Wiebelmama's 2

De baby van Pippie wordt een.....????

Anoek:
jongen  (voorspelling kan veranderen bij foto mét hoofd, hihi!!)
Mier: jongen  
Tara: jongen  (kan ook bij mij nog veranderen)
Ukkie: meisje (buikje lijkt op de mijne, zo van de zijkant, niet dat dat wat zegt..)
Vlinder: Meisje
Twinkel: jongen
Patricia:  jongen
VS:  jongen

De baby van Vlinder wordt een .....????

Anoek: meisje (ja sorry... denk alweer een meisje...)
Mier: meisje
Pippie: meisje (ook dit verandert misschien nog na het zien van julie buikfoto's)
Tara: jongen
Ukkie: jongen (wilde gok, geen idee eigenlijk)
Vlinder: Tja, ik weet het lekker al! Is wel grappig dat jullie een gokje wagen.
Twinkel: meisje
Patricia: meisje
VS: meisje

De baby van Twinkel wordt een.....????

Mier: jongen
Tara: Meisje
Ukkie: jongen, puur gebaseerd op je buikje van 20w...
Vlinder: jongen
Anoek: jongen
Patricia: jongen
VS: jongen

De baby van  Vs wordt een.....????

Mier: Meisje
Twinkel: Jongen

De baby van  Patricia wordt een.....????

MIER: Jongen
Twinkel: Meisje

De baby van  Bo wordt een.....????

Mier: Meisje
Twinkel: Meisje

nu kijken of ik de volgende ook goed heb

hier een lijstje van wie wat goed had;

mier;         3x kans om te raden 3x goed
twinkel; 3x kans om te raden 2x goed
vlinder;   3x kans om te raden 2x goed
pippie;   3x kans om te raden 2x goed
ukkie;     2x kans om te raden 2x goed
anoek;   2x kans om te raden 0x goed
patricia; 3x kans om te raden 1x goed
vs;               3x kans om te raden 0x goed
tara;           2x kans om te raden 1x goed
pink;         2x geraden 1x goed
bo;              1x geraden 0 x goed

twinkel,vlinder,pippie en ukkie jullie gaan ook goed met raden
hoop dat pink en ik straks hier ook toe mogen voegen dat jullie kunnen raden voor ons! het jaar is nog niet om dus hoop op een mooi jaar voor ons....

@Mier, Je hebt het idd alle 3 de keren goed gehad, maar ik denk dat je het bij mij mis hebt hoor, hahaha Ik zag dat je denkt dat ik een jongen krijg, zelf denk ik toch echt dat het een meisje word, maar we zullen zien wie er gelijk heeft.

Wat een hitte he meiden. Weet gewoon van ellende niet hoe en waar ik moet gaan zitten. In de huiskamer is het nu nog steeds 28 (kan je nagaan hoe heet het vanmiddag was hier) en in de tuin schijnt nu nog steeds de zon. Ik klaag voor de rest niet hoor over het weer. Van mij mag het zo tot eind september blijven!!!

Liefs xxx

we zullen zien!
ik geloof ook nooit dat ik bij jullie allemaal gelijk heb hoor! het is ten slotte altijd 50% kans maar vind het wel grappig dat ik het tot nu toe goed heb.

nu ik en pink nog....

Oeioeioei,

het was DUUR bij de keukenboer. Daar moeten we nog eens heeeel goed over nadenken. Mooi, maar erg (te) duur. Dat hebben we er niet voor over. Grrr...wij hebben een dure smaak: da's lastig.

Jaja, Mier en ik hebben een 100%-score. Way to go girl!

En inderdaad: hopen dat Pink en jij snel ook het jongen/meisje-lijstje mogen staan!

Liefs, Ukkie26
(ga gauw slapen)

Goedemorgen Meiden,

Wat een warmte zeg vannacht in ons huis. Lisa en ik hebben erg onrustig geslapen. We hebben samen peentjes liggen zweten. Vandaag staat er iets meer wind en is het bewolkt hier. Het is nog vroeg dus hoop wel dat het nog opklaart en dat we vanmiddag lekker weer in het badje kunnen.

@Ukkie, Das balen zeg dat de keuken van jullie keuze zo duur uitkomt. Gaan jullie nu op zoek naar een andere keukenboer??

Trouwnes ff een vraagje. Ik heb steeds erg last van mijn zij, kunnen jullie mij helpen met wat het zou kunnen zijn.

Liefs xxx

Hallo meiden,

Hier was het vannacht ook erg onrustig wat betreft het weer.
De stoppen waren eruit gevlogen, dus vanmorgen deed niet het in huis.
Gelukkig was dit volgens mij nog niet zo lang aan de gang, want de diepvriesproducten waren nog wel bevroren.

@Patrica, ik weet het eerlijk gezegd niet hoor. Zouden het de banden kunnen zijn?
Die voelde ik niet in mijn zij maar meer rond de liezen.
Houd het maar even goed in de gaten.

@Mier: al 3x goed geraden of toch een voorspellende gave!
Knap hoor!
Jouw idee over onze kleine komt ook wel overeen met wat wij zelf denken hoor.
Mijn man denkt vanaf het begin af aan al dat het een jongetje gaat worden.
Ik dacht dat in het begin ook, rond de 20 weken droomde ik steeds over een bevalling waar een meisje uit voortkwam en nu denk ik al weer een tijdje dat het een jongen gaat worden. Nou ja, we laten ons wel verrassen.

@Pippie, tja aan de ene kant zou ik ook het liefst bevallen bij 37 weken, want ik ben ook wel erg nieuwsgierig. Aan de andere kant wil ik het zwanger zijn ook nog helemaal niet missen. Een beetje dubbel dus.
Ik ben me nu wel meer aan het focussen op de bevalling en neem dus ook langzaamaan afscheid van deze bijzondere zwangerschapstijd. Hopenlijk mag ik dit in de toekomst nog eens (of twee keer) mee maken.

Wij gaan zo op pad om een camcorder te kopen.
We hebben ons oog laten vallen op een Sony DCR-SR36. Zegt iemand dat iets?
Volgens mij moet ik daar ook nog mee overweg kunnen, dus dat is al heel wat.

Tot gauw!

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan