Wiebelmama's 2

Hey meiden,

Even tussendoor op mn werk... Jeetje snap nu wat jullie bedoelen, maar wat schrijven jullie veel zeg... Het is niet bij te houden.

Tara, nog geen ukje voor jou. Ben benieuwd wat de VK vanmiddag zegt en of ze zal proberen te strippen. Zou het zo fijn vinden als je bevalling spontaan begint en je thuis kan bevallen!

Twinkel, lekker he dat dromen in het kamertje. Ik ging ook wel 10x op een dag, zeker op het laatst, even kijken en dan probeerde ik me voorstellen hoe het zou zijn als ze er was en hoe ze eruit zou zien. Inmiddels is het voor mij geen dromen meer en voor jou ook bijna niet meer, want het gaat bij jou (en vlinder en pippie) ook heel hard. Jullie behoren inmiddels ook bijna tot de hoogzwangeren (tenminste in mijn beleving is dat vanaf 8 maanden).

Ukkie, ja leuk dat je nu weer een kamertje voor Lise kan inrichten! Lijkt me heel leuk om te doen. Al ben ik nog steeds erg blij met hoe Benthe's kamertje nu is!
Wat Twinkel (dacht dat het Twinkel was) zei is wel waar, althans voor mij... het er tegenaan hikken weer te gaan werken is erger dan daadwerkelijk weer gaan werken. Ik heb geen traan gelaten en ook niet het gevoel gehad dat ik moest huilen. Had maandagochtend wel een beetje een gespannen gevoel, maar dat verdween zodra ik in de auto stapte. had ook geen moeite met afscheid nemen, maar dat komt denk ik ook doordat ze lekker thuis bleef bij mn mannetje. Dat geldt straks de eerste tijd voor jou ook en dat maakt het volgens mij wel een stuk makkelijker.
Dit is nu alweer mn vierde dag en soms voelen die 5 maanden heel lang, vooral omdat ik veel informatie heb gemist en dan niet overal meteen aansluiting vindt in overleggen, maar meestal voelt het alsof ik niet weggeweest ben. Ben ook gewoon met mn werk bezig en denk niet veel aan thuis. Bel natuurlijk wel 1 keertje om te horen het gaat.
De eerste 2 dage dronk Benthe niet echt geweldig en was ze toch wel van slag en boos. Maar ja, niet vreemd als je bedenkt dat ze nog nooit zo lang van me gescheiden is geweest. Gisteren kwam ik thuis en had ze weer een goede zin en wilde ze weer naar me lachen! Ook drinkt ze weer goed! Wat wel heel leuk is, is nu thuis komen en mn meissie weer zien. dan besef ik dat ik haar toch wel erg gemist heb!! Kortom, ik heb het weer naar mn zin om het werk en vond de opstart erg meevallen. Na mijn vakantie praten we wel verder want dan moet ik Benthe naar het KDV brengen. Geloof dat die stap me wel zwaar gaat vallen.

Nog 3 uurtjes en dan zit de eerste week erop. Ja, werk van ma t/m do. En dan heb ik vakantie!!!!!!!!! Trouwens erg genant omdat hier op het werk te moeten zeggen als iedereen heel enthousiast reageert dat je er weer bent.... Maar ik vind het wel fijn. Aan de andere kant kan ik nu weinig oppakken en dat vind ik wel jammer, dus ben nu beetje aan het zoeken wat ik kan doen.... na de vakantie is er overigens genoeg te doen aangezien we in een reorganisatie zitten. Nu ben ik vooral info aan het verzamelen en me aan het inlezen. na de vakantie neem ik definitief het stokje van mn vervanger over.

Nou meiden, lang genoeg genixt, ha ha! Ik ga weer aan het werk. Ik mis jullie wel hoor! Moet beetje afkicken van het forum ;-)

Liefs Anoek

Hoi Meiden,

Daar ben ik weer. Ben een dagje eerder naar huis gekomen. Mijn vader moest toch naar Rotterdam dus kon ik gelijk meerijden. Heb lekker mijn wassen al gedraaid en mijn huisje is weer aan kant. Net voor Lisa de badje opgezet, dus die zit heerlijk te spetteren met al haar spullen in het bad. Mama zit heerlijk in de schaduw met bikini (geen gezicht) achter de laptop in de tuin.

@Tara, Nu word het toch wel tijd dat de kleine geboren word hoor, hahaha. Kan je niet gaan touwtje springen ofzo, hahaha. Heb de hele dag met mijn foon gelopen, doe ik normaal nooit, maar dacht echt dat het geboren zou worden als ik op de camping zat. Ben benieuwd wat de VK zegt en of ze iets voor je kan doen.

