Wiebelmama's 2

Hallo,

Nog niets hoor

Vlinder, ik ben ook heel blij dat ik al weet wat het is.  Kan me ook wel voorstellen dat mensen het niet willen weten hoor, maar zelf ben ik daar gewoon veel ste nieuwsgierig voor  Anoek was trouwens degene die het wel wist, maar niks zei (de stiekemerd!)

Heel gek, maar ben vandaag weer heel rustig. Kan per dag veranderen hoor! Zelf mn schoonzusje viel het op door de telefoon. Ik weet nu tenminste  dat het nooit meer langer dan  1,5 week kan duren. En  de dagen gaan toch vrij snel voorbij, dus vind het nu ook even niet zo erg meer.

Ik had trouwens vandaag wel het idee dat ik een deel van mn slijmpromp was verloren. Dit was nl heel anders dan de normale afscheiding. Was nu helder en dikker. (sorry voor de details) Ik word trouwens bij vlagen niet goed van de gewone afscheiding, soms voel ik het gewoon lopen

Nou dames, ik ga ook maar weer naar mn bedje!
Tot morgen!
Tara

Nou ik ben dr alweer hoor!
Rustig nachtje gehad...

Tot later,
Tara (41+0)

Goedemorgen!

Nou, vannacht om 12 uur is ons huis officieel verkocht: toen eindigde de bedenktijd van de verkoopster. Nu kan het alleen nog nie doorgaan als de financiering niet rondkomt, maar ze was al bij de bank geweest voordat we tekenden dus dat moet wel lukken.

Ohhh Tara, nog geen beeb. Knap hoor, dat je er toch rustig onder bent. En...de slijmprop verliezen is een begin alleen...is het de vraag wanneer de rest komt. Schijnt geen peil op te trekken te zijn.
Ik ben mijn slijmprop volgens mij verloren toen mn vliezen braken en de bevalling dus direct begon. volgens mij zegt het (helaas) niet zo veel over wanneer de beeb komt.

Ik vond het juist wel leuk het geslacht niet te weten. Ben ook nogal nieuwsgierig van aard, maar toch vond ik het wel leuk zo. En ik was er heilig van overtuigd dat we 'n jongetje kregen...haha.

Ik ga maar eens douchen en ontbijten. Het hele ochtendritueel van Lise is achter de rug, nu ik nog, haha.

Fijne dag en tot later!

Liefs, Ukkie26

Ik kwam even snel spieken...

Tara, nog geen beeb.... balen hé?!! Ik denk ook dat het je slijmprop is hoor. Ik herken je omschrijving. Ik begon s middags op zondag ook delen te verliezen, soms echt grote stukken en de dag erna om 5 uur werd ik wakker van weeën. Bij mij was het wel degelijk het begin van de bevalling.

Ze zeggen vaak dat dit "tekenen" is, met andere woorden er is iets gaande. Een slijmprop kan zich vernieuwen, maar bij 41 weken zwangerschap lijkt dat me sterk! Dus je baarmoedermond is aan het verweken (anders valt die prop er niet uit, ha ha).... Er is naar mijn bescheiden mening dus wel iets aan het gebeuren. Vraag is natuurlijk wel wanneer het echt gaat inzetten en dat je beeb eruit wil!! Ik hoop voor je dat het net zo is als bij mij en dat het vannacht gaat beginnen! Ik duim voor je!

O ja, Vlinder, ik wist dat wij een meid zouden krijgen, al vanaf 23 weken zwangerschap! Hebben alleen besloten te zeggen dat we het niet wisten. Dus omdat er mensen waren die wisten dat ik hier kwam en mn nickname wel erg voor de hand ligt, heb ik het hier dus ook maar volgehouden dat we het niet wisten.... erg hé?

Ga nu weer snel aan het werk.

Liefs

Hoi meiden,

Gisteren heb  ik een dagje heerlijk geshopt met mijn moeder en zusje (ook bij IKEA geweest Tara) en daarna zijn we lekker een hapje wezen eten.

Vanmorgen heb ik al wat boodschappen gedaan  en ik moet zo naar de VK, dus moet ik even sneltypen voordat ik hier wegga.

Bedankt trouwens voor jullie mailtjes Vlinder en Patrica.

@Vlinder, jouw schilderijtjes zijn erg leuk geworden. Crea hoor!
Blijkbaar hebben meer juffen die tic om te gaan schilderen. Ik heb zelf ook wat voor op de babykamer gemaakt en ook collegaatjes van mij deden dat.
Ik zal ook snel wat foto's doorsturen.

@Patrica, wauw wat een mooie ronde buik zeg bij Lisa!
Ik kan me niet voorstellen dat ik nog zo rond ga worden. Volgens mij zit mijn buik nu zo'n beetje op het formaat van jouw buik bij 5/ 6 maanden. Mooi hoor!
Hopenlijk krijg je nu weer zo'n mooie buik.

