Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

R1988, een wijntje zo af en toe moet toch kunnen. Ik drink af en toe alleen een wijntje en als ik ongesteld ben dan mag ik eventueel meer, maar drink sowieso niet zoveel. Alleen heb wel 24 maart een vrijgezellenfeest en daar wordt waarschijnlijk veel gedronken. Vind het nog erg lastig of ik dan kan mee doen of niet.

Hoezo mag je geen buikspieren hebben?

Prissie, om eerlijk te zijn heb ik geen idee of het wordt vergoed. Ik vond het erg prettig, ik zal je eens sturen wat voor overzicht je opgestuurd krijgt. Ze kijkt dus eigenlijk naar je cellen ipv je bloed en op basis daarvan kan je goed zien welke organen goed werken en welke niet en wat je dus tekort komt of wat juist wel heel goed werkt. Ik geloofde er eigenlijk niet zo in tot echt duidelijk mijn tumor en tekorten naar voren kwamen (waarvan ik al wist dat ze niet goed zaten). Ze leert je positieve energie naar de juiste plekken te stralen en verder om goed naar je lichaam te luisteren. Voor meer info moet je even een berichtje sturen ;)

Wat eet je dan zoal rond je vruchtbare periode?
 
hoi,

Hier is het wel spannend, morgen mijn nod! Ik heb vanavond echt enorm last van mijn onderbuik, ik lijk net 2maand zwanger! Het trekt, is heel hard en voelt zo gespannen aan, echt heel gek. Nog nooit gevoeld dit, ik heb ook niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden..

Ik wilde wachten met testen tot zaterdag maar dat gaat me niet lukken denk ik.. Ik hou jullie zeker op de hoogte ;)
 
Svlok, ik eet koolhydraat arm. Dat probeer ik sowieso maar dat gaat de ene keer beter dan de andere keer. Maar tijdens mijn vruchtbare week probeer ik er wat strikter in te zijn. Ja ik stuur je zeker een berichtje ben wel benieuwd.

R1988 Ja ben ook wel benieuwd waarom je geen buikspieren mag. Die zijn bij mij momenteel ver zoek! ;-) Een vriendin van mij is zwanger geraakt toen ze weer ging sporten. Kan natuurlijk toeval zijn. Maar was voor mij nog meer motivatie ;-)

JojoG Spannend!!! Ben benieuwd!!!
 
Svlok hij had het over bepaalde lagen in je lichaam. Weet het niet zo goed meer.  Het lijkt me inderdaad erg interessant om te weten en te horen.  Ook wel goed die positieve energie.

Vooral veel groente is belangrijk en 2x per week vis. Goed ontbijten.

Wat spannend Jojo.. we gaan voor je duimen.

Ik ga morgen weer acupunctuur bellen voor nieuwe afspraak had hem eigenlijk gisteren maar door de griep kon het niet doorgaan.

Weet niet goed wanneer mijn eisprong is aangezien temperatuur natuurlijk niet goed was.Gisterem.en woensdag wel gemeenschap gehad en morgen weer. Hopelijk zit ik dan goed en ja zo niet dan volgende ronde weer.
 
Spannend zeg JoJoG, ik ben in ieder geval voor je aan het duimen!

Ik dacht dat sporten juist goed was om zwanger te worden, maar nu blijkt dus anders?

Ik ga er volgende ronde meer op mijn eten letten, aankomende ronde wordt het lastig :p

Ik word nog niet echt wijs van het temperaturen, mijn temperatuur schommelt heel erg vanochtend was hij zelfs gezakt naar 36,4, maar zit pas op dag 11 van mijn cyclus, dus verwacht nog niet echt een eisprong. Vorige ronde was mijn eisprong pas op dag 17.
 
@svlok Als hij zakt en dan stijgt is je eisprong geweest. Hou je een grafiek bij? Ik heb een handige appe. Ik kan je wel recepten en tips geven:) mijn eisprong was ook eerder dan ik dacht. Het kan heel goed hoor.

Ik dacht het ook.. je mag wel sporten maar niet te intensief. Ik ben iemand die gaat tot het uiterste en dat is niet goed. Ik probeer aankomende week weer sporten op te pakken.

 
R1988, ik hou het in een app bij, ik heb hem gevonden in de App store onder: ovulatie - temperatuur bijhouden. Welke app gebruik jij?
Recepten en tips zijn altijd welkom ;)

Vorige keer heb ik mijn eisprong gevonden met ovulatietesten, als ik hem een deze dagen krijg dan is die deze ronde veel eerder.

Ow op die manier, nee dat heb ik ook gehoor dat het niet goed is en zodra je zwanger bent moet je stoppen met buikspier oefeningen.
 
@jojo spannendd!!!

Heb deze 2 dagen last van krampjes. En ook lijkt het nij mij alsof het een beetje aan het trekken is.. supervervelend. En vandaag heb ik heel de dag al hoofdpijn
 
Terug
Bovenaan