Haai!
Ja, leuk he, de babykamer weer doen. En nu kunnen we wel roze doen, haha. Lastiger is (bijna) te beslissen wat we doen met de andere kamer die leeg zal zijn. Er zit nu een donkergroene en een donkerblauwe muur in: beetje somber. Ach, er komt vast nog wel een leuk ideetje...
Ja, die mooie blauwe enveloppen, haha. Toen ik nog op de interne opleiding zat (die kreeg ik toen ik na de HEAO daar ging werken) kreeg ik alles van die opleiding (readers, uitnodigingen, cijfers enzo) per post in...een BLAUWE enveloppe. De postbode zag ik denken: arme mensen, zoveel gezeur met de Belastingdienst...haha. 1 keer belde 'ie aan omdat hij een pakketje had. Hij zei het echt zo van: het paste niet door de brievenbus. Met een ondertoon van: sorry dat je weer post van ze krijgt. En ik: ah, eindelijk, ik zat er al op te wachten (wetbundels, had ik nodig). Echt grappig, die man zal wel gedacht hebben...
Ik werk op de zakelijke afdeling. Voor de liefhebbers: inspecteur vennootschapsbelasting. Dus als het goed is heb jij niet met mij te maken...zowiezo niet: ik werk in Amsterdam.
Slim hoor, dat je een arbeidsongeschiktheidsverzekering hebt afgesloten. En komt mooi uit dat de zelfstandigenzw.uitkering er nu door is: scheelt toch weer. Hoe lang heb/neem je verlof? Lees: hoe lang betaalt het UWV (minimumloon ofzo?!) en hoe lang betaalt je verzekering?
Nou, geniet lekker van het zonnetje (ook in het hoge noorden?!) en tot later.
Liefs, Ukkie26