Wiebelmama's 2

He meiden,

zo er is weer heel wat gebeurd sinds de vorige keer dat ik hier was.

Hier gaat het redelijk. Ik ben vrij moe en kom daardoor aan weinig dingen toe. De misselijkheid valt gelukkig weer wat mee (goed slapen en eten helpt erg goed). En een aantal van mijn broeken beginnen als ik zit toch strak te zitten ;).
Vandaag is de laatste dag progesteron en dan ben ik van alle hormonen af na ruim 4 maanden!!!! Nu nog 2 weken met extra bewegingsrestricties en dan is verder alles hopelijk een normale zwangerschap. Dat is overigens wel vreemd hoor. De afgelopen maanden was het zeer regelmatig naar het ziekenhuis en nu in totaal 4 weken niet, dat voelt wel onwennig.

liefs
vs

Heee VS, je bent uitgerekend op mn 31e verjaardag!!

Hier weinig te melden! Vandaag zijn mn ouders geweest. Ik kon heerlijk even grote boodschappen doen. Dat wordt alleen met Benthe wel erg lastig. Kan er nu weer even tegen aan  Met Benthe gaat alles goed en ook met mn nijn! Alleen die medicatie geven is echt een drama... voor ik dat beessie in de houtgreep heb... aargghhh ze heeft me al 2x gebeten, maar ja.... is ook niet leuk zo'n spuitje in je bekkie!

Hoe is het met jullie allemaal?

Liefs Anoek

Goedemorgen,

Ik schreef gisteravond dat ik weinig te melden had.... waar zat ik met mn gedachten???
Ik vertelde al eerder dat het doorslapen al een paar dagen goed gaat. Doorslapen is al vanaf 5.00 (heb ik me laten vertellen). Ik tel alleen de dagen vanaf 5.30 mee... maargisteren en vandaag maakte Benthe het helemaal mooi! Gisteren werd ze pas om 7.45 wakker en vandaag om 7.15!!!!!!!!!!!!!!! Als je denkt dat je dan mooi met een fles minder toe kan... not... s middags kwam ze gewoon om de 2 uur. Maar denk dat daar binnenkort ook wel verandering in komt. Als ze zo lang blijft slapen, ga ik eens proberen om de laatste fles te vervroegen naar 22.00/22.30. Als mn man thuis is, gaat de wekker toch om 6 uur en ben ik wakker, dus dan kan ik net zo goed dan een fles geven! Kortom,
en superblije én uitgeruste mama!!

Voor de rest echt weinig te melden... ha ha ha!!

Het weer ziet er weer somber uit vandaag. Denk niet dat er een wandeling in zit....
zo meteen eerst maar eens een volgende fles!

Liefs Anoek

Hey Anoek,

Lekker hoor dat Benthe je al zo lekker laat slapen. Baker je haar nog steeds in?

Vs, de 1e 10 weken zitten er alweer op voor jullie! Kun je daar een beetje leuke positiemode krijgen? Of heb je daar nog niet naar gekeken?

Hier is het weer opzich wel goed, alleen niet heel zonnig en een beetje benauwd. Ben nu binnen de boel een beetje aan het opruimen. Morgenavond de 1e BV cursus.

Liefs Tara

Ukkie26, 27 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise

16 mei echo van nieren en blaas in ziekenhuis ivm 2 navelstreng-vaten, 22 mei uitslag, 5 juni CB, verpleegkundige.

- Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!  

29 april: 3730 gram en 52 cm, 13 mei: 4400 gram en 55 cm. Volgende afspraak CB:   16 juni (wijkverpleegkundige en inentingen)

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend.  

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 28 augustus uitgerekend, 28 mei weer naar de verloskundige!!

- Vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje,  31 aug uitgerekend! 19 juni weer naar de verloskundige.

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje,  2 september uitgerekend.  

- VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

- Bo, zwanger van 1e kindje

- Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 20 januari

Hallo,

hier ben ik ook weer eventjes. Weinig te melden. Lise heeft vannacht van 10 tot 7 geslapen! Echt heerlijk, ik was helemaal verbaasd!

Verder was het wel zielig: we hadden gisteren taco's gegeten, maar de kruidenmix was toch iets te heet voor Lise: ze had onwijs kramp vanmiddag, echt krijsen en ze was nauwelijks te troosten. Ze was door het huilen zo moe, dat ze na de voeding van 5 uur ruim 4 uur heeft geslapen! Net weer gevoed en nu ligt ze weer in dr wieg.

Die krampjes zijn wel echt zielig hoor, ik zal maar niet (weer) te scherp eten. Verder heeft ze er weinig last van trouwens.

Patricia, welkom hier! Gezellig! Ik hoop voor je dat je niet te veel last hebt/krijgt van kwaaltjes...

En VS, met jou alles goed? In de VS hebben ze toch ook H&M? Die hebben hier wel leuke (en handige) zwangerschapskleding, dus misschien dat je daar wat broeken kunt kopen. Niets zo vervelend als een strakzittende broek tijdens je zwangerschap...

Ik ga mijn bed maar eens opzoeken zo.

Fijne avond!

Liefs, Ukkie26

Goedemorgen!

Wat een lekker begin van de week, ik ben vanochtend gewoon vrij! Ik ben vannacht trouwens wel 5 keer uit bed geweest om te plassen. Hopelijk was dit eenmalig, want normaal moet ik er maar 1 keer uit.
Het aftellen is nu wel begonnen hoor. Nog 2 weekjes werken, en  dan eerst mn hele huis maar eens poetsen. Ga straks maar een beginnen met mn kledingkast denk ik. De nesteldrang begint toe te slaan haha.

liefs  Tara  

Terug
Bovenaan