Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Ben ik hier de enige die koelbloedig is? Alleen maar 35 graden hahaha. Vanochtend had ik 36.3 en dag van ovulatie 36.2. Toen ik vorig jaar zwanger was werd er gezegd dat ik een late eisprong had of een late innestelling
 
Vandaag nod, natuurlijk deze ochtend om 6u al meteen getest; negatief. Ook nog geen spoor van mijn menstruatie.. Nog altijd wel die dikke gespannen, opgeblazen buik.

Nog maar afwachten dus!
 
Mava; Het kan een innesteling zijn.. Ik zou pas testen op nod, maatja ik ben een goeie dat zegt, ik had ook al 4dagen ervoor getest en negatief, nu op nod dag nog steeds negatief! Maar ook nog geen tekenen van mijn ongi
 
R1988, he jammer, we zijn juist nu niet zo actief geweest, omdat ik hem eigenlijk later verwachtte. Vanavond maar nog even aan de bak, wie weet is het op tijd. Dat is inderdaad ook raar dat je erna pas positief testte.

Misschien een stomme vraag maar voelen jullie pijn in jullie onderbuik voor of na jullie eisprong? Want ik voel het nu namelijk.

JoJoG, spannend, beter kan je een paar dagen na je nod testen, hopelijk blijft je menstruatie weg.
 
Svlok dat is zeker jammer! Ik zou sowieso dit weekend nog even lekker aan de bak gaan;)

Je weet nu wel waar je op moet lettem bij je temperatuur. Bij mij was de cyclus daardoor ook korter.
<p style="text-align: left;">Accupunctuur zei ook dat wanneer je ovulatie test positief is je te laat bent. Ik had het vorige maand ook hoor. Vergiste mij toen ook.. verwacht het deze maand niet omdat ik ziek ben geweest in deze periode.</p>
<p style="text-align: left;">Ik had woensdag wel steken aan de linkerkant. . Maar dat kunnen natuurlijk ook de darmen zijn.. zo denk ik dan.. je zou het kunnen voelen.  Wanneer vertrek je precies?</p>
 
Ja inderdaad, ik blijf sowieso lekker door temperaturen, ben benieuwd wat me deze cyclus nog te wachten staat :p Maar is het niet te laat als we dit weekend aan de bak gaan?

Ik word nu gek van de pijn, heb gelukkig een wijde shirt aan want heb mijn knoopje open gedaan :p We vertrekken maandagochtend.
 
Terug
Bovenaan