Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Svlok, Jeetje wat heftig zeg? En wel goed dat zij dat ook kan zien/voelen. Betekent wel dat ze er verstand van heeft. Dat zou mij vertrouwen geven. Gaan ze je daarvoor behandelen? Ik ga je opzoeken op insta.

He jammer Lisa en goed dat je gaat stoppen. Ik ben 6 jaar geleden al gestopt en kan het iedereen aanraden. :)
 
Prissie, ik word behandeld in het ziekenhuis hiervoor, maar zij kijkt voornamelijk naar mijn andere problemen en de vitamines die ik mis om zwanger te worden. Op zich zit de medicijnen die ik slik niet in de weg en maakt die me juist vruchtbaarder. Het geeft me zeker vertrouwen dat alles zo duidelijk te zien was, ga over een maandje terug om mijn allergieën te bestrijden en daarna is het afwachten.

Wat is jullie ervaring eigenlijk met alcohol drinken? Zijn jullie daar ook mee gestopt of genieten jullie af en toe nog van een drankje?
 
Svlok wat heftig zeg! Inderdaad wel bijzonder dat ze dat kan voelen/zien.

Ik drink zo weinig mogelijk. Vind het wel lastig met gezellige etentjes etc. Lust graag een glaasje wijn (drink niet veel hoor).

Ik heb voor mezelf gezegd als ik ongesteld ben mag ik een drankje.  Maar zaterdag etentje in onze woonplaats en denk dan hmmm.. weet niet zo goed wat ik dan moet..
 
Ja snap dat zij jou daar niet voor behandeld, was meer in het algemeen. Maar ben echt benieuwd ook of dit werkt. Wordt het vergoed?

Ik drink niet, dus heb daar geen last van. Maar het lijkt mij dat af en toe een drankje geen kwaad kan. Ik probeer wel gezond te eten (zeker in mijn vruchtbare week) en ben vandaag ook weer gaan sporten (had ik de laatste tijd geen energie voor). Dat zijn de enige dingen die je in de hand hebt. Ik vind het ook niet heel relaxed dat mijn vriend zich volgooit met alcohol als ik rond mijn eisprong zit. Maar gelukkig drinkt hij ook amper en als ie drinkt, drinkt ie niet veel (uiteraard zijn er uitschieters, maar die zijn zelden). Alcohol, cafeïne, suiker hebben wel invloed op vruchtbaarheid. Dus ik denk als je echt graag iets wilt en je kunt er idd geval wat aan doen ik het zeker zou doen. Alhoewel alles met mate moet kunnen. Je moet ook nog kunnen leven... ;-)
 
R1988 Ik heb dat met biefstuk etc. Als ik ongesteld ben kan ik rauw/roodvlees eten... Haha! Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Anders zeg je dat je 's middags last had van uhm braken, hoofdpijn, misselijk... Dus de wijn even overslaat! ;-)
 
Ik eet zelf sowieso al gezond. De laatste tijd iets minder. Accupunctuur gaf aan dat het beter is als je weinig buikspieren hebt. En rond innesteling rustig aan miet doen met sporten. Ik vins dat wel moeilijk.. want ben wel echt ingesteld om te werken aan een goed en fit lichaam . Alles voor het juiste doel natuurlijk... maar vind het soms lastig.. durf niet zo goed:(

Wil zo graag maar moet nu best wat opgeven. Sporte 3x in de week intensief en at/dronk bijna geen suikers. Als ik fitter ben wil ik een goede balans erin vinden. Zodat ik toch mezelf ben.
 
R1988 Ik heb vanmorgen een half uur op de crosstrainer gestaan. Conditie is ver beneden peil. ;-) Ik sportte ook 3x per week maar dat is er al bijna 1,5 jaar niet meer van gekomen. Wil het rustig weer wat opbouwen. Ook om wat minder met dat zwanger worden bezig te zijn en van het zomer mocht ik niet zwanger raken strak in bikini te lopen. ;-) Ik laat er niet echt dingen voor maar ben er wel zeker in mijn vruchtbare week mee bezig. Jezelf blijven is wel echt belangrijk...
 
Vanaf december ongeveer ben ik minder gaan sporten en dat merk ik wel en mis ik ook wel. Moet gewoon weer even de knop omzetten. Vind het ook lastig.. mijn man en ouders vinden dat ik wel wat "vetjes " jan gebruiken ik vind het onzin want heb gewoon een gezond bmi. Wil gewoon lekker in mijn vel zitten maar heb het gevoel dat ik daarin word tegen gehouden.

Ik ben ook bang dat als ik weer intensief sport en zwanger ben word.. een miskraam krijg (
 
Terug
Bovenaan