Nou ik ga nog ff lekker relaxen en misschien wel ff bij Lisa in het badje. Tot later. Geniet als je vrij bent lekker van het mooie weertje.

Liefs xxx

Hallo.

Ook hier natuurlijk lekker weer...heerlijk!
Toch nog even achter de computer gedoken voordat ik weer iets nuttigs ga doen

Bij ons is het ook zo Tara dat de terugkomavond zonder baby's / met foto's is. Vind het eigenlijk wel prima want ben straks ook benieuwd naar hoe het bij iedereen gegaan is en daar kom je denk ik toch wel minder aan toe met alle baby's erbij.

Onze beeb is echt aan het zakken. Voel het aan mijn hele buik. Volgens de vk een goed teken maar zegt natuurlijk niks over de datum van de bevalling. Hij/zij mag nog lekker even een paar weekjes blijven zitten hoor.

Anoek, straks lekker weer een weekje vrij dus. Hopelijk blijft het nu eens mooi zomerweer!

Patricia, alweer terug van de camping. Hebben jullie het gezellig gehad?

Tara, hoe was het bij de vk?

Twinkel, kom je de dagen een beetje door? Gaat snel vind ik!

Ukkie, leuk om weer wat dingen opnieuw in te richten he? Dat vond ik ook zo leuk toen we gingen verhuizen.

Hoe is het met de anderen? Jullie zien volgens mij door de bomen het bos niet meer hier op het forum (haha). Wat een kletstantes zijn wij toch hé?

Tot later.

x-vlinder

Anoek, je hebt alweer vakantie!!!!! En zelfs met mooi weer dr bij!

Ukkie, wij betalen wel vpb hoor, maar zitten idd bij kantoor Emmen. Wij hebben trouwens nog nooit (komt vast nog wel eens) een inspecteur visite gehad!  
En die postbode zal wel idd wel gedacht hebben ?????

Patricia, alweer terug! Lekker hoor even dr tussenuit geweest.

Nou ben vandaag voor de laatste keer bij de vk geweest. Wel raar hoor...
Alles was nogsteeds prima met de uk. Mijn bloeddruk was ook nogsteeds hetzelfde.
Ik heb weer het hele verhaal over strippen te horen gekregen, en ze vroeg ik dat ook wou... nou ja dus! Nu moet ik zaterdagochtend bellen met de degene die dienst heeft, en die komt dan bij mij thuis strippen. Alleen als er al heel  veel bevallingen zijn dan kan het zijn dat ze het nog even een dag uitstellen.  

Volgens mn VK heb ik grote kans om nog voor de 42 weken te bevallen, maar met strippen wordt die kans nog groter. Ze gaan (indien nodig) 2 keer strippen, zaterdag en maandag. Ik zou zweren dat ze vorige keer zei dat het maar 1 keer kon...maar ja
Na het strippen moet het dan binnen 24 uur beginnen, anders heeft het geen effect gehad. Ze zij dat je met  strippen zowiezo 25% kans hebt dat het dan gaat beginnen, en mischien nogwel meer maar dat kan alleen degene zeggen die je stript. hangt er vanaf hoe de boel van binnen voelt....

Conclusie.... zaterdag strippen en dan hopelijk zaterdagavond/nacht of zondag bevallen! Dat is  een beetje mijn planning

Liefs Tara  

Haai!

Ja he, Anoek, wij kletsen wat af hier he...zouden bijna een naamswijziging moeten ondergaan: van wiebelmeiden naar kletstantes, haha. En zeker nu Tara, Vlinder, Twinkel en ik (nog) verlof hebben, dan gaat het helemaal hard. En Pink heeft natuurlijk ook vakantie, en Patries zit lekker thuis.

Ik zal moeite hebben hoor, als ik werk, om alles bij te houden. Heb op werk geen internet op mn pc omdat ik met vertrouwelijke gegevens werk en ze o-zo-bang zijn dat er wordt ingebroken. Er is wel sprake van een mogelijk in de toekomst open verbinding, maar daar hoop ik nog maar ff niet op.

Fijn om te horen dat het werken je meevalt, dat het gevoel van weer moeten werken erger is dan het daadwerkelijk aan de slag gaan. Gelukkig heb je op je werk ook meer afleiding dan thuis, dus tijd om te piekeren is er minder. Ik zal wel een muziekje meenemen voor in de trein, of een goed boek ofzo.

