R1988, wat vervelend dat je je nog steeds zo rot voelt. Beterschap in ieder geval!
Lisa, ik heb geen idee of het een dag later kan. Zal haar rond die tijd wel een berichtje sturen, maar hopelijk is het helemaal niet nodig. En Lisa al gebeld?
Ik kom net terug van de kinesioloog. Vond het erg interessant, wist niet goed wat ik moest verwachten, maar ze heeft al meer vrouwen geholpen sneller zwanger te worden.
Als eerste moest ik 1 minuut een stok vasthouden. Deze ging alles meten en daar kwam een heel verslag uit met wat wel en wat niet in orde is in mijn lichaam. Echt heel gedetailleerd. Er kwam naar voren dat ik een aantal vitamines tekort kom, die wel belangrijk zijn om zwanger te worden. Verder werd ook uit dit duidelijk dat ik een tumor in mijn hoofd heb en welke gevolgen dit heeft en tot slot moest ik gaan liggen en wist ze wat ze moest behandelen. Verder kwam eruit dat ik lichte allergieën heb en dat die bestreden moeten worden omdat dit in een ernstige vorm overgedragen kan worden. Dit deel is wellicht een beetje zweverig, maar ze zei dat je 's avonds in bed je handen op je baarmoeder moet leggen en dan de "kamer" gaat inrichten voor je toekomstige kleine (positieve energie naar je baarmoeder). Ik weet niet of dit helpt, maar niet geschoten is altijd mis.
sorry voor het lange verhaal