Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Svlok ik gebruik ook mijn kalender. Hele fijne appe. Vooral voor temperatuur.

Ik heb een eigrn pagina met recepten.

Christaa spannend hoor!!
 
Dat is zeker een handige app. Als ik mijn temperatuur moet geloven heb ik dus net mijn eisprong gehad, maar ik moet nog zeker 17 dagen tot mijn nod. Ben benieuwd wat mijn temperatuur de overige dagen doet.

R1988, wat is je website? Ben wel benieuwd!
 
Is je temperatuur nu hoog dan? Wil je laten weten welke temperatuur je de afgelopen dagen gehad hebt? Ik ben ook benieuwd. Mijn temp was toen gezakt naar 36.5 en dag later 36.8 en daarna 37 dus dat was heel duidelijk.

Het is een facebook pagina.

Healthy Lifestyle, Active & Fit

Ben benieuwd wat je ervan vind
 
Gisteren 4 dgn voor mij NOD kramp in mijn buik en steekjes rechts onder. Ik had toen bloed bij het afvegen.

Ik dacht dat ik vroeg mij menstruatie zou krijgen. Normaal valt die met de deur in huis en is het directhevig.

Vanmorgen nog bloed bij het afvegen, zomaar wat rose.

Zou misschien een late innesteling zijn, 12 dgn na ei.

Wanneer kun je dan testen? Is kort op nod

 
R1988, ik ga je FB volgen en zal vanavond even op mijn gemakje naar je pagina kijken.

Mijn temp. sinds dag 1 is als volgt:
dag 1: 36,9
dag 2: 36,8
dag 3: 36,9
dag 4: 36,6
dag 5: 36,6
dag 6: 36,8
dag 7: 36,6
dag 8: 37
dag 9: 36,7
dag 10: 36,6
dag 11: 36,4
dag 12: 36,7

Ik heb nu wel enorme steken aan de rechterkant van mijn onderbuik. Dus zal zomaar kunnen dat ik toch nu mijn eisprong heb of heb gehad. Wel raar vorige keer had ik hem op dag 17.

Mavo, beste kan je testen als je overtijd bent, in het begin heb je nog niet voldoende hcg in je lichaam. Wanneer is je nod?
 
Ik denk inderdaad dat ke de eisprong op dag 11 hebt gehad. Je ziet duidelijk die daling en stijging. Morgen zou hij nog meer moeten stijgen.

Bij mij teste ik na de eisprong pas positief met ovulatie testen. Gek is dat he
 
Terug
Bovenaan