Hey meiden!
Ben ik ook even! Ben beetje druk geweest tot nu toe, maar nu zit ik voor het eerst eventjes lekker rustig!
Tara, fijn te horen dat het goed gaat met jullie. Mooi gewicht jullie manneke! Ja, gek hé om nu ineens mama te zijn. Ik herken heel goed wat je schrijft hoor. Ook ik heb echt even moeten wennen. Vond Benthe geweldig, maar ik moest vooral die eerste indrukken van de bevalling en net daarna verwerken denk ik. Ik vond Benthe geweldig maar dat enorme overweldigende moedergevoel kwam bij mij ook pas wat later. Niks ernstigs hoor, het schijnt dat zelfs de meeste mama's dat hebben (uit een enquete van Kinderen zelfs 75%), alleen zegt niemand het! Heb jij ook dat het net lijkt of je zwangerschap en Viggo "los" staan van elkaar? Ik kan er gewoon nu nog steeds niet bij dat Benthe in mijn buik zat, ha ha ha!!!
Fijn dat de eerste nacht zo goed is gegaan! Kon je zelf wel een beetje slapen? Of heb je de hele tijd naar Viggo liggen kijken?
Vandaag toch wel met een beetje een raar gevoel de kleinste kleertjes (mt 50-56) uit de kast gehaald en ingepakt. Zou ik ze ooit nog eens gebruiken????
Ukkie, gefeliciteerd met de aankoop van jullie keuken!! Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat worden! Leuk behang ook voor het kamertje van Lise! Nu kan je er gericht een meidenkamer van maken! Hoe is het nu met Lise?
Ik ben echt zo'n gelukkige mama!! Benthe is nu alweer een paar dagen zichzelf (na de boze Benthe van begin deze week toen ik begon met werken). Ze is lekker druk; spelen, kletsen (soms schreeuwt ze het uit van de pret, ha ha), lachen.... ze is gewoon zo'n heerlijk kind, ik kan er wel uren naar kijken!
Gisteren zijn we echt de hele dag op pad geweest. s Ochtends naar de bouwmarkt (ook hier geklus in de vakantie), daarna door naar de stad, naar huis, even slapen en toen weer op pad, naar omi (mijn oma) en mijn ouders. We waren pas rond 22 uur weer thuis. Zowel bij oma als mijn ouders heeft Benthe lekker op een kleedje in de tuin gespeeld. Ze vond het allemaal prima. Slapen in het campingbedje voor het eerst opmijn oude kamer. Dat ging wel, maar veel heeft ze niet geslapen. Denk tussen 10 en 21 uur totaal 3 uur, maar blijkbaar was dat genoeg want ze is de hele tijd vrolijk geweest. In de auto naar huis is ze in slaap gevallen en thuis meteen door naar bed. Vanochtend werd ze om 6.45 wakker. Ook hele dag goed gedronken. Vandaag wel een rustige dag thuis gepland ( nou ja voor haar dan, wij hebben het hele huis gepoetst...)
Benthe krijgt nu ook al een paar dagen de laatste fles rond 20 uur en dat gaat hier gelukkig ook goed. Krijgt Lise ook rond die tijd de laatste nog steeds? En zit jij nog steeds op 4 flessen? Heb het idee dat dat er hier aan zit te komen.... ze gaat de 200cc flessen steeds beter leegdrinken, dus misschien in de vakantie wel... we zullen zien!
Volgende week vrijdag gaan we pas weg, dus tot die tijd lekker in en om het huis!
Vlinder, ik ga zo eens kijken op die site. Heb ooit weleens iets gezien van naam-slingers in de Kinderen en vond het toen al erg leuk. Alleen hadden ze op die site niet helemaal de kleuren en motiefjes die ik leuk vond, dus wie weet op die van jou wel, want is volgens mij een andere site. Welke naam hebben jullie laten maken??? Nee grapje hoor!!!
Waar wil je hem op gaan hangen?
Ik ga Benthe zo eens naar bed brengen, ze wordt een beetje jengelig. Tot later vandaag misschien. Ligt er een beetje aan, want er komt een vriendin eten en weet niet hoe lang ze blijft...
Liefs Anoek