk dat als het deze ronde niet is gelukt dat ik dan even bel.

@lisa ik hoop voor je dat je vandaag nog mag! Hoelang ben je nou al overtijd?
 
Prissie, nee dat heb ik nog niet gezegd, maar kan ik wel doen als daar eenmaal naar toe ga. Wat is je naam eigenlijk? :p Enige nadeel is dat ze heeft gevraagd om op de 1ste dag van mijn ongesteldheid te bellen en een afspraak voor dag 11 te maken, alleen dag 11 heb ik toevallig een vrijgezellenfeest van mijn nicht waarmee we voor 2 dagen naar het buitenland gaan.

Ik heb mijn afspraak om half 2, dus geef jullie erna een update. Ik heb echt geen idee wat ik ervan moet verwachten.

Lisa, wat vervelend dat je nog geen duidelijkheid heb, wel goed dat je alvast uit voorzorg stopt. Ik hoop dat ze gewoon een bloedtest doen, hoelang ben je nu overtijd?
 
Ik voel me iets beter. Nog niet helemaal opgeknapt. . Maar in ieder geval geen koorts meer..

<span style="line-height: 1.5;">@lisa ik hoop dat je een bloedtesr mag doen.  Wat zeurt ze.  Je moet waarschijnlijk toch zelf betalen.</span>

Svlok ik heb niet helemaal mee gekregem wat voor afspraak je vandaag hebt..

<span style="line-height: 1.5;">@christa je had het over acupunctuur toch? Ik doe dit namenlijk ook..1.5 maand nu</span>
 
fijn dat je wat beter voelt R1988!

Svlok dat is inderdaad vervelend dat het net op een dag is dat je niet kan, mag je niet een dag later komen? of moet het persé op dag 11?

Ik ben nu 4 dagen overtijd, dus niet heel lang zou je denken, maar als je nooit overtijd bent is elke dag lang.. Ik hoop ook dat ik mag komen maar voordat je de uitslag dan hebt ben je ook weer een aantal dagen verder volgens mij. Ik moest na tweeën bellen, dus ben benieuwd:)
 
Terug
Bovenaan