@Anoek, vervelend zeg die migraine. Dat is idd ook niets. Hopenlijk is de Nuvaring wat voor jou.
Qua nesteldrang is de drang erg groot, maar ik moet er idd voor waken om maar niet door te blijven gaan. Ik ben nu ook wel erg moe, dus ga ik vanmiddag eerst maar even liggen en daarna eventueel nog wat poetsen.
Ik herken het verhaal van op de knieën poetsen hoor, deze gek heeft de voegen op de badkamer met chloor uitgeschrobt terwijl ik al last had van mijn bekken (tja, beetje dom en eigenwijs).

@Tara, hopenlijk is het idd de slijmprop die je aan het verliezen bent en hoef je geen week meer te wachten. Het wordt met de dag spannender meid!
Ik ben erg benieuwd.

@Pippie, ook naar jouw buikfoto's ben ik erg benieuwd.
Hopenlijk doet internet snel weer zoals het hoort, want dat is vooral tijdens je verlof wel erg prettig lijkt me.

@Ukkie, mijn nicknaam heb ik een beetje samengesteld uit de letters van mijn voornaam en mijn meisjesachternaam. Beetje goochelen met letters dus.
Ik wilde ook geen herkenbare naam, maar vond Twinkel wel erg leuk.
Bij Twinkel denk ik ook aan twinkellichtjes in de ogen van blijdschap, dat vond ik wel een mooie associatie. Op de lamp op de kinderkamer hebben we ook het slaapliedje Twinkel, twinkel, kleine ster laten drukken. Voor menigeen misschien een heel gewoon slaapliedje, maar voor mij heeft het dus ook nog een andere betekenis (kleine verwijzing naar het forum). Je zult het wel zien op de foto's die ik nog rondmail.

Nu eerst naar de VK.
(Ik heb de kleine trouwens iedere dag nog wel gevoeld hoor, alleen minder.
Ik maak me er niet zoveel zorgen om hoor en hoor zo wel wat de VK hierover denkt).

Tot later meiden,

Liefs, Twinkel3

Alles wat goed bij de VK.

Een zwangerschap volgens de boekjes volgens haar.

Nu over 2 weken terugkomen met mijn man.

Liefs, Twinkel3

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-07-2008 19:44:25'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

De baby van Tara wordt een......????

Anoek:  meisje
Mier: jongen
Patries: jongen
Ukkie: jongen (er MOET toch een wiebeljongen komen...dacht dat ie voor mij was, maar nu is ie voor Tara...en Mier zegt het ook en die heeft het tot nu toe goed gehad...)
Vs: meisje
Twinkel: jongen (we zullen zien...)
Vlinder: jongen
Pippie: jongen? (misschien verandert het nog al ik straks ook  jullie buikfoto's kan zien)

De baby van Pippie wordt een.....????

Anoek: jongen  (voorspelling kan veranderen bij foto mét hoofd, hihi!!)
Tara: jongen  (kan ook bij mij nog veranderen)
Ukkie: meisje (buikje lijkt op de mijne, zo van de zijkant, niet dat dat wat zegt..)
Vlinder: Meisje
Twinkel: jongen
Patricia:  jongen
VS:  jongen

De baby van Vlinder wordt een .....????
Anoek: meisje (ja sorry... denk alweer een meisje...)
Mier: meisje
Pippie: meisje (ook dit verandert misschien nog na het zien van julie buikfoto's)
Tara: jongen
Ukkie: jongen (wilde gok, geen idee eigenlijk)
Vlinder: Tja, ik weet het lekker al! Is wel grappig dat jullie een gokje wagen.
Twinkel: meisje
Patricia: meisje
VS: meisje

De baby van Twinkel wordt een.....????

Tara: Meisje
Ukkie: jongen, puur gebaseerd op je buikje van 20w...
Vlinder: jongen
Anoek: jongen
Patricia: jongen
VS: jongen

De baby van  Vs wordt een.....????

Mier: Meisje
Twinkel: Jongen

De baby van  Patricia wordt een.....????

MIER: Jongen
Twinkel: Meisje

De baby van  Bo wordt een.....????

Mier: Meisje
Twinkel: Meisje

Haai!

Anoek, leuk dat je internet op je werk hebt, kun je af en toe even spieken hier. Ik hoop dat Benthe vandaag minder huilt (zowel voor jou voor als je thuiskomt, als voor je mannetje).
Heb je de HA al gebeld?

Twinkel, lekker shoppen! IKEA heeft altijd leuke dingen (vind ik). Ik zag trouwens in het krantje van Leen Bakker ook zo iets schattigs: witte meubeltjes met een ster eruit gezaagd. Bankje, stoeltje. Kindermeubeltjes... Zoooo lief, misschien dat ik dat wel koop. Kan nu leuk op Lise dr kamer, en als ze wat groter is kan ze eraan tekenen.

Fijn dat alles goed was bij de VK trouwens! Toch weer een geruststelling.
En over 2 weken met je mannetje: krijg je dan de bevallingsinfo? Wanneer is het begonnen, wanneer moet je bellen enzo?

Niet te veel poetsen vandaag he?

Tot later!
Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan