Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

R1988, wat vervelend dat je je nog steeds zo rot voelt. Beterschap in ieder geval!

Lisa, ik heb geen idee of het een dag later kan. Zal haar rond die tijd wel een berichtje sturen, maar hopelijk is het helemaal niet nodig. En Lisa al gebeld?

Ik kom net terug van de kinesioloog. Vond het erg interessant, wist niet goed wat ik moest verwachten, maar ze heeft al meer vrouwen geholpen sneller zwanger te worden.

Als eerste moest ik 1 minuut een stok vasthouden. Deze ging alles meten en daar kwam een heel verslag uit met wat wel en wat niet in orde is in mijn lichaam. Echt heel gedetailleerd. Er kwam naar voren dat ik een aantal vitamines tekort kom, die wel belangrijk zijn om zwanger te worden. Verder werd ook uit dit duidelijk dat ik een tumor in mijn hoofd heb en welke gevolgen dit heeft en tot slot moest ik gaan liggen en wist ze wat ze moest behandelen. Verder kwam eruit dat ik lichte allergieën heb en dat die bestreden moeten worden omdat dit in een ernstige vorm overgedragen kan worden. Dit deel is wellicht een beetje zweverig, maar ze zei dat je 's avonds in bed je handen op je baarmoeder moet leggen en dan de "kamer" gaat inrichten voor je toekomstige kleine (positieve energie naar je baarmoeder). Ik weet niet of dit helpt, maar niet geschoten is altijd mis.

sorry voor het lange verhaal
 
Nou dokter gebeld en ik moet sowieso nog een week wachten. Ze doen niet zo snel een bloedtest.. Dus helaas gaat dat niet zo makkelijk. Net na een inspanning me onderbuik erg gevoeld en toen ik naar de wc ging had ik bloedverlies. Dus misschien toch de menstruatie die eraan komt
 
Lisa ben benieuwd en stoppen met roken is sowieso geen slecht idee... ;-)

Svlok, Ik denk dat ze dag 11 doet omdat de kans dan klein is dat je vaker moet komen. Ik ben nu op dag 10 en 12 geweest. En de vorige ronde op dag 8 en 11. Maar voor jou is het wat verder. Ik vind het een beetje lastig om mijn naam te zeggen, geen idee of er bekenden mee lezen en gezien ik lekker gal heb lopen spugen over mijn schoonmoeder haha! En wil natuurlijk ook niet dat bepaalde mensen het al weten dat we bezig zijn. Kan niet echt bedenken op welke manier je anders aan mijn naam/gegevens komt. Jij een idee? ;-) Hoe was de kinesioloog?

R1988 Fijn dat je opgeknapt bent en vooral geen koorts meer hebt. Ziek zijn is zo niet leuk!!
 
Jazeker fijn dat het beter met ne gaat.  Wellicht kan je dmv e-mail adres je naam doorgeven?

Toch nog even afwachten Lisa! Spannend!

Ik vind het wel heftig dat ze zegt dat je een tumor in je hoofd hebt.  Wat doet ze precies om het te behandelen?
 
Ik denk dat positieve energie sowieso heel goed is voor als je zwanger wil worden. Je hoofd en je lichaam hebben zoveel met elkaar te maken. Ik vind het ook wel heftig dat ze zegt dat je een tumor hebt? Wat vind je daar zelf van dan?

Ja stoppen met roken ga ik zeker doen. Ik wil de volgende ronde niet meer roken, kijken of dat helpt:) Ik heb het idee dat me menstruatie is doorgekomen, dus helaas :(

 
Meiden van de tumor wist ik al, ik heb het alleen niet zo handig in mijn verhaal verwerkt. Ik heb het wel in een andere groep op dit forum gedeeld, maar hier nog niet.

Afgelopen zomer is bij mij een verhoogd prolactine ontdekt en dit wordt veroorzaakt door een tumor op mijn hypofyse. Ik vond het dus best bijzonder dat zij het met haar "testje" ook had ontdekt.

Prissie, het is lastig dat we hier geen prive berichten kunnen sturen. Ik weet niet of je instragram hebt anders kan je me opzoeken en een prive bericht sturen, ik heet svlok.
 
Terug
Bovenaan