Ik denk ook dat ik echt in een gat kom hoor. Dossiers die ik net had geactualiseerd en waar ik mezelf wegwijs in had gemaakt, zijn nu weer als nieuw voor me. Denk echt dat ik de eerste paar weken met 1 grote frond op mn hoofd rondloop. Gelukkig werk ik iun het begin 1 dag thuis: dat wordt mijn bijleesdag. Lekker makkelijk, word ik niet gestoord...en kan ik af en toe even bij Lise spieken.

Ohja, KDV lijkt me moeilijk hoor! Ik hoop dat mn mannetje het brengen voor zijn rekening wil nemen. Is wel zo praktisch: hij werkt een stuk dichterbij dan ik. Anders ben ik zo laat op mn werk...en het afscheid nemen zal me zwaar vallen.
Dan haal ik Lise wel op...

Anoek, hoe lang heb je vakantie trouwens?

Patries, lekker weertje he? Hier ook hoor. Had Lise in de wipstoel in de schaduw gezet, en ik in het zonnetje met een boek erbij! Heerlijk! Lise vond het ook prachtig.

Vlinder, dat zakken ja. Had ik ook onwijs. De laatste 4 weken had ik echt een rare buik ook daardoor. Hij was echt heel laag, zat niet helemaal meer tegen mn borsten aan zeg maar. Ze denken dat daardoor de bevalling (mede) zo snel ging: Lise lag onwijs diep in mn bekken. Dat was te merken en te zien: ik liep met mn benen wijd zo ongeveer...

Tara, jeej: er gaat iets gebeuren! En het kan natuurlijk best zijn dat jullie uk denkt: strippen? Dacht het niet...en dat 'ie vannacht er toch maar uit wil! Maar wel fijn dat er concreet zicht is op actie.

Ik ga gauw naar de oven: anders brandt de lasagna aan (en dat zou jammer zijn). Kom vanavond nog wel even buurten.

Tot later!

Liefs, Ukkie26

Ik hoop het voor je Tara.
Of liever nog dat het vanavond inzet!
Idd een gek idee dat je voor de laatste keer bij de VK bent geweest.

@Vlinder, de dagen vliegen hier ook voorbij (gelukkig maar).
Vanmiddag ben ik nog bij een vriendin op de koffie geweest en verder geshopt en wat geslapen (nog niet gepoetst vandaag - mag in de krant!!!).
Ik denk dat ik vanavond onder Babyboom mijn was maar eens weg ga strijken, want daar heb ik nog wel een hele volle mand van. Ach ja, en als het vandaag niet komt... dan morgen wel.

@Anoek - VAKANTIE!!!
Gek hè, dat je nu (alweer) vakantie hebt. Geniet er lekker van meid en het is in ieder geval al fijn om te weten dat het werken je ook weer goed bevalt.

@Ukkie, mooi behang hoor voor Lise's kamertje!
Ook helemaal leuk dat je alles weer opnieuw kunt gaan inrichten.
Ik ben erg benieuwd hoe het wordt (je stuurt toch vast en zeker wel wat foto's door?).

@Patrica, is er nog een plekje in dat zwembadje?
Heerlijk hoor! Ik ben gisteravond trouwens ook nog even wezen zwemmen in het zwembad hier (vond ik al heel wat van mezelf). Dat was best even lekker hoor, alhoewel het idd wel komisch moet hebben geleken met zo'n dikke buik in een bikini.
Ach ja, onder water zie je er niets van.

Tot gauw!

Liefs, Twinkel3

Hallo.

Tara, wat goed zeg en inderdaad wie weet komt jullie beeb toch eerder en hoeft er niet gestript te worden bij je.

Ik heb vandaag te veel gedaan  en ik zou eigenlijk nog wel meer willen gaan doen maar dat is niet echt verstandig. Als je eenmaal aan de poets gaat komt je allerlei klusjes tegen die je ook nog even tussendoor zou willen doen. Maar inderdaad ... morgen weer een dag!
Ondertussen zitten er weer babyspullen in de was en die ga ik straks nog ophangen en dan lekker luieren voor de tv.

Fijne avond allemaal en tot morgen waarschijnlijk!

x-vlinder

Hee meiden,

Ik heb nog niet alles gelezen hoor  is ook zoveel! Wel gezellig zeker voor de meiden die verlof hebben (en dat zijn er best veel)!

Tara helaas nog geen baby, oohw je houd het wel spannend hoor! Spiek elke dag even snel stiekum vanaf me werk, maar moet het haast meteen weer wegklikken omdat er de hele tijd mensen achter me lopen, maar ik ben zo benieuwd! Nou ik hoop echt dat je niet lang meer hoeft te wachten...
Nog bedankt voor alle uitleg wat betreft me ontslag enzo, daar kan ik wat mee!

Hier alles goed! Volgende keer een langer berichtje...

Liefs bo

Terug
Bovenaan