Wiebelmama's 2

Hallo.

Had vanmorgen al even gespiekt voor jou Tara en nu wat meer tijd om te reageren.

Verder vandaag druk bezig om in huis nog wat klusjes te doen die nog steeds zijn blijven liggen tot nu toe.

Tara nog steeds geen beeb zie ik. De slijmprop is wel een teeken maar geeft inderdaad niet prezies aan hoelang het nog gaat duren. Spannend dus nog steeds bij jullie. Hopelijk ga je snel bevallen!

Anoek welke dagen werk je eigenlijk ma-di-wo-do?

Twinkel gave kamer hoor!

Ukkie nog lekker aan het genieten van je vakantiedagen? Gingen jullie nog weg of niet?

Pippie balen zeg dat je bijna niet op het internet kan. Ik hoop dat het snel opgelost is zodat je gezellig wat meer mee kan kletsen.

Bo heb jij nog vakantie eigenlijk?

Patricia jij zit volgens mij nu lekker op de camping. In ieder geval mooi weer uitgekozen!

VS hoe is het met jou? Als klaar voor de reis naar Nederland? Wanneer komen jullie precies?

Tot snel.

x-vlinder

Hoiiii,

Ben ik weer even! Vandaag is er weer helemaal niets...geen slijm, geen niks! Ik weet het ook niet meer hoor, geloof niet die hij/zij nu snel komt! Morgen weer naar de VK.  

Twinkel, fijn dat alles weer goed was bij de VK. Ik vind het altijd wel weer een opluchting als de bloeddruk goed is en het hartje mooi klopt!  
Oja, en leuke foto's. Mooi babykamer! Nu nog een mooie baby

liefs Tara

Hé Tara... wat vervelend zeg. Ben benieuwd wat de vk morgen zegt. Veel langer als een week kan het nu niet meer duren voor jullie maar ik snap dat je het liefste zo snel mogelijk jullie wondertje wilt gaan zien.

Hier alles goed. Lekkere dag gehad. Zometeen nog naar de zwangerschapscursus toe. Heb er best zin in! Denk dat we maar met een klein groepje zijn omdat er een aantal nog lekker op vakantie zijn.

Voor de beeb ligt er ook al het een en ander klaar. Ik loop ook wel 10 keer per dag het kamertje in en uit (haha) (herkenbaar?) Moet nog wel de babywas doen en we moeten de box nog elkaar zetten.

Ik ben benieuwd wanneer de baby gaat komen. Zei net al heel stoer dat het over een week of 3 wel zover mag zijn maar wie weet duurt het nog 7 weken. We zullen zien!

x-vlinder

Goedemorgen!

En alweer niks....wordt wel een beetje saaie hè ?!?
Straks naar de vk, moet er om 11.50 zijn. Ik  ga daarna nog even bij de winkel langs dus ik zal vanmiddag wel even vertellen hoe  het was.

Vlinder, was de  cursus weer gezellig? Hoe vaak moet je nog?
Ik kom ook elke dag wel in het kamertje hoor, alleen geen 10x haha.
Ik hoop dat jullie  ukje dr al snel is, met 3 of 4 week ofzo... Het verschil mt mijn uk wordt steeds kleiner....

liefs Tara    

Hé Tara.

Balen balen balen dus dat er weer een dag voorbij is gegaan zonder echte signalen dat jullie beeb wil komen.
Ben benieuwd wat de vk zegt.

Wie weet zijn onze beebs ook wel aan de late kant net als die van jou.

Gym was de laatste keer alweer. Was wel gezellig en we waren maar met 5 meiden. Lekker veel zitten kletsen dus over van alles en nog wat. In november hebben we nog een terugkomavond om na te praten.

Succes bij de vk!

x-vlinder

Vlinder, jullie beebs komen vast niet allemaal laat!

Wij hebben half aug de terugkom avond van de cursus! ZONDER BABY'S!!!! Dat is toch raar ?!? Die vrouw wou dat we rustig (lees zonder huilende baby's) over de  bevalling konden praten enzo. Volgens haar was het heel normaal om daarna bij iemand thuis af te spreken om elkaar de baby's te laten zien.

liefs Tara    

Goedemorgen!

Anoek, laatste werkdagje alweer, voor je vakantie! Lekker gevoel denk ik?! Je kunt wel langzaam inkomen zo: eerst een weekje wennen terwijl Benthe lekker thuis is, dan vakantie, dan pas voor het eggie. Lekker hoor.

Ik nog een ruim weekje verlof en dan werken. Precies wat jij typte: dubbel gevoel. Ik heb wel zin om te gaan werken, maar toch voelt het dubbel. Hoop dat ik niet al jankend op werk aankom, dat lijkt me ook zo vervelend...

Vlinder, de laatste pufclub alweer! Wat gaat dat toch snel he? En zo'n terugkom-keer is echt onwijs leuk! Tenminste, bij ons wel. Je ziet mensen dan weer in hun normale kleding, zonder (abnormaal) dikke buik en, het leukste natuurlijk met baby! En je zult versteld staan wat een verschil er tussen de ukkies te zien is! Tussen Lise en een 4 weken jonger jongetje: was echt een wereld van verschil. Grappig hoor, dan heb je nog meer door hoe hard ze groeien.

Tara, he bah, nog geen beeb. Ben benieuwd wat de VK zegt. Misschien gaat ze een inwendig onderzoek(je) doen?

Ik ga even ontbijten!

Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan