Wiebelmama's 2

quote: twinkel3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-07-2008 12:04:21'));

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-07-2008 19:44:25'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

De baby van Tara wordt een......????

Anoek:  meisje
Mier: jongen
Patries: jongen
Ukkie: jongen (er MOET toch een wiebeljongen komen...dacht dat ie voor mij was, maar nu is ie voor Tara...en Mier zegt het ook en die heeft het tot nu toe goed gehad...)
Vs: meisje
Twinkel: jongen (we zullen zien...)
Vlinder: jongen
Pippie: jongen? (misschien verandert het nog al ik straks ook  jullie buikfoto's kan zien)
Bo: meisje (en hoop dat ze niet al te lang meer op der laat wachten)

De baby van Pippie wordt een.....????

Anoek: jongen  (voorspelling kan veranderen bij foto mét hoofd, hihi!!)
Tara: jongen  (kan ook bij mij nog veranderen)
Ukkie: meisje (buikje lijkt op de mijne, zo van de zijkant, niet dat dat wat zegt..)
Vlinder: Meisje
Twinkel: jongen
Patricia:  jongen
VS:  jongen

De baby van Vlinder wordt een .....????
Anoek: meisje (ja sorry... denk alweer een meisje...)
Mier: meisje
Pippie: meisje (ook dit verandert misschien nog na het zien van julie buikfoto's)
Tara: jongen
Ukkie: jongen (wilde gok, geen idee eigenlijk)
Vlinder: Tja, ik weet het lekker al! Is wel grappig dat jullie een gokje wagen.
Twinkel: meisje
Patricia: meisje
VS: meisje

De baby van Twinkel wordt een.....????

Tara: Meisje
Ukkie: jongen, puur gebaseerd op je buikje van 20w...
Vlinder: jongen
Anoek: jongen
Patricia: jongen
VS: jongen

De baby van  Vs wordt een.....????

Mier: Meisje
Twinkel: Jongen

De baby van  Patricia wordt een.....????

MIER: Jongen
Twinkel: Meisje

De baby van  Bo wordt een.....????

Mier: Meisje
Twinkel: Meisje

Haai!

Oh Bo, het is ook bijna niet bij te houden hoor, zoveel als hier de laatste dagen afgekletst wordt! Anoek is weer aan 't werk maar kletst vanaf daar vrolijk mee, en Vlinder en Twinkel zijn 'erbij' gekomen.

Twinkel, ik stuur wel foto's als het "af" is (da's nooit, maar Lises kamer moet als eerste, zij moet geen last hebben van de verhuizing zeg maar).

Vlinder, je mag ook wel even bij mij komen poetsen, haha. Na Lises geboorte was de poetsdrift al snel weer weg, en zeker nu het huis is verkocht: ik hoef het niet meer superschoon te houden...niet dat het een zwijnenstal is hier hoor, maar het is wel eens netter geweest .

Tara, nog 2 nachtjes, dan word je gestript. Of...dan heb je lekker jullie beeb in je armen. Natuurlijk hoop ik het laatste...

Anoek, 3 weken vakantie! Lekker hoor! Dus jij hebt nog 2 weken vrij als ik weer moet werken. Hmmm. Ach, ik heb zowiezo 2 dagen per week vrij omdat we geen creche hebben nog (en dat vind ik eigenlijk helemaal niet erg). En voor het klussen in huis zal ik ook nog wel vrij nemen. Ook hebben we nog steeds het voornemen om eind oktober (das al over 3 maandjes) lekker een weekje naar de zon te gaan met zn drietjes!

Meiden, ik ga weer: moet even kolven...

Fijne avond en tot morgen!

Liefs, Ukkie26

Goedemorgen!

Jaaaa, hier weer een zonnetje! Heerlijk! Het zou vandaag minder weer worden, maar nu is het nog lekker blauw, met een zonnetje. Ga strax lekker in de tuin...

Vanmiddag en vanavond een druk programma: naar de keukenboer, naar vloeren kijken en naar de bouwmarkt.Ook nog op zoek naar een andere eettafel...
We brengen Lise even onder bij mn schoonouders (als het ze uitkomt natuurlijk). Ben benieuwd hoe dat gaat...

