Zo,
het begint hier al een beetje op te klaren. Net lekker met Lise naar AH gelopen, even de nodige boodschappen gedaan. Lekker in het zonnetje (nu is 'ie weer achter de wolken)...
Leuk hoor Tara, dat jullie het geslacht weten. Ik denk dat voor beide (wel weten en niet weten) wel wat te zeggen is. Wij vonden het erg leuk dat het een verrassing was, achteraf had ik het ook erg leuk gevonden om gericht te kunnen gaan shoppen. Maar: dat kan nu nog genoeg, haha.
Oh, slim hoor, dat je lekker naar de pedicure gaat. Even ontspannen, kan geen kwaad. En je voeten hebben natuurlijk best wat te verduren nu, met de extra kilo's.
Kapper: tsja, lastig. Tijdens de zwangerschap is mijn haar nogal anders geworden, beetje futloos. En ik vrolijk met 37 weken naar de kapper: had ik net zo goed niet kunnen doen. Denk dat ik volgende week wel weer een keertje ga, dan zit het weer goed als ik weer ga werken (ijdeltuit).
Slim hoor, dat je met de schilder hebt afgesproken dat 'ie weggaat als je loopt te puffen. Wel raar trouwens, dan weet hij misschien eerder dat het begonnen is dan mensen in je directe omgeving, haha...
Nou, veel plezier bij IKEA (altijd leuke dingen daar) en tot later!
Liefs, Ukkie26