Wie zit ook op zijn Nod te wachten?

Ja hoor! Gewoon doen:) niet geschoten is altijd mis:p ( wel een rare opmerking zo haha)

Mijn cyclus was korter en merkte aan mijn temperatuur dat ik ongesteld moest worden.

Ik had niet zo'n erge pijn. . Weet het verder niet.
 
Mava, dan zal ik pas op zijn vroegst maandag testen, beste is nog een paar dagen later, omdat je menstruatie ook een paar dagen later kan zijn,

Haha, dat is zeker een rare opmerking zo R1988, maar kan erom lachen :p
De pijn verschilt natuurlijk per persoon, helaas heb ik er vandaag veel last van, baal wel dat ik hem nu al heb.
 
<p style="text-align: left;">Tsjonge jonge wat een berichten zeg! Moet veel lezen om het bij te houden. Ik was veel aan het werk kon niet veel mee praten hihi.</p>
<p style="text-align: left;">bij sommige meiden merken ze erg waneer menstruatie komt en voelen ze ik heb dat normaal ook wel maar nu niet zo. Merken jullie altijd dat de ongitijd eraan komt of dat totaal niet?  Ik heb nu ontzettend last van misselijke ochtenden en s.avonds veel maagzuur en hongertrekken. Ik zou namelijk ook zondag ongi kunnen worden omdat ik normaal 31 cyclus heb en vorige keer met 34 gehad. dus het is even afwachten. Hoe voelen jullie je allemaal? Liefs</p>
 
<p style="text-align: left;">Svlok oke dan is het goed haha:) bij ons is het een soort van gezegde.  Ik snap heel goed dat je ervan baalt.</p>
<p style="text-align: left;">Vandaag ovulatie test gedaan.. negatief .. heb er nu geen controle over. Geen idee wanneer hij is geweesr. Volgens de appe gisteren .. afwachten maar</p>
 
Ik zou jullie op de hoogte houden hé :)

Vanmorgen ongesteld geworden, een cyclus van 29 dagen, niet slecht vind ik voor de eerste keer !

Ben wel blij dat ik gewoon ongesteld geworden ben en niet weer getest heb..

Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
 
Jammer, op naar volgende ronde JoJoG.
Ik heb vanmorgen een test gedaan, en er kwamen wel twee streepjes!!! Maar wel een heel licht streepje. Over aantal dagen nog maar eens testen en kijken hoe het dan gaat. Heel licht is ook gewoon in principe zwanger toch?
Waah spannnend..
 
Terug
Bovenaan