Met jullie ook alles goed?

Tara, kom je je nog even melden? Of meld je je later vandaag met goed nieuws?

Liefs, Ukkie26

Goedemorgen!

Vakantie!!!! Wel raar hoor dat ik nu voorlopig weer niet hoef te werken, maar vind het wel fijn hoor! Lekker genieten van mn mannetje en Benthe!

Kwam tussen de wasjes, strijk en straks boodschappen en even in de stad, even gluren of er nieuws is.... maaar Tara is nog niet geweest................. Zou het? Zou het? Oh ik hoop het zo voor haar! Normaal is ze altijd erg vroeg, dus het zou zo maar kunnen! Mocht het zo zijn, zet hem op Tara!!!!

Verder weinig nieuws te melden. Tot later vandaag!

Liefs Anoek

OOhh...ik heb zo'n vermoeden.

Want: Tara is normaal altijd rond 8 uur hier om zich te melden EN op Tara's hyves staat...

nou, lees dat zelf maar. Weet niet of Tara het hier liever zelf bekend maakt...

JAJAJAJA!

Tara, ik denk dus dat ik je mag feliciteren! Gefeliciteerd!!!

Liefs, Ukkie26

Ik heb ook net op Hyves gekeken.... was even zoeken hoor Ukkie, ha ha!!

Denk hetzelfde als jij, dus.....

TARA, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En idd, jajajajajajajaja!!!

Hoop dat alles vlot gegaan is, maar vermoed van wel, want volgens mij was je hier gisteravond nog en berichtje (tik) op hyves is al van 10.30. Hoop snel je verhaal te horen. Geniet er lekker van! Eindelijk is jouw beebje er ook; wiebelbaby (nog naamloos voor ons) nummer 3 welkom op deze wereld!!!

Veel liefs Anoek

He meiden,

Jaaaaa!!! Het internet doet het weer... Wat heerlijk zeg.

En nog beter jaaaaaaaaa volgens mij heeft Tara een beebie, als we haar hyves mogen geloven... Alvast gefeliciteerd Tara!!!!

Wat hebben jullie weer veel gekletst zeg de afgelopen dagen, weken, ik kan het geloof ik niet allemaal bijhouden, maar probeer vanaf hier maar weer de draad op te pikken.

Hier verder alles goed, ga vandaag lekker de babywasjes buiten hangen en dan strijken enz. enz. Ik vermaak me eigenlijk nog wel zo in mijn verlof en vindt het best snel gaan.
Van de week krijgen ook heel veel bekenden vakantie, dus dan ga je ook weer wat makkelijker ergens naartoe. Mijn mannetje heeft over 2 weken een weekje en dan neemt hij waarschijnlijk nog wat dagen op als de baby er is... Hij kan nog al makkelij kort van tevoren vrij nemen, dus dat is wel ideaal.

Nou meiden, ik kom straks nog wel even kijken of Tara al langs is geweest.
Ga even aan de was en de zon in.

Liefs Pippie

Inderdaad: welkom wiebelbaby 3! Leuk, leuk, leuk! Ik zat al helemaal te balen dat ik niemand kon bereiken (lees: geen 06-nummers heb), ik zit helemaal te stuiteren achter mn pc. Erg leuk!

Pippie: JOEHOE! Internet doet het weer! Dan kun je vanaf nu weer lekker meekletsen (en daar zijn we goed in hier!). Hoe gaat het met je? En je buik: groeit 'ie lekker? Jullie beeb mag toch ook albijna komen? Eind augustus uitgerekend?

Spannend hoor: een vriendin van me is de 17e augustus uitgerekend, dan Pippie, Vlinder en Twinkel hier kort op elkaar, dan in december en januari weer een wiebelbabyboom! Geweldig!

Tara, geniet er lekker van! Ik hoop dat de bevalling te doen was en dat alles goed gaat met jou, je mannetje en beeb.

Ik ga even wat spullen voor de notaris opzoeken (dat krijg je met aan- en verkoop van huizen).

Tot later!

Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan