Wiebelmama's 2

Gheghe, jullie uk dacht: strippen: no way! Ik kan er zelf wel uit!

Hoor je wel vaker, dat zodra de VK plant een handje te helpen, dat beeb dan zelf komt...gelukkig!

De eerste wiebeljongen is geboren!!!!!!!

Vanmorgen om 05.10 en hij heet Viggo (spreek uit viego)
Gisteravond 20.45 braken mn vliezen, om 24.00 serieuze maar nog niet hele pijnlijke weeen om de 3 min. Om 1.00 wat heftiger, toen kwam ook de vk om 01.30 ofzo... had toen 5 a 6 cm. om 02.30 persdrang en volledige ontstuiting!!!!!!
na 1,5 persen en geen beeb met ambulance naar het ziekenhuis gegaan. Daar werd Viggo na een knip geboren.

Ben nu weer lekker thuis  en vertel jullie later nog wel meer!
Ik ga nu van mn mannetje genieten!!!
BV gaat super trouwens!

@Tara, Gefeliciteerd met jullie zoon. Lekker genieten meid!! Ben blij voor je dat hij eindelijk geboren is. Mooi dat de BV goed gaat.

Ga ff mijn meissie op bed leggen ze is erg moe.

Liefs xxx

Dan nog maar even officieel:

Tara (en mannetje): Van harte met Viggo!

Leuke naam hoor. En weer een snelle bevalling. Zoals het een goede wiebelmama betaamt, haha.

Fijn dat het goed gaat met jullie en dat de BV loopt!

Ga lekker genieten meid!

Liefs, Ukkie26

Yoehoeoeoeoeoeoeoeoe!

Tara wat een geweldig nieuws!

Gefliciteerd hoor met jullie kleine knul en nu heel erg ervan gaan genieten samen met je  mannetje.   Knuffel voor Viggo!

x-vlinder

Tara en mannetje, GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoontje VIGGO!!!!!!!!!!!
Wat een prachtige naam! En wederom een vlotte bevalling! Ben benieuwd hoe je er op terug kijkt straks. Geniet van je kraamtijd!!

Super dat het met de BV ook meteen goed gaat zeg!

Uiteraard zijn we natuurlijk ook stiekem heel benieuwd naar de eerste foto's van de eerste wiebeljongen en hoe zwaar en lang hij is!

Dikke knuffel!
Anoek & Benthe

De baby van Tara wordt een......????

Anoek:  meisje
Mier: jongen
Patries: jongen
Ukkie: jongen (er MOET toch een wiebeljongen komen...dacht dat ie voor mij was, maar nu is ie voor Tara...en Mier zegt het ook en die heeft het tot nu toe goed gehad...)
Vs: meisje
Twinkel: jongen (we zullen zien...)
Vlinder: jongen
Pippie: jongen? (misschien verandert het nog al ik straks ook  jullie buikfoto's kan zien)
Bo: meisje (en hoop dat ze niet al te lang meer op der laat wachten)

Toch heel wat goede voorspellingen zeg! Wederom heeft Mier het goed!!!Zou ze voorspellende gaven hebben?!!! Hahahaha

X

Wauw Tara, wat een supernieuws!!!

GEFELICITEERD

Ik zit hier met traantjes in mijn ogen, wat geweldig zeg!

En ook een heel leuke naam trouwens.

Geniet lekker van jullie knul en kom wanneer je zin en tijd hebt maar weer wat meer kletsen hier.

Super meid!

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan