Wiebelmama's 2

Hallo.

Hé hé het ziet er buiten al wat gezelliger uit vandaag! Leuk want mijn mannetje is vrij dus kunnen we wat leuks gaan doen.

Fijne dag ook voor jullie allemaal.

x-vlinder

Kan iemand mij ff helpen. Ik kan het lijstje met onze voorspellingen niet meer vinden. Wil graag ff wat gaan veranderen.

Liefs xxx

De baby van Tara wordt een......????

Anoek:  meisje
Mier: jongen
Patries: jongen
Ukkie: jongen (er MOET toch een wiebeljongen komen...dacht dat ie voor mij was, maar nu is ie voor Tara...en Mier zegt het ook en die heeft het tot nu toe goed gehad...)
Vs: meisje
Twinkel: jongen (we zullen zien...)
Vlinder: jongen
Pippie: jongen? (misschien verandert het nog al ik straks ook  jullie buikfoto's kan zien)

De baby van Pippie wordt een.....????

Anoek: jongen  (voorspelling kan veranderen bij foto mét hoofd, hihi!!)
Mier: jongen  (kan nog veranderen)
Tara: jongen  (kan ook bij mij nog veranderen)
Ukkie: meisje (buikje lijkt op de mijne, zo van de zijkant, niet dat dat wat zegt..)
Vlinder: Meisje
Twinkel: jongen
Patricia:  jongen
VS:  jongen

De baby van Vlinder wordt een .....????
Anoek: meisje (ja sorry... denk alweer een meisje...)
Mier: meisje
Pippie: meisje (ook dit verandert misschien nog na het zien van julie buikfoto's)
Tara: jongen
Ukkie: jongen (wilde gok, geen idee eigenlijk)
Vlinder: Tja, ik weet het lekker al! Is wel grappig dat jullie een gokje wagen.
Twinkel: meisje
Patricia: meisje
VS: meisje

De baby van Twinkel wordt een.....????

Mier: jongen (kan nog veranderen)
Tara: Meisje
Ukkie: jongen, puur gebaseerd op je buikje van 20w...
Vlinder: jongen
Anoek: jongen
Patricia: jongen
VS: jongen

De baby van  Vs wordt een.....????

De baby van  Patricia wordt een.....????

De baby van  Bo wordt een.....????

Heb ff veranderd. Volgens mij krijgt Tara een jongen en Vlinder een meisje.

Hij stond trouwens op pagina 7!!!

Ik ga ff lekker met Lisa wandelen. We gaan ff kijken hoe het met mijn schoonmoeder gaat. Lisa mist haar oma erg en wilt ff een kusje gaan geven.
Misschien tot later.

Fijne dag allemaal
Liefs xxx

Hallo,

Ik weet lekker al wie het goed heeft en wie fout hihi.
Ik ga  vanmiddag lekker even naar de pedicure, mn voetjes lekker laten verwennen (kan dr zelf onmogelijk meer bij!) Kon gelukkig gelijk vandaag terecht, want ik durf niet zo goed een afspraak te maken voor over een paar dagen... Eigenlijk wil ik ook nog wel naar de kapper, maar ik ben dr nog niet helemaal uit wat ik met mn haar wil. Ik laat de voorkant nu groeien, maar kan niet zeggen dat ik dr echt blij mee ben. Maar als het weer kort is zit het nergens naar als  ik uit bed kom. Dan moét ik echt eerst douchen en haarwassen...dilemma dus.
Ga nu eerst nog even naar de Ikea denk ik! Zo is mijn dagje weer gevuld voor vandaag. Vanaf morgen komt de schilder (buitenkant huis)  dus dan kan ik ook niet elke keer weg. Als ik   "bezig" gaat ie trouwens gewoon weg hoor, die afspraak hebben we al even gemaakt. Ik moet er niet aan denken dat er dan iemand rond mn huis scharrelt!

Liefs Tara
Liefs Tara

Zo,

het begint hier al een beetje op te klaren. Net lekker met Lise naar AH gelopen, even de nodige boodschappen gedaan. Lekker in het zonnetje (nu is 'ie weer achter de wolken)...

Leuk hoor Tara, dat jullie het geslacht weten. Ik denk dat voor beide (wel weten en niet weten) wel wat te zeggen is. Wij vonden het erg leuk dat het een verrassing was, achteraf had ik het ook erg leuk gevonden om gericht te kunnen gaan shoppen. Maar: dat kan nu nog genoeg, haha.

Oh, slim hoor, dat je lekker naar de pedicure gaat. Even ontspannen, kan geen kwaad. En je voeten hebben natuurlijk best wat te verduren nu, met de extra kilo's.

Kapper: tsja, lastig. Tijdens de zwangerschap is mijn haar nogal anders geworden, beetje futloos. En ik vrolijk met 37 weken naar de kapper: had ik net zo goed niet kunnen doen. Denk dat ik volgende week wel weer een keertje ga, dan zit het weer goed als ik weer ga werken (ijdeltuit).

Slim hoor, dat je met de schilder hebt afgesproken dat 'ie weggaat als je loopt te puffen. Wel raar trouwens, dan weet hij misschien eerder dat het begonnen is dan mensen in je directe omgeving, haha...

Nou, veel plezier bij IKEA (altijd leuke dingen daar) en tot later!

Liefs, Ukkie26

Waar ik trouwens al een hele tijd benieuwd naar ben: hoe komt iedereen aan zn 'nickname'?

Anoek, Mier, Patricia, en VS, dat spreekt voor zich, maar de rest...wil het wel weten!

Ik zal de aftrap nemen: ik was altijd heeeeeel klein. Toen ik 9 was verhuisden we naar een klein dorpje in Groningen. Ik moest natuurlijk naar een nieuwe school. Ze dachten daar dat mn broertje en ik tweeling waren! En ik ben ruim 3,5 jaar ouder! Nouja zeg. Zo klein was ik dus.
En zo kreeg ik al snel de bijnaam Ukkie. Die "26" is omdat ik, toen ik me hier registreerde, 26 jaar was...

Heb trouwens nu wel een normale lengte hoor, 1.75m ofzo. Ik was zo klein omdat ik teveel en verkeerde medicijnen kreeg voor mn astma, er zaten wat te veel hormonen in en die remden de groei. Daar zijn ze gelukkig op tijd achtergekomen, zo kon ik mn groeiachterstand nog inhalen...

wie is de volgende?!

Terug
Bovenaan